""" Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Helvete for noen like smil. Haha, Perch er så umenneskelig fet. Endret 5. juni 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 Williamson ser like forvirret ut på ferie som på gressmatta. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 http://www.ftbpro.com/posts/nicholas.heymann/218154/five-newcastle-transfer-targets Her er de heteste kandidatene i sommer. Ingen som ikke er nevnt i tråden enda, men gøy at det skrives mye om det. Vil ha nummer 2,3,5 egentlig. Men det får bli med drømmene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 2, 3, 4 og 5 hadde gjort meg ekstremt glad. To av de så hadde jeg virkelig sagt meg fornøyd. Men Newcastle trenger virkelig en stopper. Stopper > Spiss > Ving Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 2, 3, 4 og 5 hadde jeg tatt i mot med åpne armer. Wanyama kan spille stopper om nødvendig. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Word, men det ser veldig urealistisk ut. De spillerne blir linka til store klubber både til høyre og venstre om dagen. ''Daily Mail says West Ham will offer Carroll a 6 year contract on 100k per week'' WTF Endret 6. juni 2013 av Charlo Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 "Took twenty minutes to negotiate with Shearer. Shearer walks in, tells Keegan he wants the #9 shirt, walks out and tells them to sort the rest out with his agent." Kis, ass! Herlig! 4 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Newcastle på 9 plass over flest tilskuere i Europa. Kun 6 PL lag på topp 30. http://www.tv2.no/sport/fotball/skottland/skotsk-nivaa-firelag-knuser-liverpool-og-chelsea-4049094.html Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Ålreit det. Hadde jo flere tilskuere enn de fleste i Championship tilogmed, så. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) 3. høyeste tilskuertall i Premier League med en 16. plass på tabellen og bedriten dårlig fotball. Var det ikke snakk en gang om å utvide St. James Park til rundt 60,000? Tror vi hadde fylt det opp også. Edit: 60,000 ja. http://m.guardian.co.uk/football/2007/apr/02/newsstory.sport1 Endret 6. juni 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Det har vært snakk om å få East Stand like stor som den andre langsiden. Men noe av problemet er at det er veldig mye fredet bebyggelse som de ikke kan rive bake der. Så er så og si umulig å bygge ut uten å rive. Var snakk om å plukke byggene ned bit for bit og bygge opp igjen ett annet sted. Vet ikke om det ble godkjent, men da blir jo prislappen en helt annen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Fit-Again Vuckic Ready For Next Term Hva tror dere om Vuckic om han holder seg skadefri kommende sesong? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Har hatt trua på han lenge, men han er jo mer skadeplaga enn.. en eller anna skadeplaget fyr. Ehm, men jo, holder han seg skadefri kan han vise seg å bli en juvel, men om han kun skal være en skadeutsatt talent er det på tide å kvitte seg med ham. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Skulle gjerne likt å sett hva han kunne tilføye laget med en skadefri sesong. Gir han denne muligheten, for med et større skadeopphold igjen så tror jeg det er over og ut. En dag uten rykter finnes ikke, Daily Mail skriver at Arsenal er interessert i Steven Taylor. Den kan jeg le godt og lenge av. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2336974/Newcastle-defender-Steven-Taylor-Arsene-Wengers-Arsenal-wishlist.html Endret 6. juni 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Hvis han holder seg skadefri er han jo en veldig interessant spiller, men han er en spiller som MÅ spilles rett for å se ut som en fotballsiller. Han har et veldig bra overblikk og en meget flott pasningsfot, men det er jo egentlig det. God med ball, men null fart. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Det at Real Madrid var interessert i ham viser bare hvor stort talentet hans faktisk er, men ja, vi er vel alle enige om saken. Hadde vært strålende om han kunne holde seg skadefri og vise seg som en herlig playmaker. Gammel klassiker. Faen så herlig å se Solano, Shearer og Emre side ved side. Endret 6. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Om han holder seg skadefri ender han vel opp som en av de to sentrale midtbanespillerne, tenker jeg. Rolf. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2013 Åfyfaen! Tino er en vakker mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå