Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Husker jo også at når Given ble skadet for noen år siden, og Harper måtte steppe opp, så stjal han faktisk plassen til Given en god stund. Gleder meg til å banke mackems. Seriøst, klarer vi å vise bare halvparten av det vi viste mot slutten av Benfica i går bør vi faen meg knuse noe så jævlig. Når det gjelder skadene, digg. Har ikke kunnet starte med det beste laget iløpet av hele sesongen så. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Spiller vi like godt som vi har gjort i det siste, så tror jeg det blir en god kamp. Sunderland sliter også veldig med skader, viktigste er kanskje Steven Fletcher. De mangler rett og slett en målscorer. Går jo også en del rykter om Aurélien Chedjou fra Lille nå. 26 år gammel midtstopper med nesten 200 kamper for Lille. Er vel også veldig god venn med Cabaye, så vidt jeg har forstått. Kom, kom! Beast! "GFN_France: BREAKING: Reports that Aurelien Chedjou to Valencia is a done deal." Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Demba ba til Craig Gardner på twitter. Craig Gardner taklet Ba og fikk gult kort og må stå over tyne-wear derbyet. Knall. Elsker også responsen til Gardner, haha . Craig Gardner @CraigGards8 34m Afraid of who Newcastle hahahahahahahahahaha #waspropershattingmyself #hawaythelads Pen tegnsetting. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Flotte ord fra Demba Ba, og enda flottere ord fra Ben Arfa. Jesus, Ben Arfa har virkelig vokst som person under Pardew, så noe riktig må han gjøre. Jeg tror jeg leste et intervju med Ben Arfa hvor han innrømmer at den eneste treneren han har likt og kommet overens med foruten ungdomstreneren sin var Pardew, og at Pardew var en farsfigur for han. Dette til tross for at Ben Arfa også har sagt at han ikke alltid er enig med Pardews taktikk og spillestil, men det var OK fordi Pardew var Pardew, eller noe i den dur. Carroll vil jeg ikke ha. Han er skadeutsatt og er en spilletype jeg virkelig ikke vil se i Newcastle akkurat nå. Eller, som et tredjevalg til 2-3mp, joda, da kan jeg godt se han i Newcastle igjen. Men først trenger vi en annen type spiss IMO. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Selv om Pardew har gjort mye rart taktisk, spesielt i år, så tror jeg det eneste rette er å la han fortsette. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Er jo ingen vits å sparke han nå, det sier seg selv. La han prøve seg igjen neste år og e hvordan ting går da, med mindre Moyes eller noe kommer. Høhøh! Men det som er litt skummelt med å la han fortsetter er muligheten for at spillere drar om det går dårlig en sesong til. Og det hadde ikke vært noe særlig, for laget begynner å se veldig bra ut nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Jepp, totalt enig. Tenkte mer på sutringa fra endel av fansen, Pardew out så fort det er en dårlig kamp eller lignende. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 En kamp, du liksom. Newcastle kjemper mot nedrykk, og har spilt ligaens desidert kjipeste fotball i hele år (minus en håndfull kamper). I starten av sesongen kjørte han jo på med samme taktikk mot alle motstandere, og når plan A ikke funka i det heletatt fortsetta han med plan A til kampen var slutt og Newcastle hadde tapt. Rimelig håpløst opplegg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Nja, tror du misforstår hva jeg mente. Jeg mente at "Pardew out" har kommet hver gang vi har tapt (minus første fjerdedelen av sesongen da), og til tross for at det selvsagt ikke er pga den kampen alene mener jeg at det er feil å sparke han. At han har vært elendig taktisk er det selvsagt ikke noe å si på, men i de siste kampene har han faktisk gjort jævla mye bra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Kjeften din. PARDEW OUT! (dette kommer etter en uavgjortkamp.) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Nå er du bare slem. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Fnis! Men faen, Cisse har vært god i det siste. Han har putta i de fem siste hjemmekampene, og tre av de har vært avgjørende scoringer på overtid. Digg kis! Pasningsspillelt har også vært helt fantastisk, spesielt i går. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Cisse er knall om dagen ja. Er endel i offside, men det er bare den typen spiller han er, prøver å utnytte bakrommet hele tiden. Burde bli flinkere til å time det, men skal ikke klage om han fortsetter å score avgjørende mål og spiller bra ellers. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Joda, men der må man også gi skylden til en del av medspillerne som ikke evner å spille kjapt nok. Er ingen som evner å spille han igjennom på første ballberøring, og pasningene blit nesten alltid slått etter at Cisse har startet løpet sitt. Det går for treigt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Yes. Gleder meg til sesongen er ferdig, og vi (forhåpentligvis) har reddet plassen. Fokusere på å få inn de nye spillerne vi trenger, og gjøre seg klar for en ny sesong. Begynner å se bra ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Yeah. Ut med to-tre spillere og inn med fire-fem. Simpson, Williamson og Obertan ut (og garantert Colo). En midtstopper, høyreback, ving og spiss inn. Tar også i mot noen unge, gode talenter med åpne armer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Breaking news: Det er bekrefta at Newcaslte skal ha signert pre-contract med 4 stjerne spillere etter å ha vore på prøve spill på Benton 5. april til 12. april. Her er det ein liten video av prøvespillet: http://www.youtube.com/watch?v=mGQVUZ904-M Fnis! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Blir en knallkamp til helga med Newcastle - Sunderland. Må vel være et av de viktigere derbyene mellom disse to på en god stund. Elsker disse kampene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Jepp, utrolig viktig med tanke på tabellposisjon for begge lag. Dette er høydepunktet for sesongen! Kjørte derfor på med en kamptråd! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Newcastle may table a bid for Toulouse left back Cheikh M’Bengue. M'Bengue var i Newcastle forrige helg mot Fulham og så kampen. Over og ut for Santon? Eller kanskje Pardew vil ha han på høyreback og konkurrere med Debuchy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå