Gå til innhold

MTU - På bedringens vei?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Lurer bare på om dere med MTU abonnement kan legge inn noen erfaringer på om ting har blitt bedre i det siste?. Vurderer å bytte over til dem men kvier meg litt enda pga av all negativ omtale de har fått.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Lurer bare på om dere med MTU abonnement kan legge inn noen erfaringer på om ting har blitt bedre i det siste?. Vurderer å bytte over til dem men kvier meg litt enda pga av all negativ omtale de har fått.

 

På forhånd takk!

 

Les gjennom alle de som har skrevet om MTU :ohmy:

Lenke til kommentar
Les gjennom alle de som har skrevet om MTU :ohmy:

 

Det har jeg også gjort, men jeg lurer altså på om ting er i ferd med å bedre seg. Kanskje de har forbedret tilbudet siden de nå har vært "oppe å gå" en stund og muligens eliminert en del av barnesykdommene.

Lenke til kommentar
Les gjennom alle de som har skrevet om MTU :ohmy:

 

Det har jeg også gjort, men jeg lurer altså på om ting er i ferd med å bedre seg. Kanskje de har forbedret tilbudet siden de nå har vært "oppe å gå" en stund og muligens eliminert en del av barnesykdommene.

 

ring dem i morgen og begynn å tell når dem tar opp :w00t:

Lenke til kommentar
På tide å bytte operatør :thumbdown:

 

I know, har MTU på reservemobilen min så det er ikke krise. Testet nettopp med å sende en sms til jobbnummeret mitt som er hos Telenor, ikke mottatt meldingen enda. Informerte MTU om problemet for rundt en måned siden og de påstod det var fikset.

Lenke til kommentar
På tide å bytte operatør :thumbdown:

 

I know, har MTU på reservemobilen min så det er ikke krise. Testet nettopp med å sende en sms til jobbnummeret mitt som er hos Telenor, ikke mottatt meldingen enda. Informerte MTU om problemet for rundt en måned siden og de påstod det var fikset.

 

Alt som står på "Driftsmeldinger mobil" gir ingen mening.. Dem setter opp nye datoer og da er jobben gjort.. Men ting som ikke fungerer står aldri der.. Alle de tingene som står der vil dem aldri klare å bli ferdig med :thumbup:

Lenke til kommentar
Alt som står på "Driftsmeldinger mobil" gir ingen mening.. Dem setter opp nye datoer og da er jobben gjort.. Men ting som ikke fungerer står aldri der.. Alle de tingene som står der vil dem aldri klare å bli ferdig med :thumbup:

 

Jeg er villig til å gi dem en sjanse, men har ikke tid til å purre flere ganger på samme feil når det ikke ser ut til å bli løst. Totalt siden jeg fikk MTU har jeg vært i kontakt med kundeservice 5 ganger, 4 av dem for å purre på problemer. To av feilene ser ut til å være løst, mens to gjenstår.

Lenke til kommentar

Det rente inn endel meldinger til meg i 14-tiden i dag pga en fellesfeil som var forårsaket av finværet i Oslo i går kveld. Meldinger jeg hadde sendt i dag morges kom også ikke frem før rundt denne tid. Dette er jo så og si utenfor deres kontroll. Uten dette har jeg ikke hatt noen problemer.

 

Bruker det kun til sms og ringing inntil nettet åpner i Bergen.

 

Og dere som uttalere dere om masse problemer, er dere fremdeles kunder?

Endret av hsds
Lenke til kommentar

Jeg er fremdeles kunde og har vært det siden 24 april tror jeg det er.

Har ikke merket noe bedring på noen områder, hverken hos kundeservice eller teknisk.

Det eneste forandringene siden slutten av april, er er at GPRS virker i Telenor nett, men fortsatt ikke i MTU nettet for siste Symbian telefoner.

Og at det nå er mulig å sende SMS til Ventelo.

Foruten de 2 tingene så er alt like dårlig for meg.

Har porteringsdato over til Telenor nå til mandag.

 

Men kommer du ikke i nærheten av MTU nett så veldig ofte så virker det greit nok, ihvertfall hvis pris er det viktigste, og du aldri trenger kontakt med kundeservice.

Lenke til kommentar
Og dere som uttalere dere om masse problemer, er dere fremdeles kunder?

 

Jeg er fremdeles kunde. Gjaldt denne fellesfeilen som følge av været andre veien, altså meldinger sendt fra MTU til f.eks. abonnenter hos Telenor? Har vært en forsinkelse på rundt 12 timer for hver eneste melding jeg sender de siste dagene. Det er ikke holdbart.

 

Edit: Oppholder meg i Bergen hvor ikke MTU sitt nett er åpent, så er tilkoblet omverdenen gjennom Telenors nett.

Endret av Submariner
Lenke til kommentar

jeg snedte meldig på fredag morgen og den kom fram på sødag. Og det var en viktig melding. jeg kunne ha mistet jobben om jeg ikke hadde sendt epost i tillegg.

 

Og dem har også problemer med å fakturere. Jeg har fått to faktura helt siden jeg blei kunde hos dem og for å få de 2 så har jeg minst ringt dem 4 ganger. Hver gang har de samma unnskyling "FORSINKET MED Å SENDE UT". jeg spurte om jeg kan betale en vis beløp på forskudd så slipper jeg å få en sjokk regning etter noe måneder, men nei det er ikke mulig.

 

TULLINGER

Lenke til kommentar

Det eneste jeg har fått siden 24 april er ett innkassovarsel på 1 faktura.

Ser det ligger en faktura til på mine sider, og må si jeg blir veldig overasket, hvis ikke den kommer først som innkassovarsel også.

Har prøvd å få den sendt til emailen min men det virker selvfølgelig ikke.

Det er bare helt tragisk hele greiene, og må si jeg syntes veldig synd på de som jobber der, og som ikke føler de kan si opp å få en annen jobb ett annet sted, for det er vel bare de som er igjen.

Skal bli glad når jeg forhåpentligvis er oppe å kjører på Telenor til mandag.

Og når siste faktura fra MTU er betalt en gang i 2009 eller 2010.

Lenke til kommentar

Takk for alle tilbakemeldingene! Setter pris på det. :thumbup:

 

Veldig synd at det er slik for selve abonnementet i seg selv hadde passet meg ypperlig. Og jeg kjenner MANGE som ville portert over umiddelbart hadde det ikke vært for alle problemene.

Lenke til kommentar

F... å h....... forbanna jeg er nå!

Har fått bekreftet portering til Telenor mellom kl 0800 og 1600 idag, ventet selvfølgelig til etter kl 1600 med å ringe Telenor.

Fikk da beskjed om at jeg var portert til MTU kl 1000 idag!!!

Sa uten at det var mulig å missforstå at jeg skulle ha hurtigportering nå.

Det kunne selvfølgelig ikke la seg gjøre siden de jobbet kun mellom kl 0900 og kl 1600, så da måtte jeg ringe tilbake imorgen.

Kl 0859 imorgen skal jeg ringe og fortelle at hvis ikke Telenor kortet mitt virker iløpet av en 1-2 timer, så kan de bare glemme hele greiene.

Da drar jeg å henter meg ett helt nytt kort fra Netcom hos en forhandler.

Lenke til kommentar
F... å h....... forbanna jeg er nå!

Har fått bekreftet portering til Telenor mellom kl 0800 og 1600 idag, ventet selvfølgelig til etter kl 1600 med å ringe Telenor.

Fikk da beskjed om at jeg var portert til MTU kl 1000 idag!!!

Sa uten at det var mulig å missforstå at jeg skulle ha hurtigportering nå.

Det kunne selvfølgelig ikke la seg gjøre siden de jobbet kun mellom kl 0900 og kl 1600, så da måtte jeg ringe tilbake imorgen.

Kl 0859 imorgen skal jeg ringe og fortelle at hvis ikke Telenor kortet mitt virker iløpet av en 1-2 timer, så kan de bare glemme hele greiene.

Da drar jeg å henter meg ett helt nytt kort fra Netcom hos en forhandler.

 

Skulle du portere nr ditt fra mtu til telenor?

Lenke til kommentar

Ja, har hatt MTU siden slutten av april.

Spurte hvordan det var mulig å portere ett nummer fra det selkapet det var registrert hos og over til det samme selskapet.

Nei det syntes han var rart han også....

 

Jeg har forøvrig sjekket det nye Telenor kortet hver dag siden jeg fikk det, og det har aldri vært aktivt.

Aner ikke hvem som styrer dette om det er MTU eller Telenor men det lukter MTU lang vei.

Endret av B1ny
Lenke til kommentar
F... å h....... forbanna jeg er nå!

Har fått bekreftet portering til Telenor mellom kl 0800 og 1600 idag, ventet selvfølgelig til etter kl 1600 med å ringe Telenor.

Fikk da beskjed om at jeg var portert til MTU kl 1000 idag!!!

Sa uten at det var mulig å missforstå at jeg skulle ha hurtigportering nå.

Det kunne selvfølgelig ikke la seg gjøre siden de jobbet kun mellom kl 0900 og kl 1600, så da måtte jeg ringe tilbake imorgen.

Kl 0859 imorgen skal jeg ringe og fortelle at hvis ikke Telenor kortet mitt virker iløpet av en 1-2 timer, så kan de bare glemme hele greiene.

Da drar jeg å henter meg ett helt nytt kort fra Netcom hos en forhandler.

Unnskyld at jeg sier det, men for deg er Telenor en dråpe i havet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...