downsattack Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 til deg som ikke vet om du skal velge 360 eller ps3. Gå for den konsollen der du har flest venner som kommer til å spille FIFA, og som du kan spille sammen med. Hadde jeg gjort hvertfall. Faen ikke mange dager igjen! Gleder meg! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Haha, lucky bastard. Ber til høyere makter om at jeg har såpass flaks at spillet ligger i postkassen imorgen /Absoluttspill.no Amen! Fin uke for fotball det her. Champions League i dag og i morra. Uefa-cup på Lerkendal på torsdag, og Fifa midt inni der. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 For ikke å glemme et bergensk mirakel i Spania Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 så og si all fifa er ferdig pakket atm:) så det skal fint gå ut i dag:) dere får krysse fingra for at posten ikke vil dere vondt:P Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har bestilt fra Absoluttspill selv, står at den ikke er sendt enda. Men den er vel ikke oppdatert. Håper eg får det i morgen!!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) "Spillet blir sendt i dag. Vi har en del hundre som skal sendes, så de eldste blir pakket først. Posten er bare her en gang, kl 15:45, så det spiller ingen rolle når på dagen det pakkes." Det fikk jeg fra absoluttspill etter jeg mas om at jeg ikke fikk beskjed om at det var sendt Så satser på innen Torsdag, og hååååper på i morgen Fy faen, TENK om det er der i postkassen i morgen. Jeg kommer til å gå bananas! Fy faen som jeg gleder meg! Endret 30. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bare jeg får det før helga er jeg fornøyd. Da blir det turnering. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Var så heldig at jeg fikk det i går Har ikke fått testet så mye ennå, bare et par kamper, men det virker sykt mye bedre en 08. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 30/09/2008 Sendt Weeeeee!! Bestillte på gamezone.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvor bestilte du fra DaDon? Fikk bekreftelse nå nylig fra AS "Takker for din bestilling Bekrefter at ordren er på lager og at den sendes fra oss i dag. Håper du blir fornøyd." Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har selvsagt forhåndsbestilt fra AS. De har bevist seg gjentatte ganger på rask levering, og er den butikken jeg bruker når jeg handler spill. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det må da være mulig å ordne i stand et Diskusjon.no-lag eller fem for 10 vs. 10 onlinespilling? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det må da være mulig å ordne i stand et Diskusjon.no-lag eller fem for 10 vs. 10 onlinespilling? Jeg er med, men evt. Ikke med en gang. Blir mye oppvarming med en (evt. 2-3-4) be a pro sesonger osv. Fy faen, hvis det ligger i postkassen i morgen skal jeg løpe opp til butikken, kjøpe veldig mye usunt mat, drikke og parkere meg på sofaen og spille konstant til jeg klarer! Faen, hvis den ikke ligger der, så skal jeg bli så deppa som det går an å bli. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Håper det går an å spille med venner. At det ikke bare blir random teams med andre ord. Om man kan velge hvem vi vil spille med er det definitivt en god idè med et gamer.no lag. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Håper at EA ser potensialet i hva de har mellom hendene her. Random lag med 10 vs. 10 kan (merk: kan) bli sørpe kjedelig. Jeg ser for meg turneringer arrangert på forumet, hvor alle spiller en spiller hver. Endret 30. september 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 mener jeg leste om fifa 09 clubs. antar det funker som claner. inni spillet er det også en ny meny under live som heter noe som "play with friends" bare at det står noe helt annet som betyr det samme:P points beeing at det er mye lettere å starte multiplayer kamper med noen fra vennelista:) spilte noen kamper mot en annen kompis i dag! vant 4 av 4 og har nå utnevnt meg selv til norgesmester! Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hvor bestilte du fra DaDon? Fikk bekreftelse nå nylig fra AS "Takker for din bestilling Bekrefter at ordren er på lager og at den sendes fra oss i dag. Håper du blir fornøyd." Gikk utenom bestillings prosessen, hentet det med en gang det kom på lager hos butikken. Har prøvd å spille 10v10 i kveld, men er umulig å finne noen å spille med. Blir kastet tilbake til menyen hver gang jeg connecter med noen. Men er vel pga at ikke så mange har fått det ennå. Noen som er med å starte Club etterhvert? Ser dette har blitt tatt opp allerede. Jeg er lett med Endret 30. september 2008 av DaDon Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg er en røver i sentral midt og angrep. Dette kan fort bli gøy, men lagene bør kanskje bare være på 5-6 spillere. Tviler på at folk er så gira på å spille midtstopper. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Nja. Angrep er nok det morsomste, men anser meg selv som bedre i forsvar. Som offensiv ving hadde jeg trivdes jeg. edit: Det vil si at jeg er med på laget. Send en PM eller no om det blir noe av det.. Endret 1. oktober 2008 av Armageddon Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er også med! Gleder meg som en unge til jeg får prøvd fifa 09! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå