HulkHaugen Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Håper snart vi får se noen nye ansikter i klubben, står skremmende stille om dagen syntes jeg. Så forøvrig at vi var enige med Crystal Palace om en overgang for Gosling. Litt usikker på hvordan Remy vil bli tatt imot, så det kan gå begge veier. Men han er jo en god spiss, absolutt ett godt supplement om han finner seg til rette. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Vi er nå favoritter til å sikre oss Scott Sinclair fra City. Ung, Engelsk ving. Vet egentlig ikke så mye mer enn det om han... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Gjorde det jo veldig greit i Swansea. Stiller meg positivt til det kjøpet om det skjer, spesielt med tanke på at han er venstreving. Sinclair > Jonas (!!!!) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 2m Former Newcastle striker Nile Ranger charged with rape. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Fet fyr. Snakk om å rote seg bort i alt mulig drit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Jævlig glad vi ble kvitt han. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Hvor i landet holder dere til forresten? Flyttet til Oslo nå for et par uker siden, og jeg tenkte det hadde vært fett å ta en tur på pub sammen når Newcastle spiller. Så blir man bedre kjent også. Et sosialt lite Diskusjon.no-Newcastle sammenkomst. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Flytter fra Oslo nå faktisk, til Hamar. Men vil nok finne meg i Oslo litt nå og da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Dårlig timing! Hamar er et fint sted å bo, studerte der i ett år for en liten tid tilbake. Får prøve om du er i Oslo på besøk å ta en fotballkamp da. Hadde vært moro! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Jada, er ikke umulig det, vett. Er alltid knall med fotball og øl i selskap med andre supportere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Jepp. Pardew hadde for øvrig et intervju med BBC Newcastle i dag. Mye teite utsagn som vanlig, og noen kloke ord. AP: "I'm ok with Man City as the first game, I know how they're gonna play, I don't even need to watch them pre-season." God planlegging. City med ny manager, nye spillere. Ingen vits å forberede seg. AP: "I want to strengthen the left side a little bit and I want to strength on top. Takk for at du endelig ser at Jonas ikke duger. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Dama flytter til Oslo nå neste mnd, så kommer nok til å være der litt. Vil nok se en kamp eller de fleste, så skal gi lyd når jeg er der Hvor er et bra sted å se fotball i Oslo egentlig? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Usikker, men mener jeg har lest at Tempest er greia? Du får gi lyd når sesongen har startet og du er innom! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Tempest er ålreit det. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Husker de gangene TV2 hadde en fast greie med å ha utegående reporter på Tempest. Kleineste greia noensinne, fant alltid de aller største løkene å snakke med. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Flytter fra Oslo nå faktisk, til Hamar. Men vil nok finne meg i Oslo litt nå og da. Samme, bare til Lillehammer. Skal studere på HiL, men kommer til å befinne meg i Oslo mange helger, så er bare å si i fra i tråden her litt på forhånd. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Samme, bare til Lillehammer. Skal studere på HiL, men kommer til å befinne meg i Oslo mange helger, så er bare å si i fra i tråden her litt på forhånd. Du får ta turen til Nikkers i Lillehammer , da. Bruker å være allslags supportere der ihvertfall. Er der fra tid til annen selv, hvis jeg ikke ser kampene hjemme. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 JÆVLIG kjipt å komme hjem til det her. Ingen nye fjes? Dødskjipt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Wilfried Bony har signert for Swansea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå