Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Offisiell oppdatering fra Newcastle om skaden til Haidara. Veldig gode nyheter! Mannen må være oppfostret på litervis med melk om dagen.

 

We can confirm that results of the latest scan on Massadio Haidara show that the player has very fortunately escaped any significant bone or ligament damage following the dangerous tackle by Wigan Athletic's Callum McManaman on Sunday.

 

We are very pleased that the extent of his injury is less severe than first feared and is limited to bruising to the bone and soft tissue damage.

 

Depending on the speed of his recovery he should be fit to play again in early April.

 

Massadio will continue to be assessed over the coming days. He has been very lucky that he has not suffered more serious injury and this positive diagnosis in no way lessens the Club's views with regard to the severity of the tackle from which it resulted.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ang. Steve Harper, så håper jeg han får en testimonialkamp. Absolutt. Mannen har vært utrolig lojal mot klubben, og hvis de ikke gir han det, så håper jeg i alle fall Pardew lar han stå i buret ved sesongens siste ligakamp mot Arsenal (med mindre det skulle bli en avgjørende kamp om vi rykker ned eller ikke ... Da trenger vi Timmy)

 

article-0-0D35D1B0000005DC-287_634x452.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tror vi har en spennende sommer i vente. Mike Ashley er i fyr og flammer om dagen!

 

NEWCASTLE United will bat back any offers for Yohan Cabaye this summer as they look to reshape their team around the France midfielder in the close season.

 

The Journal can reveal that Mike Ashley has already privately ruled out selling Cabaye. And rather than cashing in on their star assets, United have signaled their desire to rebuild after a campaign of disappointment. Preliminary plans are already in place, but the club intend to bring in more players in the Massadio Haidara mould, while also clearing the decks of more senior professionals who have been unable to nail down a place this season.

 

Cabaye will be retained and given a central role in a remoulded team that will really excite supporters. Last summer, to deter potential suitors, the club quoted a blanket valuation of £25million to any tentative enquiries about any of their star names. They will do the same again this close season as they look to get back into contention for a top-six slot.

Lenke til kommentar

Veldig positive ord, og det skal bli spennende å se om det ligger noe i det. Men først og fremst må Newcastle klare og holde seg unna nedrykk, noe jeg tror skal bli veldig vanskelig. Men om Newcastle holder seg oppe, beholder alle spillerne og får inn tre-fire spillere (en spiss, en midtstopper og en høyreback) og noen får banket noen offensive planer inn i hodet på Pardew tror jeg neste sesong kan bli veldig bra.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Leser at det er tre-fire Premier League klubber som har kastet seg inn i kampen om Wilfried Bony fra Vitesse. Newcastle var jo etter denne spilleren i januar, men er ikke listet opp som en av de som jakter han nå. 26 mål hittil i Eresdivise, altså toppscorer med god margin.

 

Skulle ønske vi også kastet oss med. Men siden både Bony og Wolfswinkel ikke var av interesse nå, så lurer jeg på om det er fullt fokus på Pierre-Emerick Aubameyang. Eller enda verre, Andy Carroll. Er litt bekymret over hintene fra både Pardew og Llambias angående Carroll. En jeg ikke vil se det brukes flere millioner pund på.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Håper de hintene om Carroll er for å villede journalister. Har sett det før, så hadde ikke forundret meg.

 

Kom forresten til å tenke på når jeg ble Newcastle-supporter. I år har jeg faen meg vært supporter i 20 år. Maks knall.

 

Håper du har rett. Sjansespill å bruke 10 millioner pund eller mer på en spiller som ikke har vært i form på 2 år. Dessuten var han ikke så forbanna god. Blir utrolig skuffet om det viser seg at det er han som er fokuset til sommeren.

 

Gratulerer med jubileum!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Mark Halsey drops down to League One to referee Coventry v Doncaster on Good Friday in aftermath of McManaman tackle

 

Passelig nivå for han.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Litt Sissoko-statistikk nå som VM-kvalifiseringen er i full gang.

 

Moussa Sissoko has the best passing accuracy in the World Cup Qualifiers, 97.9%.
Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Photoshop av andre- og tredjedrakten "neste sesong". Tydelig at de ikke er ekte , men hvis det til formodning skulle bli noe lignende, hva synes dere? Wonga-logoen passer til en slik farge på draktene, men er spent på hvordan de skal få til den til på førstedrakta. Passer ikke inn med en blå firkant på sorte og hvite striper. Likevel uendelig mye bedre enn Virgin-logoen.

 

BGcHtXzCUAE80TJ.jpg

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Cheick Tiote has picked up strain and misses trip to #mcfc

 

Haidara, Santon, Debuchy, Coloccini, Krul, og nå Tiote ute. Veldig svekket defensivt de neste kampene.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...