Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han får neppe sparken siden han er meget god kompis med Ashley, men OM han skulle få sparken så har nok Ashley fiksa en eller annen avtale som gjør at han ikke behøver og betale noe mer enn hva hadde måttet gjort om han kun hadde igjen to år. Ashley er en meget god businessmann og har nok sikra seg selv ganske greit.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Moyes er uten kontrakt i sommer. Mike Ashley har en fet lommebok, kjøp ut en manager. Frank De Boer fra Ajax f.eks..

 

Jeg mistet all håp til Pardew etter den forumtråden fra 2008 hvor Charlton-supporterne vil ha han ut. Han har fortsatt med samme taktikk siden da, hvorfor skal han endre den til neste sesong? I går rant det over for meg.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Myes, Martinez, de Boer, Kjetil Rekdal, Johan Golden, Steven Kean eller hvem som helst annen. Det kan jo ikke bli dårligere enn Pardew, og det er jo åpenbart noe feil når alle klubbene han har trent opplever de problemene Newcastle opplever nå. Det er noe veldig galt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, det er noe veldig galt. Vet at det ble rapportert at de sparket Pardew fra Southampton grunnet lav moral bl.a., og for å være ærlig, det er ikke mye vilje i dagens Newcastle. Veldig få ser ut til å bry seg, og jeg tror ikke Pardew har spillerne med seg. Tror faktisk Kjetil Rekdal kunne gjort en bedre jobb. Men jeg skulle ønske vi kunne rette øynene mot utlandet, mange engelske managere har fortsatt en fotballfilosofi fra 80-tallet. Tysk fotball er i stor framvekst, tipper det er noen juveler der.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

SkyBet har fjernet muligheten til å legge penger på at Pardew er neste manager til å få sparken. I går lå han an med høyst sannsynlighet av alle.

Lenke til kommentar

Nufc Transfer Romours (Facebook-side):

According to Mick Lowes (BBC Newcastle) Pardew has already been sacked, and Rafa Benitez has accepted the job for next season.

 

 

Hvor troverdig dette er vet jeg jo ikke, men det hadde vært en start. Jeg er på ingen måte en fan av Benitez, hverken som trener eller person (virker som en sykt kjip fyr), men han ville gjort det bedre enn Pardew.

Lenke til kommentar

Nei. Skulle selvsagt ønske at Newcastle (og alle andre lag i Premier League) hadde i hovedsak engelskmenn, og da gjerne lokale, men den tid er dessverre over.

 

Problemet med Newcastle ser ut til å være Pardew, taktikken vi har sett i år har vært forferdelig. Hva er greia med å skulle spille defensivt hele tiden, når man ser så lett at laget spiller mye bedre når man går ut offensivt? Dårlig taktikk, elendig moral blant spillerne. Dette er noe en manager er ansvarlig for. Hadde det vært bedre moral f.eks med flere engelskmenn? Nja, jeg tviler, spesielt siden de fleste engelskmenn også er leiesoldater. Det vi ser med Newcastle nå, det er hva andre lags supportere har sett når Pardew har ledet deres lag. Og da med flere engelskmenn.

 

Synes også eksempelet hans med Bayern, Juventus, Man Utd osv var helt på jordet, da dette er store klubber med suksess som får hentet de beste spillerne fra hvert sitt respektive land, og det er derfor de er såpass gode. Gode spillere bak en god manager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Pardew hadde greit med Engelskmenn når han var trener i Charlton, men han fikk akkurt de samme prooblemene med spillergruppa der som han har gjort i Newcastle. Som sagt før er det rimelig åpenbart at det er Pardew det er noe feil med. Man oplever ikke de samme problemene i flere klubber om det ikke er noe galt med treneren.

 

Men la og si at Newcastle hadde kjøpt Allen (Wales, men uansett), Henderson, Graham (Newcastle-supporter) og Carroll (Newcastle-supporter), da, skulle de liksom ha ført laget langt opp på tabellen?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det er mye kritikk mot franskmennene, f.eks. Gary Neville. Jeg siterer bare dette:

 

So the French who were claimed to be our saviours/liberators are now supposed to be the ones we have to blame? Well obviously when they arrived in January they’ve gone about ruining what was a great season up until then…The dismal defeat to Reading in the middle of January showed exactly how far we’d sunk. Without the likes of Sissoko, Gouffran and others, we would never have picked up the wins against the likes of Villa, Chelsea, Southampton and others. Newcastle United would have already been down by now if the players hadn’t arrived in January.

 

Is it the fault of the French that our younger players were so woeful when getting their chance?

Is it the fault of the French that our Argentine captain (and top earner) wanted to jump ship mid-season during a relegation fight?

Is it the fault of the French that Tiote and Jonas don’t score any goals or create any chances?

Is it the fault of the French that the defence (without a single Frenchman!) let in 39 goals by the first week in January?

Is it the fault of the French that Alan Pardew sent out such a negative formation against Liverpool?

Is it the fault of the French that Newcastle have only one goal scorer at the club?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hjemme-, borte- og tredjedrakten. Fy faen for noen begredelige drakter. Skjer med de små blå stripene som er smeltet inn i de sorte på hjemmedrakta? Og for å ikke snakke om de jævla stygge kanintennene! Utrolig kjedelig og tafatt design på borte- og tredjedrakten. Kan jo ikke bli mer overbrukt mal.

 

24wc26p.jpgxeph02.jpg2my7m00.jpg

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Newcastle United bans Telegraph from attending matches following dressing room 'split' revelations. One group believes that another, mainly French, group of players have not been committed enough to Newcastle in recent weeks, spending too much time complaining about manager Alan Pardew.
- http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/10030947/Newcastle-United-bans-Telegraph-from-attending-matches-following-dressing-room-split-revelations.html

 

Ligger det noe i dette da? Newcastle slår hardt ned på rapportene, og det kan jo virke som om de har truffet en nerve i klubben. Synes det er passelig at de klager på Pardew, jeg regner med de selv ser at han bruker de i feil posisjon og at taktikken er helt på jordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...