Xabi2k Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Gleder meg til Fifa 09. Synes Fifa 08 tok store steg i riktig retning og når virker det som at EA virkelig jobber med vær utgave de utgir. Før spydde dem bare ut versjoner med noen få forbedringer. Tror 09 kan bli en suksess og gleder meg til mange timer med kompiser. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 09 ser ganske bra ut. Spilte 08 helt til plata ble herpa, og kjøpte Euro08. Helt greit spill det og, men savnet virkelig klubblagene og manager mode. Apropo manager mode så håpet jeg de ville utvide den modusen litt. Håper hvertfall de har fikset den slik at premier league kamper ikke spilles på samme dag som FA cup etter noen år. Ble litt irriterende. Håper også at norske lag kan spille Champions League. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Blir nok samme som alltid."PES vil ikke imponere" "FIFA vil bli dritbra" Det omvendte skjer alltid. PES er og blir et bedre fotballspill enn FIFA, til tross for at FIFA kanskje har en sterke onlinedel. Dette er vertfall min meining etter å ha spilt omtrent alt av FIFA og PES de siste 3-4 årene. Tror det blir feil å si. Jeg har så og si alltid vært PES-fan, men når det kom til 08 så mener jeg FIFA vant klart. Selv om jeg faktisk prøver å like PES bedre enda Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 FIFA 08 til PC var bedritent! I hvert fall uten gamepad. FIFA 07 var mye bedre... ikke grafikkmessig, men gameplaymessig. Håper virkelig FIFA 09 blir bedre, fordi jeg mener 08 var til tider noe dritt. Det største problemer var alltid forsvaret, spillerne er til tider helt retarderte, de løper vekk fra ballen eller står og ser på når de skal gå på ballen, motstanderne får ofte gå gjennom forsvaret alt for lett, og de setter de mest utrolige langskuddene og frisparkene rett i mål alt for lett samme hvor keeperen står (ps jeg spiller som regel på Professional eller World Class - under det blir det for lett å vinne 10-0 i hver kamp). Videre funket custom langpasning og crossballer ekstremt dårlig...det var mye lettere å gjøre dette riktig i FIFA 08. Ellers er det 100 små irriterende ting...som at lagoppstilling før kampen vises i 1 sekund, at du ikke får sett rødt kort-taklinger i reprise, osv osv... Håper EA skjerper seg til Fifa 09, fordi det finnes ikke noe bedre fotballspill med så bra lisens! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Fifa på pc og konsoll har blitt to forskjellige spill. Hadde vært morro med et brukbart fotballspill på PC og leke seg med, men akkurat nå er det bare Xbox 360 og PS3 som gjelder. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 i år laget vel alle fifa spillene fra grunnen av til hver konsoll og pc. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Tviler jeg på. De filmene jeg har sett av 09 til konsoll ligner veldig på 08. Tror heller de har gjort justeringer istedet for å lage et helt nytt spill. Til PC håper jeg de har skrapet det gamle 06-systemet. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Fifa 09 review - 9/10 http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=528345 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Ser ut til at treningsmodus er tilbake? Eller snakker vi bare om en greiere versjon av Arena? Endret 29. august 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 TRUR det bare er arena, med stor TRUR:P Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Noen som vet om FIFA blir sonefritt? Da kan jeg kjøpe det mye billigere fra vgp.com Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ser ut til at treningsmodus er tilbake? Eller snakker vi bare om en greiere versjon av Arena? Jeg håper det blir treningsmodus der, men det ser ut som en ny arena, hadde det vært treningsmodus hadde det vel kanskje vært flere spillere der Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Er arena ja. Men tror det er flere forskjellige. Tror ikke de har forandret mye på modusen, men i Euro2008 savnet jeg virkelig arena-modusen. Det er der man får frisparkene til å sitte og får fintene forbi keeper. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Noen som vet om FIFA blir sonefritt? Da kan jeg kjøpe det mye billigere fra vgp.com Ikke rein med det siden det er EA Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Eg spikra PES når eg såg fifa 08 Endret 31. august 2008 av Noiz Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Noen detaljer angående demo. Kommer 11. september(!) til Xbox360 og PS3, og man kan spille en hel kamp. The FIFA 09 demo will be available for download on September 11 worldwide on the PLAYSTATION®Network and Xbox LIVE™. Not long to go now! Xbox 360 and PS3 Demos will include the following: Full exhibition match with the following 6 teams available. If the match ends in a draw, it will go directly to penalties. 1. Marseille 2. Schalke 3. Real Madrid 4. Chelsea 5. AC Milan 6. Toronto FC Both versions unveil the new Team Management feature: Custom Tactics, giving the player a chance to sample tactical options in each of the key categories (Build Up, Chance Creation, and Defence). The Playstation 3 demo features the FIWC Stadium, while 360 features New Wembley. http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-09...ml"]Kilde. Soundtrack er også klar, og inneholder to norske sanger. The complete FIFA 09 soundtrack was released by EA Sports on August 14,2008. There will be 42 songs from 21 different countries. Caesar Palace - 1ne Chromeo - Bonafied Lovin' (Yuksek Remix} Cansei de Ser Sexy - Jager Yoga Curumin - Margrela Cut Copy - Lights and Music Damian "Jr. Gong" Marley - Something for you (Loaf of bread) Datarock - True Stories DJ Bitman - Me Gustan Duffy - Mercy Foals - Olympic Airways Gonzales - Working Together (Boys Noize remix) Hot Chip - Ready For The Floor (Soulwax remix) Jakobinarina - I'm a Villain Junkie XL - Mad Pursuit Jupiter One - Platform Moon Kasabian - Fast fuse Ladytron - Runaway Lykke Li - I'm Good I'm Gone Macaco - Movin' MGMT - Kids My Federation - What Gods are these Najwajean - Drive Me Plastilina Mosh - Let U Know Radiopilot - Fahrrad Reverend and the Makers - Open Your Window Sam Sparro - Black and Gold Señor Flavio - Lo Mejor Del Mundo Soprano - Victory The Airborne Toxic Event - Gasoline The Black Kids - I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You (The Twelves Remix) The Bloody Beetroots - Butter The Fratellis - Tell Me A Lie The Heavy - That Kind Of Man The Kissaway Trail - 61 The Kooks - Always Where I Need To Be The Pinker Tones - The Whistling Song The Script - The End Where I Begin The Ting Tings - Keep Your Head The Veronicas - Untouched The Whip - Muzzle #1 Tom Jones - Feels Like Music (Junkie XL Remix) Ungdomskulen - Modern Drummer Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Noen som vet om FIFA blir sonefritt? Da kan jeg kjøpe det mye billigere fra vgp.com Ikke rein med det siden det er EA Madden og Tiger woods 2009 er sonefri...så sjansene er gode for at fifa får samme skjebne Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Edit: x360 fifa var ikke sonefri i fjor. Endret 1. september 2008 av zellpropell Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 fifa var sonefri i fjor. Tror du mener PS3 versjonen, til 360 så var det ikke det Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hadde vært kult om det kom et fifa/pes med mulighet for 20 spillere online! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå