Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor gjemme sex-leketøy og diverse ting?

Gjest anonym-idag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjemme? Normale og sunne mennesker bruker sex-leketøy, så det er ikke noe å være redd for. Putt dem i en skuff ved sengen ellernoe.

Skulle noen "finne" dem, og påpeke at du har sex-leketøy, så spørr dem først "hva pokker har du med hva jeg finner på i mitt privatliv?", for så og spørre "hvem ga deg lov til å gå gjennom mine privat-saker?".

Sex er naturlig.

Lenke til kommentar

Jeg er ”foreldre” og er av den formening at du ikke trenger å gjemme privat leketøy. Har ennå ikke funnet noe hos mine barn (ungdommer), så de har sikkert gjemt det godt eller bruker ikke leketøy.

Leter ikke bevist, men det hender at vi må gjøre reparasjoner på skap, oppussing, rydding, etc. Hvis jeg kommer over noen leketøy vil jeg la det ligge eller legge det tilbake uten å si noe. De har rett til å ha slike ting for seg selv og ser heller ikke noe feil med å bruke dette. Å være ungdom er en fase i livet og denne fasen er å prøve forskjellige ting og det skal de få lov til av meg uten at jeg legger meg opp i alt.

Lenke til kommentar
Jeg er ”foreldre” og er av den formening at du ikke trenger å gjemme privat leketøy. Har ennå ikke funnet noe hos mine barn (ungdommer), så de har sikkert gjemt det godt eller bruker ikke leketøy.

Leter ikke bevist, men det hender at vi må gjøre reparasjoner på skap, oppussing, rydding, etc. Hvis jeg kommer over noen leketøy vil jeg la det ligge eller legge det tilbake uten å si noe. De har rett til å ha slike ting for seg selv og ser heller ikke noe feil med å bruke dette. Å være ungdom er en fase i livet og denne fasen er å prøve forskjellige ting og det skal de få lov til av meg uten at jeg legger meg opp i alt.

Støtter meg til dette.

Hvis mor er av den snokete sorten, og trådstarter har lyst på privatliv kan en låst eske kanskje bare trigge en scene hvor man kommer hjem, boksen står på stuebordet :blush: og mor vil ha den opplåst (kan jo være narkotika ikke sant)

Hva med en litt anonym eske (skoeske) hvor det ligger noe annet oppå? Burder hinder at det tilfeldigvis blir funnet.

Litt offtopic, sjekk Are Sende Osen sin lille monolog "Analkulene" (finner det ikke nå, men legger det ut hvis jeg gjør det)

[edit]

Fant klippet på NRK

Endret av IceDale
Lenke til kommentar

Plutselig er det noe mora di leter etter så går hun å snoker i alt.. .. men den beste og mest geniale ideen er å gjemme dette i pcen... hva faan skal hun inni der etteR?

om du har liten pc (midi tower) så skaffer du deg et big tower vettdu :)

ellers kan du putte kondomer i pc spilla dine.

Det er faktisk lurerer å legge tingene der folk kan se dem lettere :) folk leter altid på "snoke plasser" som under senga først :)

Lenke til kommentar

HAHAHA

Genialt dryper.

Men å gjemme det under senga osv. er ikke akkurat det smarteste i verden fant jeg ut :)

Mamma hadde overraska meg med å kjøpe ny madrass, og byttet den mens jeg var på skola.

Når jeg kom hjem så jeg det lille kondom lageret mitt ligge halvgjømt under et putetrekk. Disse lå da under senga :)

Har aldri snakket om, og kommer neppe til å gjøre det heller.

Lenke til kommentar

hvis du har et nattbord eller en kommode gjør du slik:

tar ut en skuff, tar av bakplata på den, sager/kappter skuffen midt på, fester bakplata bak på den mye kortere skuffen.

Kjøp en oppbevaringsboks som f eks. denne og legg denne inn bak skuffen.

dette er jo et genialt gjemmested ;) sørger du for at skuffen er tom også så er det veldig sjeldent man drar skuffen helt ut siden man ser med an gang at det ikke er noe der (og kjenner at skuffen er tom og lett), så da merker man heller ikke at skuffen er kortere enn den burde ha vært :D

Lenke til kommentar

Jeg har planer om å investere i en Fleshlight.

Jeg har tenkt til å skjule den i en pappeske jeg fikk noen pcdeler i.

Det kjekke med denne eska er at muttern har sett den, og vet hva som er i den.

Det som også er kjekt, er at det fulgte med en slags padding jeg kan skjære til. så da blir det skikkelig pro skjuling av både flighten og glidemiddelet.

It's gonna be dead awesome!

Lenke til kommentar

Tja, en boksafe kan jo være nyttig.

Hvordan lage, spør du?

Først, ta en passe tykk bok (Ordbok/Bibel f.eks) og skjær ut et hulrom i sidene.

Lim sidene sammen individuelt om du har tålmodigheten, evt. klask på med lim på sidene.

Et voila, du har nå en boksafe.

p.s. Det kan være lurt å bruke en uinterresant bok, for å redusere sjangsen for at noen bestemmer seg for å lese i boksafen din.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...