Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Kjipt at dette blir hans kamp #199. Den ultimate måten å forlate klubben på etter 20 år hadde vært å få spilt sin kamp #200 ved sesongavslutningen som den absolutt siste.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
SKY SOURCES: Newcastle owner Mike Ashley to pay non-football staff £1m bonus if team beats Arsenal tomorrow

 

Mike Ashley er i alle fall rimelig sikker på at vi taper i morgen. Gjerrigknarken GI BORT penger? Aldri i verden.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Anita hadde noen fantastiske pasninger i dag, og ser åpningene i motstanderens forsvar hele tiden. Går offensivt slik vi gjerne skulle sett Cabaye gjøre oftere også, og det er rett og slett herlig å se på. Provoserer meg som faen at Pardew er dum som en stokk.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jepp. Men faen så lei jeg er av Tiote og Jonas. For all del, Tiote hadde en god dag på jobben i dag... defensivt. Men hva gjør han hele nittito ganger i løpet av kampen? Sender ballen ut i ingenmannsland og til Arsenal, bommer på timeterspasninger helt upresset og gjør andre dumme ting. Hvorfor i helvete gir han ikke bare fra seg ballen til nærmeste mann?

 

Jonas hadde en god dag på jobben sett i mot hans standard, men gjør lite uansett. OK defensivt, max sugetroll offensivt. Pissdårlig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nå som sesongen er over, hvem tror dere forsvinner i sommer? Hvis Pardew fortsetter som manager, så er Anita førstemann ut døra. Coloccini og Cabaye ser ut som de er tapt allerede. Cabaye hadde et par kommentarer tidligere i uken om framtiden, og han hørtes ikke så altfor overbevisende ut. Tror det blir en helt ræva sommer for klubben.

 

Jonas, Willo, Gosling, Shola, og Obertan kan finne seg nye klubber.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Harper i det han fikk applausen fra supporterne. Emosjonelt øyeblikk, var nære ved å felle en tåre jeg også.

 

2yo72he.jpg

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
NUFC Stats: UNBELIEVABLE Despite not coming on until the 58th minute, Anita made more attacking third passes than any other NUFC player today - 9
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, Pardew er jo redd for litt offensiv styrke og kreativitet. En såpass god spiller som Anita er et offer for Pardews dumhet og hoofball-taktikk, og jeg kommer til å rive meg i håret når han blir solgt. Sitat fra Pardew om Anita i høst:

 

"Vurnon's not getting any taller, he's still 4ft 3in" - http://www.guardian....r-league-report

 

Fy faen det er sleipt og gjøre narr av høyden, hadde blitt jævlig sur om jeg var Anita. Dessuten er han 5ft 11in. Tydeligvis for lav for å bli tatt med i Pardews hoofball-taktikk.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

NUFCOfficial: New Club sponsors Wonga.com have chosen to return the Gallowgate roof to its former state, painting over the Sports Direct logo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...