Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Håper snart vi får se noen nye ansikter i klubben, står skremmende stille om dagen syntes jeg. Så forøvrig at vi var enige med Crystal Palace om en overgang for Gosling. Litt usikker på hvordan Remy vil bli tatt imot, så det kan gå begge veier. Men han er jo en god spiss, absolutt ett godt supplement om han finner seg til rette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Gjorde det jo veldig greit i Swansea. Stiller meg positivt til det kjøpet om det skjer, spesielt med tanke på at han er venstreving. Sinclair > Jonas (!!!!)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvor i landet holder dere til forresten? Flyttet til Oslo nå for et par uker siden, og jeg tenkte det hadde vært fett å ta en tur på pub sammen når Newcastle spiller. Så blir man bedre kjent også. Et sosialt lite Diskusjon.no-Newcastle sammenkomst.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Dårlig timing! Hamar er et fint sted å bo, studerte der i ett år for en liten tid tilbake. Får prøve om du er i Oslo på besøk å ta en fotballkamp da. Hadde vært moro!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jepp. Pardew hadde for øvrig et intervju med BBC Newcastle i dag. Mye teite utsagn som vanlig, og noen kloke ord.

 

AP: "I'm ok with Man City as the first game, I know how they're gonna play, I don't even need to watch them pre-season."

 

God planlegging. City med ny manager, nye spillere. Ingen vits å forberede seg.

 

AP: "I want to strengthen the left side a little bit and I want to strength on top.

 

Takk for at du endelig ser at Jonas ikke duger.

Lenke til kommentar

 

 

Samme, bare til Lillehammer. Skal studere på HiL, men kommer til å befinne meg i Oslo mange helger, så er bare å si i fra i tråden her litt på forhånd.

Du får ta turen til Nikkers i Lillehammer , da. Bruker å være allslags supportere der ihvertfall. Er der fra tid til annen selv, hvis jeg ikke ser kampene hjemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...