Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Da blir det enten Hannover eller Anzhi Makhachkala i neste runde. Hvem håper dere? Jeg håper Hannover, helt klart.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Krul på krykker etter kampen. Håper virkelig han er klar til helgen.

 

Although Alan Pardew hopes he will recover in time to face Southampton on Sunday, when asked how serious it was, Krul admitted: "I don't know. We'll have to wait for the scans."
Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ufattelig herlig mål! Rett og slett perfekt av Cissé. Siden innkjøpene i januar (Aston Villa-kampen), så har Newcastle tatt 9 av 12 mulig poeng. Og de neste 6 kampene er som følger:

  • Swansea - Newcastle
  • Newcastle - Stoke
  • Wigan - Newcastle
  • Manchester City - Newcastle
  • Newcastle - Fulham
  • Newcastle - Sunderland

Det er en god mulighet til å klatre på tabellen framover. Ikke så altfor drøyt vanskelige kamper, bortsett fra City selvfølgelig. Men med vilje slik som mot Chelsea, så er alt mulig. Ben Arfa er jo også tilbake i trening, dog ønsker jeg han ikke på gressmatta før han er 100 % klar. Før jul ble han jo stresset tilbake, og klarte å gjøre skaden vondt verre på den første kampen etter skaden.

 

Når Ben Arfa er tilbake, så er jo derimot MEGET spent på hvem som må vike plassen. Jonas eller Gouffran? Jeg tar mitt eget liv om Jonas får spille.

Lenke til kommentar

Newcastle har altså snudd to kamper siden Gouffran og Sissoko (og de andre) kom, noe som ikke hadde skjedd på noen få år i PL. Ganske greie saker, det.

 

Burde bli tolv poeng på de seks neste kampene.

 

Tror nok Jonas må ut på benken så fort Ben Arfa kommer tilbake. Gouffran, Sissoko og Ben Arfa bak Cisse kommer til å bli jævlig bra, tror jeg, og med Ben Arfa på banen er det jo en stor, stor sjans for at det vil bli langt mer rom for de andre angripende spillerne. Gleder meg som bare pokker!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, det tror jeg blir meget bra. Håper bare Pardew også har vett nok til å innse det. Gouffran må være på banen, han bidrar til ekstremt mye både offensivt og defensivt,, og det ser ut som et helt annet lag med han på gressmatta. Jonas kan være greit å som et defensivt alternativ ved slutten av kamper, for tro det eller ei, så er han jævlig flink til å lage frispark favør Newcastle. Jonas frispark -> Shola hoofing.

Lenke til kommentar

"It's really special to be back. I think we can turn this into a better season than it might have seemed."

"I'd love to win titles, silverware. To give everything I can so that at the end of my career I can look back and have no regrets. Why not here? It's a beautiful club."

"There's everything here to succeed; a great stadium and infrastructure, brilliant fans, good players. Everything is in place."

"I feel a great sense of pride to see all the French players arriving," he said. "They are great signings. We’ve recruited very well."

"The manager and I have a good relationship." "He's given me a lot of responsibility, but he's done it gradually, so he's learnt exactly where I play best. And he now has confidence in me, which has really helped my game. I want to repay him for that."

 

 

http://www.nufcblog....s-at-newcastle/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...