Muggkaare Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Selvsagt, men San Lorenzo har ikke penger til overgangen, ihvertfall ikke de syv millioner pundene Newcastle vil ha. Ekstra dumt blir det når faren hans maser om at San Lorenzo har satt en dato for at Newcastle skal selge Colo gratis. Hva faen er det for et ultimatum? "Gi oss spilleren innen da ellers.." hva? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Blir jo for dumt at vi skal la ham gå gratis, som San Lorenzo tydeligvis vil. Det er jeg enig i. Newcastle er da ikke villige til å tape penger, og det er jo helt korrekt. Men jeg har bare noen tanker om at det kanskje ikke ender godt for noen av partene, selv om han nå må bli. Jeg håper selvsagt Coloccini gjør det han er pliktig til og ikke innfører en personlig spillenekt, og eventuelt venter til sommeren for å prøver å finne en løsning. At han blir i klubben i 4 år til klarer jeg ikke se for meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Synes det er dårlig av Colo, som jo er kaptein, å ikke fortelle fansen hva som skjer. Vi sitter og hører rykter etter rykter, og vet ikke hvor vi har han. Vet alle spillerne hvor de har ham? På toppen av det hele har han jo tjent (og tjener) såpass godt at han kunne "hjulpet" San Lorenzo med overgangssummen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Colo og familien har da rett til et privatliv, og han skylder ikke fansen noe som helst. Noen ting er det greit og ikke ta offentlig, og det her kan være en av de greiene for alt vi vet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Lee Ryder @lee_ryder Done deal: #nufc have completed the signing of Yoan Gouffran from #Bordeaux Lee Ryder @lee_ryder Gouffran signs four and a half year deal. And handed number 11 #nufc Endret 23. januar 2013 av Video Girl 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Gleder meg enormt mye til kampen mot Aston Villa nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Knall, knall. Spennende. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Fabricio Coloccini deserts Newcastle Fabricio Coloccini is heading out of Newcastle United after he told officials he does not want to play another game for the club. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Huff, trist lesing. Virker ikke som om han trives fortiden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Coloccini observert på trening i dag. Ser også ut som om Sissoko kommer nå i januar. Bra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Håper det ordner seg med Sissoko, fantastisk å endelig kunne ha noen alternativer på midtbanen. Hvordan går det med Haidara? Trodde han skulle bli presentert i går sammen med Gouffran, men kommer vel kanskje i dag. Leste hos Daily Mail at Wigan er interessert i Danny Simpson. Skal feire med et glass champagne om han stikker, aldri gledet meg mer å se en spiller forsvinne fra St. James' Park. Ellers skriver Chronicle at Nile Ranger er på tur bort. Kan bli dobbel glede der altså. Møkkafyr. Endret 24. januar 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Newcastle-fransk XI: Keeper? - Debuchy, Mbiwa, Haidara - Sissoko, Marveaux, Cabaye - Obertan, Amalfitano, Ben Arfa, Gouffran Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Toulouse bekrefter at Sissoko går til Newcastle: http://www.tfc.info/...C3%A0-newcastle Newcastle-fransk XI: Keeper? - Debuchy, Mbiwa, Haidara - Sissoko, Marveaux, Cabaye - Obertan, Amalfitano, Ben Arfa, Gouffran Tatt fra newutd.no: Nokon tal til ettertanke: Newcastle sin a-tropp: 13 engelskmenn + ein frå Wales og ein frå Nord-Irland.(15 totalt) 19 ikkje engelskmenn (Inkl. Gouffran og Haidara) Chelsea sin a-tropp: Seks engelskmenn, 18 ikkje engelskmenn. Arsenal sin a-tropp: Fem engelskmenn + ein frå Wales (Seks totalt), 19 ikkje engelskmenn Alike vel klager alle på oss nå! (edit: Så klart vil det bli litt skeivt pga me har offisielt ein større a-tropp enn dei to. Sidan dei er flinkere til å låne ut spelarar enn oss) ---- Men ja, jævla mange franskmenn nå. Edit: Haidara er også klar vært øyeblikk. Endret 24. januar 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 #NUFC have signed left-back Massadio Haïdara from Nancy on a five-and-a-half year deal. More about our new number 19 at http://www.nufc.co.uk Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Var ikke ment som klaging nei, var mer bare det at de nesten kan stille en fransk XI Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) "He agreed with the Newcastle United Football Club for a definitive transfer that takes effect today" i følge den pressemeldingen. Flott at det ikke er en 'pre-contract' som er blitt nevnt som et alternativ tidligere. ----- Ang. franskmenn i Newcastle. Kanskje de kan kjøre en fransk lagoppstilling (utenom Krul da) i en treningskamp i sommer, bare for moro skyld. Edit: Endret 24. januar 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Etter det jeg skjønte ble kontrakten til Sissoko kanselert, ergo han kommer gratis (?). Isåfall en VELDIG BRA deal for Newcastles del, en spennende spiller som dere kan tjene mye på om to-tre sesonger. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Ryktene sier 1,8mp. Veldig fin sum. GFNFrance @GFN_France BREAKING: #Bastia's president announces that he HAS received a 3 million euros offer from #Newcastle for #Thauvin that he is considering Haha! Mye som skjer om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå