Gå til innhold

Fifa 09 - Spikeren i kisten for PES?

trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste nettbutikker sender det ut slik at folk får det i postkassa på releasedagen. Men man kan jo være heldig å få det litt tidligere. Eller uheldig å få det senere..

Resten av anmeldelsene forresten. Lover godt..

GamesMaster (magazine) 90%

PlayStation Official Magazine 9/10

Official Xbox Magazine 9/10

IGN (UK) 8.9/10

PC GURU (HUN magazine) 93%

Xbox World 360 81%

PSM3 83%

Lenke til kommentar

Tror at det er egentlig det samme hvilke du velger. Spillet er jo det samme. Nå vet jeg ikke hva som er forskjellen til de forskjellige, men kan ikke se for meg at den er så stor.

Nå gleder jeg meg virkelig her!

Håper tempoet er litt lavere enn i demoen. Det gikk til tider for raskt.

Lenke til kommentar
Hvor har folk forhåndsbesilt? Og det er vel ingen som har fått eksemplar til 360/ps3? Jeg har begge konsollene og klarer ikke velge konsoll. Noen som kan hjelpe meg?

Xbox versjonen og PS3-versjonen er helt like, utenom den ekslusive online cupen og stadionen som er med PS3 versjonen.

PS3 Version

The PS3 exclusive game mode is a built-in FIFA Interactive World Cup. This will enable gamers to track their progress & play games through the game rather than be so website reliant. [10]. It was also confirmed that FIFA 09 for the PS3 will be one of the upcoming games that supports rumble with the DualShock 3

Lenke til kommentar

Vurderer faktisk å droppe fotballspill i år. Kommer jo så sinnsykt mye annet bra i oktober/november. Spesielt for meg som både har PS3 og 360. Har dessuten også mange spill jeg ikke er ferdig med/ har prøvd enda.

Godt mulig jeg kjøper på et senere tidspunkt. Gleder meg til demoen av PES. :)

Lenke til kommentar
Håper de har fikset online-løsningen slik at "could not connect"-dritet forsvinner.

Hva er det ? :| Har aldri hatt den feilen tror jeg. Eller kanskje noen ganger når jeg tenker meg om :p. Men ikke så ekstremt ofte at det har blitt et problem.

Husker ikke nøyaktig hvilken feilmelding det var, men hvis man prøvde å spille mot noen så kom man aldri lenger enn til der man velger lag. Var helt vanvittig irriterende. Selv om jeg har NAT2 og greier :(

Lenke til kommentar

Hadde det problemet leenge, så kjørte jeg bridge over ruteren, å få NAT1 og da sliter man aldri! Det som er kjipt er at jeg ikke kan bruke det som ruter lengre, må bruke brukernavn og passord når jeg bruker wired internett, men siden trådløst internett er det eneste jeg bruker så er det ikke et problem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...