Rudde Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Hey, skulle egentlig kjøpe meg ett sort Armor+ kabinett men jeg ser ingen får det inn og de bare drøyer og drøyer når de skal få det inn. Jeg har vurdert dette, dette (Går det ann og ta av døren på denne?) og dette (Går det ann og ta av døren på denne å?) syns de er litt dyre men må man så må man xP Feilpostet sry, flytte den? Endret 30. juli 2008 av Rudde93 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Skulle jeg kjøpt nytt Kabinett nå, ville jeg gått for Dette Silverstone kabinettet, det er rett og slett konge. Plass til to PSU'er, masse harddisk-oppheng og ikke minst god kjøling. Dessuten er utformingen noe "ala" Lian-Li, bare enda mer stilrent. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hva med Cosmos 1000 eller Cosmos S? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Hva med Cosmos 1000 eller Cosmos S? Syns ikke de er så veldig fine selv, og jeg liker 3.5" plasser Kabinettet må være kjølig Har også sett på dette Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Silverstone kabinettet er kjølig. Men siden det er Aluminium, så finnes det flere kabinetter som er mer støydempende. Antec P190, et massivt kabinett på 23 kg (!), er svært støydempende, tror neppe du får et kabinett som stopper så mye støy. Itilegg er det svært god kjøling. 2 14 Cm i taket som tar ut luft, 1 12 cm som tar ut luft. Så er det også mulig å sette inn vifter foran for inntak av luft. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Er Lian Li PC-A7010 kjølig? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Om jeg ikke tar helt feil så er det kabinettet et av Lian Li's nye V-serie (Mener å huske det heter det ). Dette kabinettet er også det, meget lekkert! Men igjen, jeg ville gått fordet Silverstone Kabinettet jeg linket til. Her ser du endel bilder av kabinettet i virkeligheten. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Tror jeg tar Lian Li PC-A7010 men hva er E-ATX? og passer ATX PSU'er på den? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 E-Atx, er et "Extended Atx", altså større, i praksis, enn et vanlig ATX hovedkort. Men det passer uansett. Og ja det passer ATX PSU. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Satser på at du blir fornøyd da, legg ihvertfall ut noen bilder når du får kabinettet. Men tror neppe det tar sjarmen fra Silverstone TJ-07 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Hehe xP Ville egentlig ha http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...I&mcat=c433 men mircoplex tar det ikke inn og Netshop hadde en anen modell :/ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Tja, det hadde vel ikke kostet deg mer enn en Tlf til Netshop å spørre, de er svært fleksible i forhold til slikt (eller har du kanskje gjort det ?). Edit: Nå har også Netshop kjøpt opp Microplex (ihvertfall av hva jeg forstår). Endret 30. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Sånn jeg forstår det også Nei men jeg ville ha ett kabinett NÅ siden jeg har ventet så lenge på Armor+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå