Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er en dritt av en kriminell "gangster" som Pardew lot komme på banen til tross for at han sa han aldri skulle få spille for klubben igjen. Prøver vel å bli kvitt ham, men er lettere sagt enn gjort, samt at han har en alt for lang kontrakt. Så han vil vel dra inn masse spenn uten å gjøre en dritt. Fint av et såpass gigantisk talent å kaste det bort på den måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Han er en skam. Snylter på lønna uten å i det hele tatt røre en fotball, og samtidig drive et helvete på fritiden. Noen som vet hvordan det gikk med overgrepsanklagene? Er ikke slike situasjoner nok til å løse han fra kontrakten og sende han på dør?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Pierre-Emerick Aubameyang gjør det bra om dagen St. Etienne. Jeg håper Newcastle står klar med sjekkheftet til sommeren, siden han ville spille ut sesongen i Frankrike med klubben sin. Ser ut som han har sin beste sesong hittil med 14 ligamål og 12 kamper igjen å spille, sammenliknet med i fjor med 16 ligamål gjennom hele sesongen. 23 år, og fyren blir jo bare bedre og bedre.

 

Virker som et ganske godt kjøpe for £6,4m. Dessverre tror jeg det er flere klubber som blir interesserte hvis han fortsetter i samme spor i de resterende kampene. En til spiss trenger Newcastle, men om det ikke blir Aubameyang, så er jeg ikke i tvil om at de blir å hente en god spiller. Graham Carr har gjort sakene sine så langt.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

"I’ve now got the luxury of having four centre-halves, three of whom are really playing well. The other guy (Mike Williamson) isn’t really going to get a chance now because the other three are playing so well." - Alan Pardew

 

Holdt på å falle av stolen da jeg leste dette. Haha, stakkars Willy. Blir bare referert som "the other guy" av Pardew nå.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

@NUFCOfficial: Alan Pardew has been shortlisted for the Barclays Manager of the Month award while Moussa Sissoko is up for Player of the Month #NUFC

 

---

Fortjent nominasjon, selv om jeg tror Bale vinner. Moro for Sissoko uansett.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Siste nytt fra Newcastle er at Cissé ikke er med i morgen mot Anzhi. Han er visstnok blitt syk, så da må vi klare oss uten. Dessverre for oss er også Gouffran som kjent cup-tied, så da blir det Ameobi på topp mest sannsynlig. Ikke gunstig med tanke på hvem vi spiller mot, for Ameobi scorer dessverre hvert skuddår. I stedet for Ameobi på topp, så vil jeg heller se en 4-3-3 lagoppstilling med Obertan - Sissoko - Marveaux som gjør jobben på topp. Ellers vil jeg også se Santon på høyreback med Haidara på venstre. Santon kan fint spille på høyre, og Haidara synes jeg gjorde en god figur mot Metalist. I tillegg vil jeg se Anita/Perch på banen i stedet for Tiote. Han har vært ustabil i det siste, mye balltap, og lager unødvendig mye frispark.

 

En gledelig nyhet er at Ben Arfa er med på flyet til Russland. Blir sikkert å få et innhopp 15-20 minutter før slutt, noe jeg synes er helt greit. Forventer ikke noe større.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...