Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Han gjør det ikke lett for oss i dag, nei.

 

Harper for nå stå sin siste kamp for Newcastle på St. James' Park da.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

"I don’t really care if Arsenal win 4-0 if I’m honest – I’m sure Spurs will – but I only care that our fans enjoy themselves." - Pardew

 

Hva mener du, Pardew? Du bryr seg ikke om vi taper 4-0 på hjemmebane foran 50,000 lojale supportere, men samtidig er supporternes fornøyelse det viktigste for deg. Jeg tror du misforstår litt. Vi vil vinne kamper, uansett hva. Tror ingen supportere vil være glade og fornøyde om vi slipper inn 4 mål neste helg. Klovn.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Håper alt ordner seg for Colo, og at han velger å bli. Kjenner jeg blir å savne fyren intenst.

 

spu98g.jpg

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jepp, bakfireren er mye tryggere med Colo. Enorm forskjell. Ben Arfa hadde for øvrig noen lovord etter kampen i dag:

 

Next year we start another season and I think we're going to be very, very high in the table.

 

I think we're going to do a big pre-season and I hope we start well. If we start well, I think it can be a very good season like last year.

 

Ikke skuff oss nå, Benny. Satser på at vi ser deg på St. James Park 1. september.

Lenke til kommentar

Sunderland-supporteren jeg jobber med kom inn på pauserommet rett før jeg skulle gå ned å SFO med tidenes lureste smil og informerte meg om at han hadde noen helt fantastiske nyheter til meg, og det var at Pardew ser ut til og få et år til. Var nesten så jeg urinerte på alt og alle som var i nærheten. Helvete så provoserende.

Lenke til kommentar

Hehe. Nei, jeg er bare ringevikar så jeg har ikke muligheten til å velge og vrake som jeg vil, men jeg greide å unngå både han og klassen hans (2. klasse) i mange timer før de fant meg. Hele 2. klasse ender opp med å erte meg, vøtt. Samme etter tapet for LFC. Uff, hard dag på jobb da. :(

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det kan jeg tro. Har vært et lett mobbeoffer fra kompiser i år etter å ha vært jævlig høy i hatten forrige sesong. :p

 

På torsdag vil for øvrig den nye bortedrakten vises fram, og etter hva jeg har forstått så skal vi bruke den på søndag mot Arsenal. Bortedrakt på hjemmebane. Gir ingen mening. Det er likevel lekket et par nye bilder i dag, og jeg kan ikke gjøre noe annet enn å spørre; nå er det vel på tide å få tilbake Adidas?

 

24kzb4m.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...