Gjest medlem-105082 Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Manchester United har Fergie time, vi har Papiss time! Herlig fyr, godeste Cissé. Liker å holde oss på pinebenken. Endret 7. april 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Litt kjipt at man skal få gult kort for å feire med fansen da. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Jepp, men jeg regner med at det var verdt det. Herlige scener på St James' Park etter scoringen. Jævlig bra scoring og, sånn at det er sagt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Kan Managere få straff for å feire med supporterne? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 "I'm happy. I score late, we take three points, I go and see with my fans. I take the yellow card, it's okay. It's okay." - Cisse Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Hvordan ser Newcastlesupporterne på forumet at laget blitt satt opp når Ben Arfa er tilbake i laget? Ser ut som om han muligens blir klar til kampen mot sunderland. Jeller heller litt mot dette: Sissoko Cabaye Ben Arfa Marveaux Gouffran Cisse Marveaux har virkelig fått ting til og stemme og er virkelig god om dagen, så han vil jeg ikke sette ut. Men Tiote har jo ikke vært helt på topp i år, så noen andre kan jo ta plassen hans. Litt skeptisk til å gi Sissoko en defensiv rolle, men i motsetning til Tiote kan han faktisk ta med seg ballen fremover på banen og skape noe offensivt og. Hadde vært et meget spennende lag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Håper vi ikke rusher Ben Arfa ihvertfall. Men sånn ellers så ser det jo pent ut på papirat ihvertfall. Føffaen. Ihvertfall. Endret 7. april 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Er et lite dilemma på midtbanen, absolutt. Men jeg tror dessverre enten Marveaux eller Gouffran må på benken til fordel for Jonas som uansett form blir å få spille. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Tror dere at dere greier målet om å holde dere oppe? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Ja, det tror jeg. Nå mangler vi bare fire poeng for "de magiske 40", men helt sikker kan man jo ikke være. Synes uansett at vi har alt for bra spillere for at vi skal rykke ned, men vi får bare vente og se. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Hjelper ikke bare å ha gode spillere. På papiret er jo spillerene til QPR for gode til å rykke ned Men jeg er enig, dere er et godt lag, felleskap Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Ser han godeste Remy fortsetter å score for QPR. Tror dere vi prøver på han igjen hvis QPR går ned? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Mener jeg har lest en artikkel på at Newcastle ikke er noe særlig keen på å prøve seg på Remy igjen. Men hvis det skulle ende med å stå mellom Remy og Carroll, så helt klart Remy. Øverst på ønskelisten min er likevel ingen av dem, der troner Wilfried Bony eller Pierre-Emerick Aubameyang av aktuelle kandidater. Jeg heller mest mot Wilfried Bony, virker som en helt fantastisk spiller. Endret 7. april 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Vil ikke ha Remy etter hva han gjorde i januar. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Jeg vil, som de to andre over her, ikke har Remy, men om jeg må velge mellom Remy og Carroll er valget selvfølgelig lett. Men vil helst ha noen andre. Men Wilfried Bony er selvfølgelig drømmen akkurat nå. Pierre-Emerick Aubameyang er heller ikke å forakte. Går jo også en del rykter om Aurélien Chedjou fra Lille nå. 26 år gammel midtstopper med nesten 200 kamper for Lille. Er vel også veldig god venn med Cabaye, så vidt jeg har forstått. Kom, kom! Beast! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Drømmesignering, ja. Bony scorte et par mål for Vitesse i går, og står nå med totalt 31 mål på 29 ligakamper. Drøyt! Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Bony høres ut som en vi kan få bruk for (Skal si dere følger med). Ja, sikkert litt feil å gå etter Remy nå, er nok ingen lojal type. Men irriterer meg hver gang jeg ser han på scoringslistene.... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Ser han godeste Remy fortsetter å score for QPR. Tror dere vi prøver på han igjen hvis QPR går ned? Newcastle United rule out new approach for Loic Remy. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 I følge nederlandsk media har Newcastle begynt å snuse på Christian Eriksen. Kommer til å bli heftig konkurranse om han i sommer. http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/260747_nog-twee-engelse-topclubs-willen-ajacied-eriksen Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 Ble åpnet en ny bar på St. James' Park her om dagen. Kan jo se ut som et fint lite pit stop før en eventuell fotballkamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå