Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men man kan ikke klandre han. Drar han til hvilken som helst annen klubb slipper han Pardew, noe som betyr at han mest sannsynelig kan få spilt som en poacher, og ikke vinig/target man/offensiv playmaker. Jeg skjønner godt at han vil bort da. M være kjedelig å spille fotball når du ikke får spilt på dine sterke sider fordi manageren står for en fittete defensiv fotball.

Lenke til kommentar

The report attributes quotes from Cisse’s apparent agent, Guido Nickolay, who said: “Papiss really is interested in several Russian clubs, but the call exactly what the team hoped to buy my client, I would not want to, because it will not be very correct on my part.”

But there are doubts surrounding Nickolay, who we understand has not worked for Cisse for almost a year.

 

http://www.chronicle...facture-4037056

Endret av Cutman
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Rimelig høyt sykefravær det der ja, men det forsvarer ikke Pardews taktikkeri...

 

EDIT: Kan kanskje ha noe å si med EL og manglende variasjon i laguttak?

 

Skadene har vært helt ekstrem denne sesongen, men man kan liste opp mange faktorer for skader. Liten tropp og dermed lite variasjon i laget, elendig beslutning ved å tilbakekalle spillere før de er friske, uheldige og stygge skader påført av motspillere etc.. Men en av grunnene jeg tror er den viktigste, er treningsanlegget og fysioene våre. Husker dere Graeme Souness når han var manager som klagde på dårlige treningsanlegg og at gressmatta var av dårlig stand? Tror fortsatt det ligger noe i dette. Physioroom hadde en artikkel om antall skader denne sesongen (finner den ikke igjen) hvor de skrev at Newcastle var det laget som sleit mest med hamstring-skader. Tror over 70 % av skadene våre var pågrunn av dette. Dårlig oppvarming før kamp? Dårlig underlag under trening? Ikke vet jeg, men det ligger mer bak enn uhell og hardt spill under kamp.

 

The report attributes quotes from Cisse’s apparent agent, Guido Nickolay, who said: “Papiss really is interested in several Russian clubs, but the call exactly what the team hoped to buy my client, I would not want to, because it will not be very correct on my part.”

But there are doubts surrounding Nickolay, who we understand has not worked for Cisse for almost a year.

 

http://www.chronicle...facture-4037056

 

Finnes mange mistenksomme agenter der ute. Spent på hvordan dette blir å utvikle seg.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Matt Spiro som skriver artikler for Ligue 1 i Frankrike kom med denne twittermeldingen akkurat nå;

 

@mattspiro: Monaco set to go French? Valenciennes defender Isimat-Mirin close to signing. Debuchy, Yanga-Mbiwa and N'Koulou among next targets #NUFC

Lenke til kommentar

Matt Spiro som skriver artikler for Ligue 1 i Frankrike kom med denne twittermeldingen akkurat nå;

 

@mattspiro: Monaco set to go French? Valenciennes defender Isimat-Mirin close to signing. Debuchy, Yanga-Mbiwa and N'Koulou among next targets #NUFC

 

Det går jo ikke(?), i og med at man ikke kan være signa for tre klubber per kalenderår. Er en sånn regel hvis jeg husker riktig. Så det blir vel tidligst i Januar.

 

Uansett:

 

According to sources that Newcastle united have made strong enquiries for Thomas Ince and Will Hughes, early stage talks have taken place this week. The scouting team believe these two players are the future of Newcastle. The Newcastle board believe 19m would be enough to land both players. The board and recruitment are expected to meet on Tuesday afternoon to discuss more targets. Liverpool and Spurs also keeping a eye on these players but i believe Newcastle are ready to show they mean business and submit both bids next week.

 

19m var rimelig høyt, må jeg si for to unge, uerfarne spillere. Men de er jo store talenter for all del. Det er bare det at om de ikke blomstrer så er det...vel, 19mp rett i bøtta, nesten.

Lenke til kommentar

De er to gigantiske talenter, og jeg tror det er verdt det så lenge man sender de ut på lån med en gang så de får utvikla seg mer. Men hva er sjansen for at Ashley bruker nesten 20mp på to spillere, eller bare en, som ikke går rett inn i startelleveren? Men jeg hadde faktisk digga og fått en, eller begge, av de til Newcastle. Men først trengs det andre spillere som kan kjempe om førstelagsspill så fort de kommer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det går jo ikke(?), i og med at man ikke kan være signa for tre klubber per kalenderår. Er en sånn regel hvis jeg husker riktig. Så det blir vel tidligst i Januar.

 

Tja, si det. Mener å ha lest at det var klubber som var interessert i Cisse i fjor sommer, det bare 6 måneder etter at han signerte for oss. Men jeg er ikke inne på de reglene der, så mulig de tenker framover i tid.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

"Newcastle United’s summer recruitment drive is likely to be limited to a striker and a central defender as the club takes a conscious decision to add quality rather than quantity this close season.

 

There is no interest in Blackpool’s Tom Ince or Braga striker Eder, who is still injured.

 

Newcastle are prepared to listen to offers for the likes of Mike Williamson and midfielder Dan Gosling."

 

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2013/06/03/newcastle-united-to-add-quality-rather-than-quantity-61634-33419183/

 

Ingen ny ving? Jonas ett år til da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg regner med at klubber nok må opp mot 25mp for og få Cabaye og Ben Arfa og. Kanskje enda mer for Cabaye.

 

Monaco keen on Newcastle United midfielder Yohan Cabaye. Reports emerged from France over the weekend about a possible £20m summer bid for the midfielder.

 

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/monaco-keen-newcastle-united-midfielder-4041861

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...