Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Selvsagt, men San Lorenzo har ikke penger til overgangen, ihvertfall ikke de syv millioner pundene Newcastle vil ha. Ekstra dumt blir det når faren hans maser om at San Lorenzo har satt en dato for at Newcastle skal selge Colo gratis. Hva faen er det for et ultimatum? "Gi oss spilleren innen da ellers.." hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Blir jo for dumt at vi skal la ham gå gratis, som San Lorenzo tydeligvis vil.

 

Det er jeg enig i. Newcastle er da ikke villige til å tape penger, og det er jo helt korrekt. Men jeg har bare noen tanker om at det kanskje ikke ender godt for noen av partene, selv om han nå må bli. Jeg håper selvsagt Coloccini gjør det han er pliktig til og ikke innfører en personlig spillenekt, og eventuelt venter til sommeren for å prøver å finne en løsning. At han blir i klubben i 4 år til klarer jeg ikke se for meg.

Lenke til kommentar

Synes det er dårlig av Colo, som jo er kaptein, å ikke fortelle fansen hva som skjer. Vi sitter og hører rykter etter rykter, og vet ikke hvor vi har han. Vet alle spillerne hvor de har ham? På toppen av det hele har han jo tjent (og tjener) såpass godt at han kunne "hjulpet" San Lorenzo med overgangssummen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Håper det ordner seg med Sissoko, fantastisk å endelig kunne ha noen alternativer på midtbanen. Hvordan går det med Haidara? Trodde han skulle bli presentert i går sammen med Gouffran, men kommer vel kanskje i dag.

 

Leste hos Daily Mail at Wigan er interessert i Danny Simpson. Skal feire med et glass champagne om han stikker, aldri gledet meg mer å se en spiller forsvinne fra St. James' Park. Ellers skriver Chronicle at Nile Ranger er på tur bort. Kan bli dobbel glede der altså. Møkkafyr.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Toulouse bekrefter at Sissoko går til Newcastle: http://www.tfc.info/...C3%A0-newcastle

 

Newcastle-fransk XI: Keeper? - Debuchy, Mbiwa, Haidara - Sissoko, Marveaux, Cabaye - Obertan, Amalfitano, Ben Arfa, Gouffran

 

Tatt fra newutd.no:

 

Nokon tal til ettertanke:

Newcastle sin a-tropp: 13 engelskmenn + ein frå Wales og ein frå Nord-Irland.(15 totalt) 19 ikkje engelskmenn (Inkl. Gouffran og Haidara)

Chelsea sin a-tropp: Seks engelskmenn, 18 ikkje engelskmenn.

Arsenal sin a-tropp: Fem engelskmenn + ein frå Wales (Seks totalt), 19 ikkje engelskmenn

Alike vel klager alle på oss nå!

(edit: Så klart vil det bli litt skeivt pga me har offisielt ein større a-tropp enn dei to. Sidan dei er flinkere til å låne ut spelarar enn oss)

 

 

----

 

Men ja, jævla mange franskmenn nå.

 

 

Edit: Haidara er også klar vært øyeblikk.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

"He agreed with the Newcastle United Football Club for a definitive transfer that takes effect today" i følge den pressemeldingen. Flott at det ikke er en 'pre-contract' som er blitt nevnt som et alternativ tidligere.

 

-----

Ang. franskmenn i Newcastle. Kanskje de kan kjøre en fransk lagoppstilling (utenom Krul da) i en treningskamp i sommer, bare for moro skyld.

 

Edit:

 

0,,10278~11592209,00.gif

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...