Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Rene Girard er blitt ny manager for Lille - blir spennende å se hvordan han klarer seg med større budsjett og bedre spillerstall, og jeg spår han blir en enda mer ettertraktet mann etter et par år i managerstolen der. Hverken Newcastle eller Everton virket å kaste blikket bort på taktikeren som ba høylytt om å få komme til England, noe som kommer til å svi for oss når han mest sannsynlig blir å opparbeide seg et enda bedre rykte nå. Vil tro det var den ene sjansen vi hadde. Kjipe greier!

 

Ah, jeg er bitter nå.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, det er jo litt spenning det. Mitt tips er at Yanga-Mbiwa er hovedpersonen til å bli ødelagt, hvor Pardew ser på han som den nye Perch og blir å spille han som både midtstopper, venstreback og defensiv midtbane ettersom hvem som er ute med skade. Mannen blir aldri å få ro eller en fast posisjon på gressmatta. Gouffran og Sissoko tror jeg er ødelagt allerede, og det etter bare 4 måneder.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

#Newcastle midfielder Yohan #Cabaye has passed a medical with #Monaco, according to L'Equipe 21's evening edition. #NUFC

 

 

 

FABRICIO COLOCCINI has revealed he WILL be a Newcastle player next season — after conceding defeat in his attempts to move back home.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Jævlig kjipt, men jeg tror Pardew i stor grad må ta på seg skylden for at Cabaye stikker.

 

I 2011 lover Pardew Cabaye at Newcastle skal bli et ballspillende lag som spiller mye etter bakken og lar det meste gå gjennom midtbanen.

I 2012/2013 kjører Pardew en taktikk som handler om å spille mest mulig over Cabaye og rett til Cisse/Ba.

 

Idioti. Jeg greier ikke å se for meg at spillere som Ben Arfa, Cisse, Debuchy, Mbiwa, Krul, Anita og Sissoko blir særlig lenge i denne klubben sånn som ting er nå. Vedder en femmer på at Debuchy tvinger over en overgang i løpet av Juli om Cabaye blir solgt, og at Ben Arfa også drar i løpet av sommeren. I tillegg greier ikke Newcastle å erstatte de spillerne som drar i sommer, noe som fører til at enda flere stikker i Januar.

Lenke til kommentar

Det meldes forresten om at Cabaye ikke har vært på medical, og at Monaco ikke har bydd noe som helst, men tenker på saken.

 

 

Og siden Colo blir så trengs det kun en stopper. Williamson ut (2mp), Douglas inn (gratis). Høres jo ut som en bra deal.

Endret av Cutman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Blæh, jævlig å åpne twitter og lese fra i natt om Cabaye. Heldigvis så det ut til at det ikke stemte. Ble rapportert om en sum på rundt £23m, så jeg tenkte med en gang at Ashley så stor profitt uten å nøle.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Siden Coloccini blir i alle fall en sesong til, og om vi på mirakuløst vis skulle få inn Douglas - hvem ville dere startet med som midtstoppere den kommende sesongen? Jeg tror Yanga-Mbiwa blir en gigant når han får lært seg bedre engelsk i sommer og får kommunisert ordentlig med de rundt han. Jeg ser på han som en bedre stopper enn Saylor, som til tross for at han blør for drakta så har han en del kritiske mangler.

 

Mitt valg er klart Coloccini - Yanga-Mbiwa som førstevalg.

Lenke til kommentar

Lee Ryder ‏@lee_ryder 7m

#nufc have held talks to appoint a new director of football

 

Lee Ryder ‏@lee_ryder 6m

Sources close to former #nufc boss Joe Kinnear have suggested the ex-Wimbledon manager is a strong candidate to return

 

Mark Douglas ‏@MsiDouglas 32s

Understand Joe Kinnear could be #nufc new Director of Football.

 

kinnear1.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er det noe poeng at Graham Carr fortsatt er i klubben? Kinnear blir å ha en finger med i spillet ved nye spillerkjøp, og han står får akkurat samme filosofi som Pardew - engelsk hoofball. De er et perfekt par, og jeg som trodde det ikke kunne bli verre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Pete Graves ‏@PeteGravesSky

Spoke to Joe Kinnear. 3 year contract at #nufc as director of football. Overseeing playing style and transfers.

 

Kristen-Bell-Laughing-to-Crying.gif

Lenke til kommentar

Mark Douglas ‏@MsiDouglas 2m

Confusion already here: JK saying he'll move players on if they're not good enough. Isn't that the manager's job?

Expand

 

Mark Douglas ‏@MsiDouglas 2m

"I intend to make #nufc far better than they are now. I have no other agenda than making #nufc better than they are now."

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Å gi den dinosauren siste ordet på hvem som kommer og går på overgangsmarkedet er helt ufattelig. Satan i helvete, nå er jeg så jævla forbanna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...