""" Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Get French Football @GFN_France 11m Jean Michel Aulas has confirmed our reports that Lyon are talking to Newcastle and Aston Villa for Bafetimbi Gomis. #OL #AVFC #NUFC Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Var ikke Cisse egentlig et litt sånn one season wonder? Har ikke fulgt med på Newcastle men ser på statistikken at i 11/12 hadde han 13 mål på 14 kamper mens i 12/13 hadde han 13 mål på 47 kamper. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Nei. Han har hatt gode sesonger før han kom til Newcastle, og han kommer til å ha gode sesonger seinere. I fjor ble han spilt jævlig mye ute av posisjon (ute på vingen) og ble stort sett brukt som en target man av Pardew når han spilte på topp, noe han overhodet ikke er. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ahh.. Ok. Da blir det noe annet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 I fjor var det en eneste ting som gjaldt for Pardew og Newcastle, og det var lange baller opp mot en Cisse som ikke har sjans til å holde på kula, og som ikke er særlig god på hodet. Og de få gangene han vant på hodet var det ingen andre spillere i nærheten siden Pardew ganske åpenbart mislikte at lagets offensive spillere beveget seg over på motstanderens banehalvdel. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 http://www.twcsportsnet.com/videos/2013/07/10/steve-nash-showdown-bonus-baron-davis-commentary 1:30 og litt utover. Først scorer Sammy også viser han frem noen skills. Pent. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 NUFC ponder Massadio Haidara loan deal www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-ponder-massadio-haidara ????????? Hva i alle verden? Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Lee Ryder @lee_ryder 7m #nufc are now officially in talks for Bafetimbi Gomis and the player is understood to be keen on the move. More on http://www.chroniclelive.co.uk Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Har ikke noe særlig kjennskap til Gomis. Hvordan spillertype er han? Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Han er en stor, sterk spiss med greit tempo og ganske god med kula i beina. Akkurat en sånn type Newcastle trenger. Om Newcastle får inn han og Remy så begynner ting å se bra ut. Mål nummer to er rimelig bra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Ja, det høres absolutt greit ut. Dog forstår jeg ikke hvorfor vi droppet Bony om Gomis er av samme spillertype. Gru-gleder meg til å se Bony den kommende sesongen. Har en følelse på meg at vi har dritet oss skikkelig ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Et bud på £4m fra Newcastle har visstnok blitt godtatt av Lyon for Gomis. Endelig begynner det å skje noe, og prisen er jo fin den. www.thenorthernecho.co.uk/sport/10560926.Newcastle_open_talks_with_Gomis_as_striker_search_nears_its_end/ Endret 20. juli 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Sky Sports Football @SkyFootball 1m Newcastle boss Alan Pardew has confirmed the club's interest in signing Lyon striker Bafetimbi Gomis. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Ja, det høres absolutt greit ut. Dog forstår jeg ikke hvorfor vi droppet Bony om Gomis er av samme spillertype. Gru-gleder meg til å se Bony den kommende sesongen. Har en følelse på meg at vi har dritet oss skikkelig ut. Pris, tenker jeg. Bony og Remy til 20m eller Gomis og Remy til 12. Da får de også en forsvarer og de vil fremdeles ligge under prisen for Bony og Remy. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Høres greit nok ut det, men har mine tvil på at vi får inn Remy. Og en midtstopper forsåvidt. Siterer Pardew fra i går; “We are trying to strengthen our attacking area. In midfield and at the back, we’re comfortable." Ender enten opp med Gomis og/eller Bent. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Om Gomis kommer tror jeg nok ikke det blir noen Bent. Men skulle gjerne sett Remy inn. En angrepsfirer bestående av Marveaux, Remy, Cisse og Ben Arfa kan fort finne på å voldta en del forsvarere. Men skulle hatt inn en forsvarer og sent Willo bort. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Fant det her på N-O nå: SSN say we're meeting Remy's representatives next week. Greit om det stemmer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jepp, Chronicle nevnte det også i dag. Cisse, Gomis, Remy og Gouffran som spissalternativer er meget bra. Bafetimbi Gomis in 'come and get me' plea to Newcastle United http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/bafetimbi-gomis-come-me-plea-5162560#.UeqEyewoU7c.twitter Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hvordan har Pardew tenkt å spille mtp. spissene? Leste at han hadde planer om å hente inn Bent for å bruke han som oppstilspunkt. Noe som er utrolig dumt da Bent er best når han er en måltyv og skal score målene.. Ser bra ut om dere får inn Gomis og Remy. Gomis er klasse når han er i form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå