Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Han har hatt gode sesonger før han kom til Newcastle, og han kommer til å ha gode sesonger seinere. I fjor ble han spilt jævlig mye ute av posisjon (ute på vingen) og ble stort sett brukt som en target man av Pardew når han spilte på topp, noe han overhodet ikke er.

Lenke til kommentar

I fjor var det en eneste ting som gjaldt for Pardew og Newcastle, og det var lange baller opp mot en Cisse som ikke har sjans til å holde på kula, og som ikke er særlig god på hodet. Og de få gangene han vant på hodet var det ingen andre spillere i nærheten siden Pardew ganske åpenbart mislikte at lagets offensive spillere beveget seg over på motstanderens banehalvdel.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

NUFC ponder Massadio Haidara loan deal

 

www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-ponder-massadio-haidara

 

?????????

 

Hva i alle verden?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, det høres absolutt greit ut. Dog forstår jeg ikke hvorfor vi droppet Bony om Gomis er av samme spillertype. Gru-gleder meg til å se Bony den kommende sesongen. Har en følelse på meg at vi har dritet oss skikkelig ut.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Et bud på £4m fra Newcastle har visstnok blitt godtatt av Lyon for Gomis. Endelig begynner det å skje noe, og prisen er jo fin den.

 

www.thenorthernecho.co.uk/sport/10560926.Newcastle_open_talks_with_Gomis_as_striker_search_nears_its_end/

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Ja, det høres absolutt greit ut. Dog forstår jeg ikke hvorfor vi droppet Bony om Gomis er av samme spillertype. Gru-gleder meg til å se Bony den kommende sesongen. Har en følelse på meg at vi har dritet oss skikkelig ut.

 

Pris, tenker jeg. Bony og Remy til 20m eller Gomis og Remy til 12. Da får de også en forsvarer og de vil fremdeles ligge under prisen for Bony og Remy.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Høres greit nok ut det, men har mine tvil på at vi får inn Remy. Og en midtstopper forsåvidt. Siterer Pardew fra i går; “We are trying to strengthen our attacking area. In midfield and at the back, we’re comfortable."

 

Ender enten opp med Gomis og/eller Bent.

 

Lenke til kommentar

Om Gomis kommer tror jeg nok ikke det blir noen Bent. Men skulle gjerne sett Remy inn. En angrepsfirer bestående av Marveaux, Remy, Cisse og Ben Arfa kan fort finne på å voldta en del forsvarere.

 

Men skulle hatt inn en forsvarer og sent Willo bort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...