Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Etter kampen i går, så er det like før jeg også blir like pessimistisk som Cutman og spår nedrykk.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja, er det riktig plass å investere? Hørtes dyrt ut... Vi trenger først og fremst en spiss, Cisse alene er ikke nok, og han er for varierende. Vi trenger noen som kan gjøre Williamson, Gutierrez og Simpson overflødige... Vi har jo veldig mye skader nå, spesielt defensivt, så en god back eller to, kanskje en til på midten også. Hadde vært gøy med en ikke-fransk europeer, ikke en afrikaner som må reise til afrikamesterskap....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Midtstopper riktig plass å investere i? Det vil jeg påstå. £12m er dyrt, ja, og jeg har ikke noe kjennskap til han, men med nesten 200 kamper for Lille så regner jeg med han er god nok. Coloccini drar nok til sommeren, og da har vi bare Yanga-Mbiwa og Steven Taylor igjen på stopperplassen, og ingen alternativer på benken. Williamson er udugelig, og blir mest sannsynlig solgt. Han får jo ikke sitte på benken selv med Coloccini ute. Simpson blir også mest sannsynlig solgt. Derfor trenger vi en ny midtstopper, og en høyreback som reserve til Debuchy.

 

Mulig vi også blir å gå etter Douglas fra Twente. Kontrakten går ut til sommeren, og jeg vet vi var ute etter han i januar. 26 år gammel midstopper fra Nederland/Brazil.

 

Og spiss er selvfølgelig også en selvfølge. Det tror jeg blir hovedprioritet til sommeren, sammen med ny midtstopper. Jeg linket til en artikkel tidligere hvor Newcastle er ute etter minst 3 nye spillere som skal gå rett inn i hovedlaget. Høres ut som de tenker på det samme som oss. Spiss, midtstopper, og høyreback.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Newcastle trenger en midstopper til, og gjerne også et midtstoppertalent som til nøds kan spille ved skader. Colo forsvinner, og da står vi igjen med skadeplagede Saylor, Mbiwa og Williamson. Williamson MÅ ut, og en god stopper som kan være med i et rotasjonssystem må inn.

 

Spiss er også et must, selvfølgelig, og det kommer nok.

 

Men at man kjøper spiller A betyr ikke at man må drite i spiller B. Ja takk, begge deler.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Allerede nervøs før Torsdag.

 

Da er vi to! Gru-gleder meg noe enormt, tror ikke jeg får sove i natt. Benfica har ikke tapt hjemme på rundt 33 kamper eller noe. Heldigvis er det noen gladnyheter før kampen, og det er at Krul og Santon er med i troppen. Da slipper vi å se en katastrofal Jonas som venstreback.

Lenke til kommentar

Grugleder meg til kampen. Skal bli jævlig morsomt å se laget spille mot Benfica på the real Stadium of the Light, men jeg tror dette kommer til og gå jævlig dårlig. 3-0 til Benfica.

 

Og på søndag er det kamp mot mackems. Skal bli jævlig spennende, men jeg frykter tap også her. Piss!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...