Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vel, det virker som tråden handler om "Fifa 09", og resten bare er en undertittel. Men for å ikke gå helt off-topic: Er nok ikke spikeren i kista for PES dette. Fifa har da aldri gitt opp bare fordi PES har vært bedre en del ganger? At Fifa vinner dette året vil bare si at Konami må jobbe enda hardere for å bli best på markedet. Vil tro det kommer enda flere Fifa- og PES-spill neste år. Jeg sku gjerne ønske det kom en 3. konkurrent på fotballbanen, som gjerne bringer noe nytt til spillet. Fifa Street har gjort det, kanskje fler kan det? Noen som husker red card? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Om PES leverer et bedre spill enn det Fifa blir kommer jeg nok ikke til å nøle med å kjøpe. Det er vel fordelen med å ikke være fanatiker.. Endret 16. oktober 2008 av Armageddon Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Men det gjorde de ikke så Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Men så er du smått fanatisk når det gjelder FIFA også da, tc. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Om PES leverer et bedre spill enn det Fifa blir kommer jeg nok ikke til å nøle med å kjøpe. Det er vel fordelen med å ikke være fanatiker.. Er helt enig med deg der. Om det heter FIFA eller PES har ingenting å si. Det er spillet som teller. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Først nå er PES 09 DEMO'en ferdig nedlastet. Jeg må si at jeg er skrekkelig glad for at jeg kjøpte FIFA 09 i steden for PES 09. En ting er at jeg er vant til FIFA's kontroll. En annen ting er at alt som kan minne om animasjoner, ikke er i nærheten av hva man bør kunne forvente i 2008. Den eneste tingen jeg har funnet bra med PES 09 DEMO'en så langt, er hvordan ansiktene på noen av spillerene ser ut. Noen er veldig godt laget, mens andre ser ut til å ha "løpt på en vegg" Spillerene i FIFA er ikke så gode som de burde vært de heller. Dette er altså bare min mening om demoen, og jeg sier ikke at alle andre må være enige i den Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 jeg bryr meg fint lite om hvilket spill som er mest realistisk eller grafisk finest, jeg bryr meg først og fremst om gameplay, og der leder fortsatt pes etter min mening, glad jeg kjøpte pes i år =) Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nå skal vistnok PES-demoen være milevis i fra fullversjonen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nå skal vistnok PES-demoen være milevis i fra fullversjonen Jeg vet det, men jeg synes det er synd at demoen er så langt unna selve spillet. Jeg regner med at KONAMI mister en del kunder på å ha en så sugen demo (Kursiv = Min mening) Lenke til kommentar
ottomann123 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) pes banker inn spikeren mens fifa ligger i kista og sier farvel for alltid. Endret 19. oktober 2008 av ottomann123 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ja, Become a Legend! With 50 arrows on the pitch, and gay arcade sounds Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hadde vært fint med en Fifa-tråd der man kunne diskutere spillet uten at PES ble brukt som argument. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hadde vært fint med en Fifa-tråd der man kunne diskutere spillet uten at PES ble brukt som argument. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1016494&hl= Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vel, det virker som tråden handler om "Fifa 09", og resten bare er en undertittel. Men for å ikke gå helt off-topic: Er nok ikke spikeren i kista for PES dette. Fifa har da aldri gitt opp bare fordi PES har vært bedre en del ganger? At Fifa vinner dette året vil bare si at Konami må jobbe enda hardere for å bli best på markedet. Vil tro det kommer enda flere Fifa- og PES-spill neste år. Jeg sku gjerne ønske det kom en 3. konkurrent på fotballbanen, som gjerne bringer noe nytt til spillet. Fifa Street har gjort det, kanskje fler kan det? Noen som husker red card? Eller This is Football, med norske kommentatorer Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har spilt noen runder Fifa med svenske kommentatorer nå. De virker jo greie nok, men høres litt anstrengte ut. Tror jeg bytter tilbake til engelske. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Thor Rune Haugen på This is Football ja, fy faen det var tragisk. "Det var en tyyypisk spisstakling.." "Hadde det vært på åpen gate hadde det sett ut som et overfall.." Ikke mer tragisk enn spillet selv da, det sugde. Steinhardt. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Thor Rune Haugen på This is Football ja, fy faen det var tragisk. "Det var en tyyypisk spisstakling.." "Hadde det vært på åpen gate hadde det sett ut som et overfall.." Ikke mer tragisk enn spillet selv da, det sugde. Steinhardt. Haha, synes faktisk både kommentator og spill var rasende festlig, ikke minst sklitaklingene og "svalestupene" offeret tok når vedkommende ble taklet. Bortsett fra Microprose Soccer og Sensible Soccer er dette det eneste spillet som har klart å vekke interessen til de av kompisene mine som ikke liker fotballspill. Spillet var selvsagt ikke bra rent spillteknisk når man sammenligner det med FIFA og PES-seriene, men underholdningsverdien var så definitivt til stede. "Velkommen til Arnold Schwarzenegger Stadion. Stor stadion, stor mann!". Ahh, herlig. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Husker det var latterlig enkelt å filme seg til straffe i det spillet. Gjerne en tre fire ganger i løpet av kampen. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kan noen si med hvorfor det er tilleggstid i FIFA 09, når tida stoppes når ballen går ut over sidelinja, eller det blir frispark og lignende? (Dette er kanskje ikke riktig tråd, men ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå