Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Newcastle planlegger dessverre et bud på Carroll i sommer på £7-10m. Altfor dyrt. Hva med å heller bringe Wilfried Bony over til samme pris? Aubameyang? Neida, vi skal bruke alle pengene på en skadeutsatt spiss som har scort 12 mål på 28 måneder. Og hva med lønna? Han tjener £90k i uka i Liverpool, og etter hva jeg er kjent med så har jo Newcastle startet med en policy på maks £40k ved nye signeringer for å ikke risikere en ny Michael Owen. Tviler på at han kommer til å gå ned over halvparten i lønn for å være ærlig.

 

Jaja, skal ikke begynne å bekymre meg ennå, men faen altså. Vi vet jo alle at det skjer.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Men det er ikke overraskende. Pardew liker å se laget spiller lange baller opp mot en spiss som kan holde på ball, og der er jo Carroll perfekt. Pardew vil ikke ha en spiss som er god langs bakken og det er faen meg trist. Fyren har stått for dødskjedelig fotball i hele år, og det er faen meg stusselig når det å se favorittlaget ditt ikke er morsomt lenger.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg er ikke overrasket. Men jeg er forundret at det går an å være såpass sta, og ikke vise noe interesse for Wilfried Bony som er en spillertype vi absolutt trenger på topp. Og som i tillegg har en lav prislapp i forhold til målfarlighet og kvalitet. Bony har nå scoret 14 mål på de siste 9 kampene, og 30 totalt i ligaen! Det er imponerende. Om det er en spiller som er realistisk å få kjøpt så er det Bony. Aubameyang er også en spillertype vi trenger, men interessen hos større klubber som City, Milan og Borussia Dortmund tror ikke jeg vi klarer å konkurrere med. Jeg skal applaudere Mike Ashley om han går for Bony eller Aubameyang, men for hver dag som går så ser det ut som øynene er rettet mot Carroll i stedet for.

 

Det gjør meg skikkelig trist.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Alan Pardew Claims Newcastle Have Quality Striker Competition For Papiss Cisse

 

Of course it is possible to substitute Papiss.

 

I have got Shola and Adam Campbell breathing down his neck

 

Pardew blir bare mer og mer patetisk.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Marveaux og Tiote er ute mot West Brom. Like greit å starte med Anita eller Perch uansett. Marveaux derimot blir et stort tap.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Alan Pardew says he is prepared to listen to disgruntled Newcastle United fans’ issues and concerns over what has turned into a poor season.

 

Håper noen stiller spørsmål om hvorfor han er like taktisk som en bøtte med møkk. Irriterer meg grønn hver gang våre spillere er i posisjoner de ikke hører hjemme i. Hvorfor spiller Sissoko bak Cissé? Det fungerte mot Chelsea, men ikke siden. Hvorfor er Cabaye så dypt på banen? I fjor var han mer offensiv, og det fungerte jævlig bra. Hvorfor får Tiote med en bedriten sesong fortsette på banen, men ikke Anita? Hvor er Anita? Har ikke sett han på lenge. Gouffran er en spiss, hvorfor spiller ikke han bak Cisse? Sett Marveaux på venstrekant, Ben Arfa på høyre (Jonas ved skade). Frustrerende å se Gouffran bli tatt av etter 1 time hver jævla kamp, for Pardew vil jage mål med Ameobi på banen. Han bidrar for faen ikke noe mer enn Gouffran, annet enn å lage frispark favør motstanderlaget. Når du først bruker Gouffran helt forbanna feil fra starten av, og du vil gjøre en taktisk endring, så sett han på topp med Cisse.

 

Det er mine så ellers positive tanker om kampene som er spilt i år.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...