Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

"In our last 15 games, apart from top 6, we were the next best team [in the league]" - Pardew

 

Helt enig.

 

Noen som vet om det blir pressekonferanse i dag? Har ikke hørt noe offisielt.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

The Journal skriver i dag at vi er interessert i Blaise Matuidi fra PSG. 26 år gammel sentral midtbane som ofte opererer som dyptliggende playmaker. Allerede en erstatter til Cabaye?

 

Ellers skriver Northern Eco at PEA er vårt hovedmål i sommer, men at vi også har begynt å snuse på Wilfried Bony (!)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, Colo er viktig. Men jeg håper ikke klubben blir å dra ut forhandlingene hele sommeren, slik at hvis han eventuelt blir solgt i august så har vi ikke tid til å hente inn en ny erstatter. Vil ikke se Willo (igjen) som det eneste alternativet på benk. Hadde vært herlig om Coloccini ble, og vi fikk sett Colo og MYM bakover som fast par. Tror det hadde blitt solid! Taylor har sine begrensinger selv om han blør for drakta, men når MYM får tilpasset seg ligaen bedre så ser jeg for meg at han blir en av klubbens beste stoppere på lang tid.

 

Pardew mener for øvrig at problemet vårt med cornere og frispark ikke kan skyldes på taktikk eller levering. Han mener derimot at det er nødvendig med spillere som rager 193 cm over bakken. Fullt sitat: "It's all well and good saying the set play problem is down to tactics, delivery or whatever. Ultimately you need 6-foot-4 in this division to go and head it in"

Lenke til kommentar

The Journal skriver i dag at vi er interessert i Blaise Matuidi fra PSG. 26 år gammel sentral midtbane som ofte opererer som dyptliggende playmaker. Allerede en erstatter til Cabaye?

 

Har sett litt på PSGs kamper i CL og noen fra Ligue 1. Matuidi er veldig god, men jeg skjønner ikke helt hvorfor han skulle ville dra til oss? PSG kaster penger etter folk og fyren får spille CL der. Men kan jo hende de vil hente en erstatter for ham.

 

Uansett, det jeg har sett av han så er han veldig anonym og gjør den ryddejobben bak i rekkene som han er tenkt til. Scorer sjeldent og er ikke særlig målfarlig, naturlig nok.

 

 

I tillegg er han jo fransk ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jepp, går ut i sommer. Vi var jo interessert i han både i sommer og nå i januar, og det er rart man ikke slo til med tanke på den korte tiden han hadde igjen, og prisen som følge av det.

Lenke til kommentar

Helt klart. Litt hot headed kis, men det funker, vøtt. Det er jo ikke sånn at han får tre røde kort i hver eneste kamp han spiller, bar een gang i blant. Men jeg hadde likt å se han i Newcatle. Solid stopper nå han ikke mister hodet helt. Fnis.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har sett litt på PSGs kamper i CL og noen fra Ligue 1. Matuidi er veldig god, men jeg skjønner ikke helt hvorfor han skulle ville dra til oss? PSG kaster penger etter folk og fyren får spille CL der. Men kan jo hende de vil hente en erstatter for ham.

 

Tja, si det. Men som du sier, mulig PSG er ute etter nye spillere på midtbanen og dermed ikke har plass til Matuidi. Vi har mange urealistiske mål i sommer (Pierre-Emerick Aubameyang f.eks.), så det blir spennende å se om i det hele tatt noen kommer. Men vi har jo klart det før (Cabaye og Ben Arfa)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, det tror jeg også. Virket veldig demotivert i det siste, og Mark Douglas sa etter Arsenal-kampen at han var usedvanlig lite pratsom og stille til pressen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Da har Aurélien Chedjou som vi var linket til for et par måneder siden signert for Galatasaray. Eneste midtstopperne jeg vet om som vi snuser på nå er selvfølgelig Douglas, i tillegg til Sakho fra PSG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...