Gå til innhold

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Coloccini ute i syv uker. Fy faen.

Drøyt. Så hvis Taylor pådrar seg en skade nå, så risikerer man å sitte igjen med Williamson ut sesongen. Mbiwa og Taylor har jeg tro på skal gjøre jobben like fint som Coloccini, men det vekker fortsatt litt nervøsitet hvis en av de blir skadet.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Yanga-Mbiwa vs Anzhi:

45/54 passing, 2/2 take-ons, 6/6 tackles, 6 interceptions, 9/11 clearances, 3/4 aerial, 1 foul.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ben Arfa er visstnok usikker mot Stoke etter at han fikk et kakk i kneet på torsdag. Kjeksmannen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Herlig sitat i intervjuet med Campbell etter kampen i dag:

"I've been coming here nearly 15 years now to watch all the games and everything, hearing them shouting for other people. The last time I heard them shout like that was when Andy Carroll used to come on as a sub, when he was first breaking through and they went absolutely nuts for him as well.

"Hopefully I'll follow in his footsteps - but not leave."

SKandale at Ranger ble brukt i stedet for Campbell tidligere i sesongen.

Endret av Cutman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

SKandale at Ranger ble brukt i stedet for Campbell tidligere i sesongen.

Campbell kan bli en klassespiller, skal bli spennende å følge utviklingen hans.

Deilig med 3 poeng i dag. Ganske kjedelig store deler av kampen, men ble litt action rett før Stoke fikk straffen sin. Vi skulle vel strengt tatt hatt en straffe tidligere i kampen. Begovic skulle vel også fått rødt for det slaget mot Steven Taylor også.

Men men, det ble tre poeng!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hva synes dere om Haidara? Jeg vil gjerne se han mer fra start i ligaen, f.eks. mot Wigan til helga. Synes personlig han virker mer balansert og posisjonerer seg bedre enn Santon på det defensive. Bidrar også like mye framover med en god venstrefot. Santon er til tider veldig svekket bakover, og uten å komme med en konklusjon altfor tidlig, så tror jeg Haidara blir å vise seg som en bedre venstreback.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Da skjedde det som jeg fryktet ville skje. Ben Arfa er ikke klar til i morgen. Skaden han pådro seg i forrige uke er verre enn antatt. Genistrek å la en spiller komme rett fra skade å spille på kunstgress.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Willian er fortsatt ute for Anzhi i morgen. Yanga-Mbiwa hadde meget god kontroll på 2,03 meter høye Lacina Traoré forrige møte, så det er godt nytt. Mbiwa er et beist i forsvar. Jeg håper også Haidara spiller foran Santon, mer defensiv trygghet.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Fy faen, klassespiller av dimensjoner. At Rio blir foretrukket foran Saylor på det engelske landslaget er intet mindre enn hårreisende, og sier egentlig alt om situasjonen på det engelske landslaget.

Saylor var så JÆVLIG MotM i dag, og det var ikke en eneste spiller som var i nærheten av han. Klasseforskjell!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...