Leeds2k Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Fikk min nye telefon LG 990 fra pixmania idag, ett godt kjøp tenkte jeg, betalte kun 2199 + frakt. Nå er det slik at det var kun engelsk og fransk menyspråk, dette var jeg klar over, men det sto videre på info at det var norsk språk på selve mobilen (regnet med dette gjaldt tastespråk, ordliste tastatur osv) Dette er det altså ikke, finner ikke ut hvor det kan være norsk språk på denne mobilen. Uansett, jeg er avhengig av ett tastatur der man kan bruke norske tegn/norsk T9 ordliste. Så da lurer jeg på om det finnes ett verksted i Trondheim som kan fikse dette for meg, og er det eventuelt mulig for meg å fikse dette selv? vet om unlockshop, men har ikke lyst å sende den inn igjen. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg vet ikke om noen i Trondheim selv. Men kan du ikke bruke garantien til å be pixmania skifte til norsk da? Lenke til kommentar
Leeds2k Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Pixmania er et fransk selskap med kontorer og lager i Paris, Frankrike. Våre produkter er av europeiske standard og har derfor ikke alltid nordisk menu og bruksanvisning med. Dette opplyser vi om i den tekniske informasjonen under hvert produkt. Norsk eller engelsk bruksanvisning og programvare er ofte mulig å laste ned fra produsentens hjemmeside i PDF format. dette var svaret jeg fikk fra pixmania, det vil uansett koste for mye å sende tilbake at det lønner seg, med tanke på tid osv. dessuten tviler jeg for at de kan endre språket på telefonen i det hele tatt. så derfor ville en butikk i trondheim vært perfekt for dette. men det er kun unlockshop jeg har sett som kan ordne dette, har også fått mail fra de om at dette er noe de kan gjøre. men de kan da ikke være det eneste selskapet i norge som har slike muligheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå