rvenes Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Kva innstillinger bruker eg? Har satt opp ISO 100, Linsa innzoma slik at eg ser der lyna er F/ og Shuttertiden er eg max usikker på Nedom her ser dere eit bilde av scena mi, det er jo i norge, og det er jo lyst ute, må vel ha sånne ND filter da? for å få lange lukkertider Utstyr: Canon 40D 17-55 IS 2.8 Kan sette på Hoya CP filter? men er det vits? det blir jo mørkere, kan vel få litt lengre lukkertider da? Hjeeelp! det lyner ute! og eg har ikkje peiling! Ok, har satt kamera opp til å skyte sånne bilder, automatisk, med liveview og sånt... http://venes.org/dslr/IMG_0214.jpg Blir det bra da? om eg treffer med eit av skudda mine da Endret 30. juli 2008 av Cornel Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 det er en lignende tråd, det som går igjen er lang lukkertid, hvis det er lyst trenger du kansje ND filter, men med iso 50 og F11 burde du få ganske lang lukkertid i så dårlig vær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå