Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Tror den kommende sesongen er den siste med Puma, men har en følelse på meg at klubben blir å fornye avtalen. I bunn og grunn synes jeg Puma sine drakter virker så billig - overbrukte og uoriginale maler, og klubblogoen som er printet på en hvit påsydd bakgrunn. Adidas tok seg i alle fall bryet til å ha påsydd logo fra bunnen av, og ikke den enkle og billige løsningen Puma har gått for. Savner også hele striper på ryggen, slik som dette:

 

Adidas :love:

 

20130209145257-ad032c8e-me.jpg

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Vil dere ha noen nye Alan Pardew sitater å kose dere med? Ja vel!

 

Alan Pardew has put Newcastle United's indifferent form this season down to "misfortune", with the manager insistent that his team should be praised for avoiding relegation from the Premier League.

 

“I don’t care what anybody says, getting over the line with some of the misfortune we have had is an achievement."

 

"We have had three cruciate injuries and no other club has had that. We missed key players at QPR – Sissoko, Shola Ameobi, Tim Krul and Davide Santon."

 

5373ep.jpg

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kjenner jeg blir jævlig uggen selv. Egentlig bør jeg bare overse alt som har med Pardew å gjøre heretter, men han er så jævla provoserende at jeg ikke klarer å la være og lese hva han lirer av seg hver gang han åpner kjeften.

Lenke til kommentar

Fra Facebook. Apparently BBC Radio are holding a live phone in with Toon Boss Alan Pardew On Friday @ 7-8pm requested by Pardew Him Self so fans can air their opinion's .

 

Kommer til og få jævlig mange spørsmål der, vet jeg.

 

"Spurte om hvorfor han for to år siden (da vi kvitta oss med Carroll, Nolan, Barton) uttalte at vi skulle spiller hurtigere fotball langs bakken, for så nå å være best i ligaen på lange baller."

 

Veldig interessert i svaret på det, samt spørsmål om Jonas og Anita.

Lenke til kommentar

Kjedelig for dere at han fikk så lang kontrakt og itillegg roter så jævlig allerede neste sesong. Merkelig valg egentlig. Nå hadde vel Newcastle flaks, mtp. at de havnet så høyt opp og itillegg at Krul kanskje spilte over evne i mange kamper, men at Newcastle skulle stå i fare for å rykke ned hadde ikke engang jeg tippet.

Lenke til kommentar

I fjor så spilte vi helt annerledes taktisk. Vi spilte faktisk morsom fotball, og vi angrep. Moralen var høy, og laget ga alt. Se bare på hvor mange skudd som ble reddet fordi spillerne kastet seg foran ballen. Vi hadde også først en Ba i toppform, og så Cisse i toppform, og det har ikke vært like ålreit fremover i år, men det igjen har mye med spillestilen. I år spiller vi defensivt, lange baller, spillere blir brukt i posisjoner de ikke føler seg trygge i, spillere som kommer inn og gjør det bra får ikke starte kamper uansett, fordi noen spillere absolutt skal ha klippekort.

 

Jeg mener at laget er godt nok for topp åtte ihvertfall, og Pardew har ikke holdt lovnaden om spillestil, og heller ikke utnyttet spillernes sterke sider. At han fikk lang kontrakt gjør ingenting, det er en klausul der at om han får sparken får han bare lønn for en sesong, men den lange kontrakten var vel for å forsikre seg om at andre klubber som eventuelt ville hente han virkelig måtte betale. Nå virker det som om Pardew får fornyet tillitt til neste sesong, og jeg liker det ikke. Støttet ham helt til etter Liverpool-kampen, selv om jeg har sett at det ikke har stemt iløpet av sesongen ville jeg gi ham sjansen, men jeg har mistet troa. Menmen, om han endrer taktikk neste sesong, og vi gjør det bra igjen er nok det fort glemt. Men jeg tviler så ekstremt på at det vil skje.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Krul kanskje spilte over evne i mange kamper

 

Krul holdt oss inne i veldig mange kamper, men er uenig i at han spilte over evne. Når Krul er 100 %, så er han jævlig god. Undervurdert keeper som fortjener mer skryt, og på sitt beste i mine øyne er innenfor topp 3 i ligaen. Denne sesongen er han nå ute for tredje gang med skade, hvor forrige skadeopphold varte to måneder. Selvfølge at mannen ikke er 100 % i år etter slike opphold på sidelinjen. Han har for øvrig spart oss for masse poengtap i år også, spesielt i Europa League. Men at vi hadde en håndfull flaks i fjor, det er jeg enig i. Cisse sitt mål mot dere på Stamford Bridge var ikke med vilje, for å si det slik.

 

Er for øvrig enig med Ginecolo i at vi kan kjempe om topp 8 plassering hvert år med riktig manager.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Uten Krul hadde Newcastle vært klare for nedrykk for lenge siden og gått ut tidligere enn hva de gjorde i EL. Det er faktisk jævlig lite aktuelt å gi Krul skylden for at både forsvaret og midtbanen svikter. Krul er så god at jeg håper han skriver livstidskontrakt i løpet av dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...