Meh. Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er det bare meg eller er det litt for vanskelig å score på langskudd =P ? Jeg har scoret fra avspark (midtbanen) ca 2-3 ganger på fifa 09. Trenger bare nøyaktighet Ikke så vanskelig Virker ikke som om det er like enkelt i 08, ikke for min del i hvertfall Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er det bare meg eller er det litt for vanskelig å score på langskudd =P ? Jeg har scoret fra avspark (midtbanen) ca 2-3 ganger på fifa 09. Trenger bare nøyaktighet Ikke så vanskelig Virker ikke som om det er like enkelt i 08, ikke for min del i hvertfall Jeg sikts til Fifa09.. Har spilt PES i alle år og der synes jeg det er ganske realistisk(det med langskuddene), men det er litt mer frustrerende når jeg spiller fifa.. Det skal ikke være lett, men come on. Håper de kommer med en oppdatering som gjør at keeperen plukker opp ballen når den ligger rett foran han.. Nå har jeg spilt noen kamper på nett og jeg merker at keeperen reagerer veldig sakte på dette området.. Vet at man kan bruke trekanten til å sende ut keeperen, men når ballen ligger helt alene 5 meteren må keeperen reagere synes jeg.. Bug, anyone? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Går det ann å spille cuper og turneringer i Become a Legend? Det går det ikke ann i Be a Pro, der spiller man kun ligaen.. Hadde vært deilig å vinne Champions League, FA Cupen og Premier League f.eks. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Av og til når jeg sentrer til en medspiller og når han mottar ballen så løper han automatisk.. er dette noe bug i spille eller? Er Fifa09 på 360 det er snakk om.. Det er da vel helt normalt og løpe litt med ballen av og til hvis noen sentrer til deg? nei mener han spurter med engang han mottar ballen, ikke sånn vanlig løping Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg håper EA skaffer andre menyer til neste FIFA, de som er nå er litt enkle og kjedelige. Synes egentlig at de burde ha endret dem før de ga ut 09, er jo tross alt et bytt spill i forhold til 08. Jeg mener ikke at det er menyene jeg bryr meg mest om i spillet, men jeg synes det blir litt kjedlig og grått med de som er nå Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Prøvde meg på live for første gang. Ble ikke noe godt møte. For det første brukte alle 3 motstandere Chelsea, satte Malouda på topp og løp tvers igjennom hvilket som helst forsvar. For det andre så lagget det noe utrolig. Er det virkelig slik eller er det her det er noe galt? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Folka som spiller online bruker alltid de store lagene og gir ballen til de med høyest tempo/dribbling/styrke whatever.. Jeg spiller gjerne med pompey, RBK, Aston Villa osv.. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 spiller gjerne med argentina når motstanderen velger 5 sterjer. personlig liker jeg og spille med 4.5 mye gromme lag der:) har ikke noe problemer med lag. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Noen som har en god forklaring hva de forskjellige attributtene gjør i Be a Pro mode? Er det overhode noe vits i å sette poeng i "aggression" stat'en f.eks? Hva med vision - fikk en følelse av at gjennombruddspasningene mine var litt bedre etter at jeg økte vision stat'en. Og hva med: * Ball Control vs dribbling vs agility vs sprint speed (hvilken styrer hastigheten du løper med når du har ballen?) * Tactical awareness (gjør dette noe i det hele tatt?) * osv osv Endret 13. oktober 2008 av arnegn Lenke til kommentar
duda Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Prøvde meg på live for første gang. Ble ikke noe godt møte. For det første brukte alle 3 motstandere Chelsea, satte Malouda på topp og løp tvers igjennom hvilket som helst forsvar. For det andre så lagget det noe utrolig. Er det virkelig slik eller er det her det er noe galt? Da må du begynne å trene forsvar gutt Jeg har spilt ca 80 kamper live, og har ikke hatt noe lagg i det hele tatt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Prøvde meg på live for første gang. Ble ikke noe godt møte. For det første brukte alle 3 motstandere Chelsea, satte Malouda på topp og løp tvers igjennom hvilket som helst forsvar. For det andre så lagget det noe utrolig. Er det virkelig slik eller er det her det er noe galt? Det lagger mye for meg også, tror det er fordi nettet her et sugent Det er nok ikke vanlig at det lagger mye, med mindre du spiller mot en fyr med sugent nett...sånn som meg Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 er norske lag med i CL på manager mode? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 er norske lag med i CL på manager mode? Nei Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det var Fifa eller Pes som ikke hadde med norske lag på CL mode? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det var Fifa eller Pes som ikke hadde med norske lag på CL mode? Jeg vil tro at det handler om FIFA 09, er vel det det har vært mest snakk om i det siste Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tråden handler jo om FIFA da, så regner med det. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tråden handler jo om FIFA da, så regner med det. Tråden handler ikke bare om FIFA, man bør vel heller si at den handler om FIFA 09 VS PES 09. Selv om trådnavnet antyder til at FIFA er bedre Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tråden handler ikke bare om FIFA, man bør vel heller si at den handler om FIFA 09 VS PES 09.Selv om trådnavnet antyder til at FIFA er bedre Er vel om Fifa, og hvorvidt det er spikeren i kista til PES. Skjønner tankegangen, men vil fortsatt si at det er fifa-tråd. Men man slipper aldri unna pes i en fifa-tråd og motsatt Evig krig det der. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Tråden handler ikke bare om FIFA, man bør vel heller si at den handler om FIFA 09 VS PES 09.Selv om trådnavnet antyder til at FIFA er bedre Er vel om Fifa, og hvorvidt det er spikeren i kista til PES. Skjønner tankegangen, men vil fortsatt si at det er fifa-tråd. Men man slipper aldri unna pes i en fifa-tråd og motsatt Evig krig det der. Ja, man kan vel si det slik :!: Endret 16. oktober 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Dette er vel ingen fifa tråd? Tråden skulle handle om Fifa VS. Pes Er det nye fifa så bra at det ikke er noe håp for pes? Er det jeg får ut av topic. Derav en versus tråd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå