( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 kanon har jeg sett 1 episode av, skal nok se litt mer.samme gjelder afro samurai, men kommer aldri til å se mer. og du har ikke spilt fate night, har du=Þ? Aah, sånn å forstå Jeg har sett noen episoder av Champloo da den var ny, spørs om jeg gidder resten. Jeg har også sett noen få episoder av Bleach, men det sa fort stopp for meg Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 bleach har jeg sett, likte sesong 2 og 3. samme gjelder hagane Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har sett hele FMA. Samme gjelder Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora *puh* Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 det har ikke jeg=Þ men så nettopp første ep av mahou tsukai ni taisetsu ni koto. den var... veldig kjedelig=Þ men gir den + for bra tegninger. og noe ekte bilder:P Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 ..O.o tråden min døde=Þ jeg har sett mahou tsukaui raisetsu ni koto, samt ninja scroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå