Gå til innhold

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Newcastle United won't let James Perch leave on cheap

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-wont-james-perch-4186796

Hvorfor er det i det hele tatt snakk om å selge Perch? Fin mann å ha i troppen. Om det er noen som skal ut døra før Perch så er det Gosling, Obertan og Williamson. Blir jævlig forbanna om Perch blir solgt, men at vi blir sittende igjen med de tre over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

The Telegraph melder at West Ham er klar til å hive inn et bud på £12m for Wilfried Bony. Mike Ashley på ferie, eller? Kommer til å bli sur om klubben ligger på latsiden her.

Lenke til kommentar

Newcastle United defender Fabricio Coloccini's potential departure to San Lorenzo is looking increasingly unlikely, the Evening Chronicle has reported.

Despite reopening negotiations for a second time with Newcastle, San Lorenzo's audacious attempt to relocate the 31-year-old is on the brink of collapse.

Initially the club had hoped to take Coloccini on a free transfer due to the player's desire to return home for personal reasons.

However, Newcastle are adamant that they must receive a fee - something San Lorenzo have struggled to muster due to the lack of money in the country's domestic game.

The club had hoped businessman Marcelo Tinelli would be able to find backers to fund the deal. Yet, despite his best attempts, the Evening Chronicle claims the majority of the club's wealthy fans would prefer to see the money invested on younger talent.

A club insider told the newspaper: "The people who can help us don't want to invest in Coloccini. They feel that the money could bring in a number of younger players instead.

"And that's how it would be spent. It now looks impossible that Coloccini could play here next season. It looks like the end of the story. Even big clubs like Boca Juniors and River Plate are struggling financially here."

Still with three years to run on his Magpies contract, manager Alan Pardew is set to meet with the centre-back again next month to emphasise his importance to the team and convince him to remain at the club.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

"@nufcfans: Former FC Twente defender Douglas looks set to snub an approach from #Lazio to join #NUFC, Italian newspaper @CorSport reports."

Jeg har vært litt for rask på avtrekkeren med Douglas til Russland. Enda håp!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

@NUFC_Stats: No NUFC player had a better PL crossing accuracy this season than Anita - 35% of his 65 crosses were on target

@NUFC_Stats: Top 5 open play chances created | PL 12-13 NUFC: Cabaye 33, Cissé 30, Anita 27, Gutierrez 25, Santon 25

Anita tredje best med over halvparten så mange kamper.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

@MsiDouglas Lille "open to offers" for France winger Dimitri Payet, reports PA. #nufc looked there in the past - exactly what they need now.

Enig. 26 år gammel venstreving, 10 mål denne sesongen på 28 kamper. Akkurat det vi trenger, en ny ving som scorer mål. Så kan Jonas fucke seg bort fra gressmatta.

@MsiDouglas Well that's interesting. The Twitter account of Douglas' agents just re-tweeted the Chron's story about #nufc interest in their player...

Spennende!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Sunderland med sin fjerde signering i kveld. Er i alle fall noen som er aktive i nord-øst.

Skal ikke klage før datoen er 1. juli, men synes det er veldig viktig å ha nye spillere klar til pre-season og alle treningskampene i sommer.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

CHEICK TIOTE DECLARES LONG-TERM FUTURE TO NEWCASTLE

CHEICK TIOTE has given boss Alan Pardew a timely boost by declaring his ­intent to stay at Newcastle for the long term.

While team-mates Yohan Cabaye and Papiss Cisse have, in the past week, cast doubts on their Toon ­futures, the Ivory Coast midfielder has no thoughts about moving on.

Indeed, after indifferent form last term, Tiote wants to lead Newcastle’s charge up the table in the forthcoming campaign.

“I will be a Newcastle player next season and want to play here for many years to come,” he said.

“Last year was difficult but we can again challenge for Europe.”

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Fine ord av Tiote. Håper han blir og går tilbake til rollen han spilte i fjorårets sesong.

Ifølge Sky Italia er Anzhi klar for å legge inn et bud på £25m (!) for Pierre-Emerick Aubameyang. Håper Newcastle bare dropper å bruke tid på han nå, og heller fokusere på spisser det er mulighet til å kjøpe. Vi kan ikke konkurrere med Dortmund, og russiske milliardærer.

Håper for øvrig ryktene om Darren Bent er tull ...

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Scott Wilson og Mark Douglas som er journalister i nord-øst sier det er interesse i Bony, men at det mest sannsynlig ikke blir noe aktivitet i forhandlinger før i juli, og at de fleste i styret er på ferie. Det er kommet indikasjoner på at West Ham er klare til å legge inn et bud på £12m, så jeg er litt bekymret for at vi blir å ligge på latsiden og være trege. Ender vel opp med Carlton Cole i stedet for, som er uten kontrakt og er gratis.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

The famous old St. James' Park gates are to return to the stadium this summer, with work starting on Friday morning.

The iconic gates which once adorned the home of Newcastle United are to officially return to St. James' Park this summer after a successful partnership between fans, the Club and new sponsors Wonga.com.

mobile.nufc.co.uk/default.aspx?s=news-display&aid=3209064

Wonga gjør mye gode tjenester for klubben.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Om ikke bytte logo, så i det minste endre den eksisterende fargen fra blå til sort. Men nå har vi den ultimate uflaks hvor Wonga og Puma skal kombineres, og resultatet med det er helt forjævlig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kort fortalt, ja. De ble fjernet for 14 år siden når stadion ble utvidet og plassert på eiendommen til vår tidligere eier Sir John Hall. Der har de ligget i skogen fram til i dag, og skal nå bli renovert og satt opp igjen foran stadion til sesongstart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...