Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Satser på Sissoko/Cisse blir en god kombinasjon, ja. For øvrig er Marveaux ute i 2-3 uker, og det betyr Jonas fast framover. I går var han helt forferdelig, og jeg vil ikke se han på banen mer. Klarte ingen verdens ting, og han begynner å irritere meg mer og mer.

Lenke til kommentar

Cisse trenger ikke mange sjansene for å score, og derfor er det utrolig viktig at han blir spilt på topp og at han involveres minimalt i oppbyggningen av angrep. La'n stå å snuse på bakrom som i går, eller spill han opp rettvendt i/rett utenfor motstandernes 16. meter. Hele greia med å sette han på vingen, eller bruke han som en target man er idioti av en dimensjon ukjent.

 

Men Sissoko var helt enorm i går frem til han ble satt på topp som target man, og det er meget gledelig. Han var over alt og kjørte over midtbanen til Aston Villa så til de grader igjennom hele første omgang.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Sitter å ser gjennom gamle Newcastle-drakter fra tiden med Adidas. Det gjør bare savnet større og større, og jeg håper ikke Newcastle forlenger med Puma når den nåværende kontrakten går ut. Puma virker som noen amatører ved å plassere både deres egen og Newcastle sin logo helt random rundt på drakta. Newcastle, Club Brugge, Dortmund, Espanyol og Olympiakos har nesten nøyaktig samme design, med de samme taggene som detalj. Man kan i alle fall prøve å gjøre draktene litt forskjellig i stedet for å bruke samme mal, og endre litt farger.

 

Jeg vil ha Adidas eller Umbro. Eller Kappa. *drøm*

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Mark Douglas ‏@MsiDouglas

AP: Gouffran is shin injury. Nasty gash - he's gone for x ray & we're fingers crossed he's okay.

 

Mark Douglas ‏@MsiDouglas

AP: doc was 50-50 whether its broken.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Newcastle United FC ‏@NUFCOfficial

Newcastle United are pleased to report that a precautionary X-ray has shown that Yoan Gouffran has not broken his right leg #nufc

 

---

Gode nyheter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...