Kiruk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Fordi halve omgangen ville gått bort hvis tiden ikke ble stoppet i dødballssituasjoner, hvis man skulle lagt til denne som tilleggs tid ville det helt sikker sjeldent vært mindre enn 5min i hver kamp, mest sannsynlig mer. De 1-4min som legges til er nok litt for realismen sin skyld. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Fordi halve omgangen ville gått bort hvis tiden ikke ble stoppet i dødballssituasjoner, hvis man skulle lagt til denne som tilleggs tid ville det helt sikker sjeldent vært mindre enn 5min i hver kamp, mest sannsynlig mer. De 1-4min som legges til er nok litt for realismen sin skyld. OK, jeg syntes bare det virka litt dumt. Man skulle nesten tro at det var en tabbe fra EA sin side, men men Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet hvordan man får til å ta brassespark og volley(PS3)? Også hvordan man får til gode langskudd? Link 1 LINK 2 Link 3 Link 4 Link 5 Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nå er jeg irritert. Hadde kjøpt alle 5 ligaene på Adidas Live Season, men når jeg idag skulle oppdatere spillerform oppdaget jeg at jeg bare hadde Premier League :O Hva faan? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som vet hvordan man får til å ta brassespark og volley(PS3)?Også hvordan man får til gode langskudd? Link 1 LINK 2 Link 3 Link 4 Link 5 Noe som jeg ofte syntes hjelper er å løpe i full fart mot høyre, også skyte sånn passe hardt, mens jeg holder stikka fremover og litt til venstre. Eller holde inne R1 og gå for et plaserings skudd. Skaper sjangser fra midtbanen det. Har skort på det fra avspark en gang. Vollet har jeg fått til et par ganger ved å legge innlegg litt bak spillern. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nå er jeg irritert. Hadde kjøpt alle 5 ligaene på Adidas Live Season, men når jeg idag skulle oppdatere spillerform oppdaget jeg at jeg bare hadde Premier League :O Hva faan? ^^ingen som har ide om hvorfor?. Ingen andre som har merket at dere har mistet Adidas Live Season som dere har betalt for?. Synes dette var veldig merkelig. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nå er jeg irritert. Hadde kjøpt alle 5 ligaene på Adidas Live Season, men når jeg idag skulle oppdatere spillerform oppdaget jeg at jeg bare hadde Premier League :O Hva faan? ^^ingen som har ide om hvorfor?. Ingen andre som har merket at dere har mistet Adidas Live Season som dere har betalt for?. Synes dette var veldig merkelig. Folk er sikkert lei FIFA... Jeg angrer ihvertfall på at jeg kjøpte det (angret ifjor også). PES 2009 er rett og slett mye gøyere å spille enn FIFA. Nå må EA ta seg sammen og få gameplayet mer responsivt! Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er det bare meg, eller er det (som vanlig) nesten klin umulig å score på langskudd mens spillet går? Tror jeg har registrert et langskudd som har gått inn (finesseshot) på 100++ kamper, men mye stolpe/tverrligger treff. Varierer mye mellom finesseshot og vanlige skudd, men keeperen er som en panter, og klarer alltid å slå ut til corner. Noen tips? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Scorte en vill en mot Arsenal på World Class. Ble spilt igjennom og var helt sikker på at jeg var i offside så jeg klinte til. Ballen flyr i en herlig bue over Almunia og inn i lengste kryss fra drøyt 30 meter. Ikke offside. Det jeg prøver å si er; hvorfor i helvete har EA gjort det så jævlig umulig å lagre videoer? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Noen som vet hvordan man får til å ta brassespark og volley(PS3)?Også hvordan man får til gode langskudd? Enkelt og greit hold inne R1, vertfall på PS3. Scorer i 70% av tilfellene ved frispark innen for 35 meter . Har øvd, øvd og øvd. Men ved å holde inne R1 får du et knall hardt skudd. 1: Alltid hold inne R1 ved frispark. 2: Få ballen over muren. Vist du først får ballen over muren blir keeper noe fovirret. Scoret nesten fra midtbanen engang med frispark. Synd jeg spilte online da, for den reprisen skulle jeg likt å hatt.... Endret 18. november 2008 av haddis Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har noen andre merket raskere og mye mer responsivt gameplay etter siste oppdatering? Dette hjalp virkelig på en av tingene jeg ikke har likt ved Fifa! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som vet hvordan man får til å ta brassespark og volley(PS3)?Også hvordan man får til gode langskudd? Enkelt og greit hold inne R1, vertfall på PS3. Scorer i 70% av tilfellene ved frispark innen for 35 meter . Har øvd, øvd og øvd. Men ved å holde inne R1 får du et knall hardt skudd. 1: Alltid hold inne R1 ved frispark. 2: Få ballen over muren. Vist du først får ballen over muren blir keeper noe fovirret. Scoret nesten fra midtbanen engang med frispark. Synd jeg spilte online da, for den reprisen skulle jeg likt å hatt.... Tenkte ikke på frispark. Det har jeg fått til noen ganger, men sånn ellers. Da skyter langt til siden for mål eller så redder keeper. Hvordan får man til brasse eller volley. Spilleren min løper bare unna eller gjør et dårlig forsøk på å heade når jeg trykker på o Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har noen andre merket raskere og mye mer responsivt gameplay etter siste oppdatering? Dette hjalp virkelig på en av tingene jeg ikke har likt ved Fifa! Du fikk oppdatering på ps3/360? Når, hvor, hvordan?!! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 360, automatisk oppdatering i går kveld da jeg startet spillet. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei, har et lite problem. Jeg har veldig lyst til å spille noen kamper online, men finner nesten aldri noen motstandere. Det kommer innpå der jeg skal velge lag, så bare stopper det opp og kommer opp: denne spilleøkten er utgått. eller noe sånt. Noen som vet om noen metoder for å finne en motstander greit? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du finner motstander, det er ikke problemet. Det er at du ikke klarer å koble deg til de på en skikkelig måte pga. problem med portene osv. Her er en tråd som kan hjelpe deg, men jeg vet ikke så mye om det selv så du må nok bare prøve litt selv, dessverre. Lykke til ihvertfall. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du finner motstander, det er ikke problemet. Det er at du ikke klarer å koble deg til de på en skikkelig måte pga. problem med portene osv. Her er en tråd som kan hjelpe deg, men jeg vet ikke så mye om det selv så du må nok bare prøve litt selv, dessverre. Lykke til ihvertfall. Takk, men det var utrolig komplisert. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tror jeg har tatt meg vann over hodet nå. Startet sesong med Rotherham. 1-stjernerslag og midt på treet i 3. divisjon. Målet: Vinne PL innen 5 år. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Du finner motstander, det er ikke problemet. Det er at du ikke klarer å koble deg til de på en skikkelig måte pga. problem med portene osv. Her er en tråd som kan hjelpe deg, men jeg vet ikke så mye om det selv så du må nok bare prøve litt selv, dessverre. Lykke til ihvertfall. Du vet ikke om en norsk guide til dette da? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nei, det vet jeg ikke noe om, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå