Muggkaare Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 Leste at vi prøvde å slå kloa i Varane før Real kom på banen. Huff, det hadde vært noe det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Men vi har Kevin Mbabu! Newcastle United rule out new approach for Loic Remy. Newcastle and Aston Villa want to sign Loic Remy if QPR are relegated Ryktebørsen er like interessant å lese hver dag. Endret 10. april 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 (endret) @lee_ryder: Steven Taylor took a knock and is doubt for #benfica Da er det bare å glemme det lille håpet om avansement. Perch er jo også ute. Williamson tilbake i startelleveren? Jeg må le. Endret 10. april 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 Å herregud. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 Hatem Ben Arfa and Massadio Haidarra in full training with NUFC this morning. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 Godt å se. Trenger alle mann tilbake til søndag mot Sunderland. Ser ut som Debuchy og Tiote også skal være klar til da. Coloccini er visstnok tilbake neste helg mot West Brom. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 Celtic goalkeeper Fraser Forster still dreams of playing for Newcastle. Fint å se. Om han fortsetter utviklingen og vi plutselig trenger en ny keeper så vet vi ihvertfall om en som virkelig ønsker å spille for klubben. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 (endret) 'I want to stay here': Ben Arfa dismisses talk of him leaving Newcastle United Endret 12. april 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Sorry... You have requested a page that is unavailable Men, flott. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Ta vekk punktum på slutten av URL'en. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Nå funker det! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Herlige ord fra Ben Arfa. Vi trenger å beholde våre beste spillere. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Fantastiske nyheter. Jeg vet ikke hva (enkelte av) dere har imot Carrol, men hadde ikke gjort meg noe å hatt han tilbake, men selvsagt ikke til noen høy pris eller på bekostning av Ben Arfa. Men Carrol er da en mye bedre spiller enn f.eks. Ameobi, og hatt Carrol pluss en annen spiss som er god med ballen i beina tror jeg kunne blitt veldig bra... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Er han noen bedre enn Ameobi? Ikke de to siste åra siden vi solgte han i alle fall. Jeg mener det er et enormt sjansespill å betale £17m, eller bytte bort en av våre beste spillere (Ben Arfa) mot Carroll som ikke har bevist noe som helst på gressmatta de to siste sesongene, og attpåtil er han veldig skadeutsatt. Trenger vi virkelig en spiller til som bruker halvparten av sesongen på sidelinjen? I tillegg kan man få en langt bedre spiss til prisen Liverpool krever. Wilfried Bony og Pierre-Emerick Aubameyang som nevnt tidligere ligger på rundt £11-13m. To spisser som er milesvis bedre enn Carroll. Liverpool prøver bare å lure seg til en enorm sum for en middelmådig spiss for å redde litt av tapet de brukte på han. Dessverre for oss har Newcastle-styret en fetish for Carroll, og det forundrer meg ikke om de tilbyr såpass mye penger for han, eller i verste fall Ben Arfa. Hvilken garanti kan vi ha at han vil finne formen i Newcastle igjen? I mine øyne er ikke Carroll verdt mer enn £5m, og Liverpool vil aldri synke såpass lavt. Carroll har jeg aldri vært noe stor fan av fra starten, det skal jeg innrømme. Hele rabalderet med hvordan han holder på på fritiden, og hvordan alle tok gullgutten Carroll på sin side ved bråket med Steven Taylor gir meg en bismak i munnen. Endret 12. april 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Carroll blir alt for dyr. Ikke verdt det. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 £17m er han selvsagt ikke verdt, men han er bedre enn Ameobi. Ameobi er en kjeitete Carew type, selv om han er lojal da, og skårer i ny å ne mot Sunderland. men helt klart, Bony eller Aubameyang er nok en bedre investering enn Carrol. Vi prøvde jo på Carrol i fjor for £7m eller noe sånt, og Liverpool vil heller ha det enn å leie han ut til kontrakten utgår... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Jeg synes vi skal stille høyere krav til sommeren, og bruke tid og ressurser på en spiss som har bevist han kan score mål og i tillegg være en forsterkning til laget fra dag én. Carroll er ikke i den kategorien. Remy, som heller ikke mange av oss liker, har vist at han er en god fotballspiller og kunne lett bidratt til mye i Newcastle. Det ryktes om at hvis QPR rykker ned, så ligger han på rundt £8m i pris. Med andre ord et mye bedre kjøp enn Carroll, selv om de hadde kostet like mye. Bony/Aubameyang -> "en annen god spiss som scorer mål til god pris" -> Remy -> Carroll. Endret 12. april 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Santon er ute i minimum 3 uker i følge Pardew. Er det for øvrig bare jeg som foretrekker Haidara på venstreback framfor Santon? Jeg tenker så lenge Santon er ustabil defensivt, så bør Haidara starte. Santon kan godt sitte på benken som backup, eventuelt spille på ving. Han er ærlig talt en bedre offensiv spiller enn defensivt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Så lenge Haidara spiller såpass bra bør han få fortsette. Er derfor man skal ha flere spillere i de forskjellige posisjonene, backup for skader samt at de må sloss om plassen. Jeg har stor tro på at Santon vil utvikle seg videre, men Haidara har også sett utrolig lovende ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Enig. Santon må skjerpe seg defensivt om han skal være førstevalg. Er til tider litt for ufokusert, og glemmer at han må forsvare. Der synes jeg Haidara har mer oversikt. Forresten så begynner skadene våre å minimere drastisk. Debuchy, Tiote og S. Taylor tilbake på søndag forhåpentligvis. Coloccini tilbake neste helg. R. Taylor to-tre uker. Da er det bare Santon og Vučkić som er 3 + uker unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå