Sekai-ichi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 uber dårlig lek/tråd tingXD men man vet aldri, mulig det blir festlig. si en random anime, og om du har sett den personen over nevnte -------------- jeg er førstemann så er ingen over meg jeg har sett noe av samurai champloo Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har ikke sett Samurai Champloo. Jeg har sett Death Note. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) death note hat jeg sett, knall serie. har du sett higurashi? Endret 30. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hehe, om å gjøre å være sær og vanskelig her el? Ikke sett higurashi. Har sett Monster. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 har sett moster! jeg har også sett nabari no ou. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har ikke sett nabari no ou, men har derimot sett Kimi Ga Nozomu Eien. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har ikke sett Samurai Champloo. Jeg har sett Death Note. Ikke avslør så alt for mye. Hvordan takler Light, L, når L er etter han? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg har sett Kimi Ga Nozomu Eien. Jeg har sett Welcome to the NHK (anbefales, så den akuratt) Lord: Du får vel se og finne ut selv, men kan gi deg et hint i spoiler: Han takler det bedre og bedre etter hvert Endret 30. juli 2008 av DNA Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ikke sett NHK Men har sett Elfen Lied. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Elfen Lied er drittøft! Selv om det er nesten litt drøyt iblant. Hellsing er også tüft! ... --- Btw, tror denne leken kan funke, kanskje tom gjøre at folk oppdager nye animer. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Jeg har sett Green Green. Husk og få med siste eposiden. Nr 13. Fantastisk artig serie. Jeg har ikke sett Tenjou Tenge. Bra serie? Death Note: Jesus for en smarting! Har sett EP05 Bargaining, fantastisk måte han kvittet seg med FBI agentene... Death Note, Annbefales! Endret 31. juli 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 tnejou tenge er grei. har ikke sett green green. men jeg har sett fate/stay night. Veldig bra, anbefalt. men blir nok en skuffelse hvis du ser den håpende etter H=Þ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har ikke sett fate/stay night, men har sett Pokemon, og har sett første episode av Bleach, men fant ut at anime ikke var noe for meg :/ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 lol, du judger på to lasting-animeer hvor den ene er for barn og den andre er brainless slåssing=Þ har sett bleach har også sett amatsuki, anbefales. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har ikke sett amatsuki. Ser på Kenichi (anbefalles den og). Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 jeg har sett kenichi har også sett sumomo mo momomo Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Har ikke sett sumomo mo momomo (har den på lista mi) Jeg har sett Karin^-^ Endret 31. juli 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 har sett karin, samt clanned.. likte den ikke=Þ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har sett Clannad, den var bra... men ikke like god som Kanon (2006) --- men jeg har sett fate/stay night. Veldig bra, anbefalt. men blir nok en skuffelse hvis du ser den håpende etter H=Þ lol, hvorfor skulle folk håpe etter H i den serien? Jeg syns den var litt irriterende. Shirou: "SABERRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!" @_@ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har sett Clannad, den var bra... men ikke like god som Kanon (2006) --- men jeg har sett fate/stay night. Veldig bra, anbefalt. men blir nok en skuffelse hvis du ser den håpende etter H=Þ lol, hvorfor skulle folk håpe etter H i den serien? Jeg syns den var litt irriterende. Shirou: "SABERRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!" @_@ kanon har jeg sett 1 episode av, skal nok se litt mer. samme gjelder afro samurai, men kommer aldri til å se mer. og du har ikke spilt fate night, har du=Þ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå