Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Fine ord, men vi får se hva som skjer. Blir vanskelig å konkurrere mot storklubber som AC Milan og Borussia Dortmund. Pluss at han har lyst på Champions League-fotball. Men som nevnt tidligere, Aubameyang er akkurat den spilleren vi trenger som passer ypperlig til Papiss på topp.

 

Leste for øvrig i Chronicle eller Journal at Gosling mest sannsynlig finner seg en ny klubb i sommer. Jævlig godt å bli kvitt han. Det som derimot er jævlig trist er at franske medier skriver at Marveaux vil bort fra klubben. Og hvem kan si noe på det når Jonas blir foretrukket framfor han hver bidige kamp. Marveaux er en jeg vil ha i troppen, og som har bevist han fortjener en fast plass på laget.

Lenke til kommentar

Det er jævlig kjipt, men når han må finne seg i å varme benk fordi Jonas får spille så er det helt forstålig. Men han er en spiller jeg gjerne ser i klubben neste sesong. En av få på Newcastle som kan åpne forsvar og gjøre fantastiske ting på egenhånd.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jepp. Den krempasningen han hadde mot Anzhi som på nåløyet kom seg gjennom til Papiss var ekstremt deilig å se på. Akkurat slik kreativitet og overblikk trenger vi massevis av.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jepp, deilig spiller. Faen meg latterlig å beholde Jonas i stedet for som bikker 30 år i løpet av sommeren.

 

Leser på Twitter at Younès Belhanda har fortalt Sky Sports at han er nære en overgang fra Montpellier til ukjent klubb. Vi har jo vært interessert i han tidligere, sammen med bl.a. Aston Villa. Håper vi går for han, kan spille både ving og offensiv midtbane. Men det har ikke vært noe mer konkret enn det, så tviler.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Newcastle braced for £20m Yohan Cabaye bid from PSG

 

m.guardian.co.uk/football/2013/jun/30/newcastle-braced-psg-bid-yohan-cabaye?CMP=twt_gu

 

It now seems inevitable that big-spending Ligue 1 champions Paris St Germain will make a bid for the midfielder once the transfer window opens tomorrow.

 

www.chroniclelive.co.uk/sport/yohan-cabaye-decision-time-looms-4751244

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Get French Football ‏@GFN_France 19m

CONTACT: We understand that William Vainqueur is in contact with Newcastle. #NUFC

 

Get French Football ‏@GFN_France 12m

Re: Vainqueur. Versatile midfielder playing down the middle. Newcastle have been in contact in January. Currently free agent. #NUFC

 

Get French Football ‏@GFN_France 11m

Re: Vainqueur. Player terminated his contract with Standard officially yesterday. #NUFC

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Gratis? Skjer ikke. Om vi skal kjøpe en midtbanespiller, så blir det en britisk spiller på rundt £5m.

 

Belhanda ble solgt til Dynamo Kiev i går. Kjipt, for jeg tror han hadde blitt en perfekt erstatter som Cabaye, som jeg er rimelig sikker på forsvinner i sommer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

@nufcfans: Joe Kinnear is hoping to secure the signing of Aubameyang by Friday, with #NUFC plotting a second bid, says @TheJournalSport

Lenke til kommentar

Gratis? Skjer ikke. Om vi skal kjøpe en midtbanespiller, så blir det en britisk spiller på rundt £5m.

 

Men det er vel snakk om en defensiv spiller, så da er det vel greit. Erstatning for Tiote, Anita eller Perch?

 

Det hadde vært gull om Aubameyang ble klar innen jeg kom hjem, ja. Hadde vært gode nyheter å komme hjem til. Men ejg tviler på at det skjer.

 

 

 

United are also the number one choice of Aston Villa striker Darren Bent, who has been identified by boss Alan Pardew as a top target for the summer. He has returned from his honeymoon and will seek clarification from the Villans over his future in the coming days having watched from afar as the Kinnear saga unfolded.

 

Although Villa have let it be known that there have been no official bids, The Journal can reveal Derek Llambias had made contact with officials at the Second City club about a bid before he resigned in the wake of the Kinnear appointment.

 

Pardew then mentioned his name to Kinnear when they spoke earlier in the month, before the Newcastle manager headed off on a summer break with his family.

 

Haha, jeg må le av Pardew, ass. For en klovn.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Men det er vel snakk om en defensiv spiller, så da er det vel greit. Erstatning for Tiote, Anita eller Perch?

 

Erstatning for Tiote, Anita og Perch, kjenner jeg Newcastle rett.

 

Haha, jeg må le av Pardew, ass. For en klovn.

 

Jepp. Tipper Bent og Tomkins blir kjøpene våre i sommer, og Pardew er jævlig fornøyd og sier det er en massiv forbedring av spillerstall.

Lenke til kommentar

Yeah. Kjipe greier.

 

 

"The three year career of James Perch at Gallowgate is set to end imminently, with Wigan Athletic favourites to complete a deal for the 27 year-old utility player.

 

Moving into the final year of his Newcastle contract, Perch had attracted the attention of various clubs in the Championship including his former employer Nottingham Forest, but looks to have been persuaded to become a Latic by their recently-appointed boss Owen Coyle."

 

Solid signering av Wigan om han ender opp der. Solid spiller.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

"@Futbol_Mercado: El Newcastle ofrece 18 millones de euros por el delantero gabonés del Saint Etienne, Pierre Aubameyang."

 

De mener vi har lagt inn et bud på €18m i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...