Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Hver gang vi blir linket til nye, gode spillere så begynner jeg å drømme om hvordan vi kan bruke de, og tenker at dette blir fantastisk. Men så kommer jeg på Pardew...

Lenke til kommentar

Ja, søkte litt og fant ingenting om det. Ble litt nervøs med en gang.

 

Er visstnok blitt linka til både Samba og Remy i dag. Siden begge spiller på QPR og sikkert har en meget høy lønn skulle man vel kunne tro at man kunne fått de til en billing penge.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Douglas har signert for russiske Kuban Krasnodar i kveld. Gratis overgang, og sikkert blitt fristet av en fet lønn. Kjipt.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hvor har du det fra?

 

@GFN_France: Daily Mirror: Monaco want Hatem Ben Arfa. Think what you will... #ASM #NUFC

@GFN_France: The Daily Mirror is not a reliable source. #NUFC #ASM #BenArfa

@GFN_France: @ignazzz365 claiming that there is interest in both Spain and England for Ben Arfa. #NUFC

@GFN_France: Re Ben Arfa: The player has already stated his desire to stay at #NUFC. Looks unlikely that he will leave for the moment.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Toon Interested In Braga Striker. #Nufc

The Daily Mail claim that Newcastle have made enquiries about signing Portugal striker Eder.

The 25-year-old is valued at £16million by his club Sporting Braga, though Mike Ashley would hope to come to an agreement whereby £8m was paid, plus add-ons.

Eder has scored 13 goals for Braga in 18 League games.

 

 

Igjen, det er The Daily Mail. Men jeg liker silly season når det er mye rykter rundt Newcastle jeg!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

£16m var drøyt mye! Aldri hørt om fyren, så jeg er litt skeptisk. Ashley er tydeligvis enig med meg i og med at han har £8m i tankene. Ikke så altfor imponerende målstatistikk fra tidligere bortsett fra denne sesongen med SB?

Lenke til kommentar

Men av det lille jeg har sett av han så minner han meg om en sterkere og mer teknisk Adebayor.

 

Det som er greia med Portugal er at det er vanskelig å fastsette nivået på spillere. Du har Benfica og Porto, som holder god/meget god europeisk standard. Braga er vel ganske medioker/helt ok og resten er faktisk ganske rass.

Lenke til kommentar

Det stemmer. Men han var jo veldig god mot Man Utd i fjor(?), mener jeg å huske. Han er nok en god spiller, men neppe den notoriske målscoreren Newcastle trenger. Bony f.eks tok jo nærmest Vitesse til en fjerdeplass i ligan på egenhånd, og scorte 31 av lagets 68 mål, på 30 kamper. Nei faen, jeg blir fly forbanna om Newcastle ikke engang prøver seg på han. Men han ender nok ikke op i Newcastle uansett om Ashley & co prøver seg. Ikke etter denne katastrofale sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Newcastle skulle handlet i fjor sommer når vi sto sterkt på overgangsmarkedet. Da tror jeg vi kunne kuppet et par meget gode spillere, og dekket posisjonene vi trengte sårt denne sesongen. Dessverre for oss så er det ikke mange som blir imponert av en bedriten 16. plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...