Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Williamson er en League 2-spiller. Blir kvalm av å se han på en gressmatte i Premier League. Jævla kjipt at dårlig vær gjør at Mbiwa ikke kommer til Newcastle i dag. Plutselig finner Wenger ut han han skal legge inn et bud, og da er det jo en selvfølge hvilken klubb Mbiwa velger. Jeg har ikke nerver til disse overgangsvinduene.

 

Håper for øvrig Newcastle fokuserer på en spiss etter Mbiwa, for det trenger klubben mer enn en venstreback.

Lenke til kommentar

Mye av grunnen til at Cisse ikke funker i år er jo at han brukes helt feil. Cisse er ikke en spiller som skal være med i det oppbyggende spillet, eller holde på ball, ala Carroll og Ameobi, og han skal heller ikke spille ving. Han er en spiller som skal motta ballen rettvendt inni/rett utenfor motstanderens 16. leter og spilles igjennom i bakrom. Blir som og bruke Carroll som bakromsspiss eller Shane Long som target man. Idioti.

 

Lurer også på om det er Pardew som prøver å forandre Tiotes spillestil for å unngå så mange kort, eller om det er Tiote selv. Idioti uansett.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

GFNFrance ‏@GFN_France

BREAKING: DONE DEAL: We waited until we were 100% sure, but #Haidara to #NUFC is a done deal too! €2.5m from #Nancy. #WHFC miss out.

 

Francois Piraux ‏@F8Piraux

According to report in France, Mapou Yanga-Mbiwa and Massadio Haïdara will sign to Newcastle United tomorrow. #NUFC #Goodsigning

 

---------

 

Utrolig hvis dette går igjennom på samme dag! Må nesten gni meg i øynene. Neste inn må da være en spiss.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Nå kan Newcastle snart stille lag i EM/VM, hehe. Unge spillere da, høres lovende ut han stopperen ihvertfall. Jeg kunne tenkt meg å se god en sentral midtbanespiller til å spille sammen med Cabaye, foran Tioté i en 4-3-3/4-5-1, og med Ben Arfa på venstre side og kanskje enda et tilskudd på høyreving/angrep. Og da Cisse med et alternativ på topp. Hva tror dere om Bent, er ikke han litt middelmådig?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg kunne tenkt meg å se god en sentral midtbanespiller til å spille sammen med Cabaye, foran Tioté i en 4-3-3/4-5-1, og med Ben Arfa på venstre side og kanskje enda et tilskudd på høyreving/angrep.

 

Som Gine Necro postet på forrige side, er også Newcastle ute etter Moussa Sissoko som ikke overraskende spiller for franske Toulouse. Sentral midtbanespiller, 22 år. Agenten hans var i møte med QPR i dag visstnok i følge journalister på twitter, og skal møte Newcastle på onsdag. Han sier også selv han foretrekker Newcastle, men det har man jo hørt før.

Lenke til kommentar

Nancy har bekreftet på sine websider at Massadio Haidara går til Newcastle, og han flyr inn til Newcastle idag for å fullføre overgangen.

 

 

Edit: L'Equipe: Yanga-Mbiwa (5-yr deal) & Haidara (€3.5m) to sign today for #NUFC, #Gouffran negs continue, Bordeaux want €4m, NUFC bid €1m.

 

Edit2: NEWCASTLE United look to have won the race to sign Moussa Sissoko – and the deal could be sealed BEFORE the transfer window slams shut.

 

http://www.chronicle...r#ixzz2IhLwzL1E

 

Edit3: Cabaye blir trekt fram som medvirkende faktor på omtrent alle spillerene som er aktuell for oss! Viktig spiller, for å si det mildt.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

"Tottenham and Everton are battling it out to sign highly-rated France under-21 star Massadio Haidara. The French full-back is expected to leave Nancy in the summer, and Spurs are reportedly monitoring his progress."

 

Suck it! :p

 

Men ja, det her begynner å se bra ut. Om vi får alle spillerne vi prøver oss på nå, og fremdele rykker ned så er det kun Pardew sin feil.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Edit2: NEWCASTLE United look to have won the race to sign Moussa Sissoko – and the deal could be sealed BEFORE the transfer window slams shut.

 

Hva faen er det som skjer? Hadde troa på maks to spillere inn, Debuchy og en spiss.

 

Men ingen av de har kommet inn døra helt ennå...

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...