Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Synes dette var interessant fra NUFC Stats på twitter:

 

* Only Cabaye (52) has created more chances in the PL for NUFC this season than Anita - 34. Marveaux next on 33!

 

* Vurnon Anita has produced 168 final third entry passes for NUFC in the PL in 1697 mins - Jonas has produced just 151 in 2807 mins

 

Og folk lurer på hvorfor vi lager rabalder hver gang Anita må sitte på benken?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Skal vel matche den blå Wonga-logoen tror jeg. Kanintennene i halsen kunne de også ha spart seg for.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

BBCNewcastle: "AP's postponed Friday's phone in - but he'll be in our studios taking your calls on a later date after #AFC game."

 

"@indykaila: It was #NUFC who pulled the BBC Q & A with #Pardew, this has cause more confusion to his future and he has requested talks (taking place now)"

 

Hmm.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ellers til dere andre hyggelige sjeler, Mark Douglas hadde et intervju med Llambias for rundt en måned siden, hvor han nevnte at Newcastle ville avsløre den største kommersielle avtalen i klubbens historie før sesongen var over. Enda ikke hørt noe mer om den, men siden Puma sin avtale går ut ved neste sommer så har jeg et ørlite håp om en annen drakt- og materiellsponsor. Eventuelt så har avtalen gått i vasken, og vi får aldri vite hva det var.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jepp, forblir nok bare en våt drøm. Herregud, jeg hadde blitt overlykkelig med Girard.

 

Allerede trent fire av våre spillere tidligere, tre som manager for U-21 landslaget til Frankrike - Gouffran, Cabaye og Marveaux. Og selvfølgelig Mapou i Montpellier. Han hadde klart å få maks ut av disse spillerne, tror jeg, spesielt Mapou.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...