Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Ja, det stemmer. Har ikke sett noe av han da jeg sjeldent ser fransk fotball, men det har vært mye prat om han de siste to overgangsvinduene, spesielt husker jeg han var linket til en del storklubber i sommer. Virker som en lovende spiller.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Williamson er så jævla dårlig, få han til helvete ut fra laget. Herregud.

 

Banens beste spiller, Cabaye, ut 15 minutter før slutt på stillingen 1-1. Hva er det Pardew driver med? Han er som en forbanna struts med hodet i sanden, og har ikke peiling på hva som skjer.

 

Edit: Men i helvete 1-2 forbanna

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har ikke peiling på hva som skjer med dette laget. De har jo styrt denne kampen fram til nå, og hver eneste gang Pardew går for en defensiv taktikk for å prøve å holde seieren i land, så går det alltid helt i oppløsning. Tydeligvis fungerer det ikke. Pardew er i alle fall helt latterlig, tror ikke han vet selv hva han driver med. Det gikk rett ned fra minuttet Marveaux gikk ut, og Perch kom inn. Og i tillegg å ta ut Cabaye på stillingen 1-1, hvor man vil prøve å vinne kampen igjen. Fy faen at det går an.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tenk å ta ut to offensive midtbanespillere i det 65. minutt hvor man styrer kampen både bakover og framover på banen, og gå for en defensiv løsning når det strengt tatt ikke er nødvendig, spesielt så tidlig ut i andre omgang. Og samtidig på minuttet da klare å falle helt sammen bakover. Og når Pardew innser at han har gjort en feil, så setter han inn Obertan. For en klovn.

Lenke til kommentar

obertan har jo vært en av newcastles beste offensive spillere i lang tid, så det er jo greit. men jeg så ikke kampen i dag, så jeg vet ikke.

 

men pardew har vært helt borte i hele år. han har gått helt bort ifra typen fotball newcastle spilte i fjor og tatt i bruk en type fotball som får stoke til å se ut som et spillende lag. skammelig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Var ikke kritikk mot Obertan. Jeg mente det slik at Pardew gikk inn for et defensivt spill de siste 30 minuttene ved å ta av de to beste spillerne på banen (Marveaux og Cabaye) for å holde på 1-0, men tabbet seg ut ved at laget falt sammen bakover og slapp inn 2 mål. før han igjen måtte sette inn en offensiv spiller for å prøve å redde sin egen latterlige taktikk.

 

Newcastle har 2 seiere (!) på de siste 14 kampene.Takk til West Bromwich som klarte poengdeling mot Aston Villa, for det så ut som Newcastle skulle falle enda en plass ned på tabellen.

Lenke til kommentar

Har lest litt om andre omgang nå, og hva i all verden driver Pardew med? Han gjør taktiske valg som er så dumme at en døv og blind jævel fra Nepal som ikke har hørt om fotball engang hadde facepalmet herfra til evigheten. Begynner virkelig å tro at det var idiotisk å la Pardew få en åtte års kontrakt, selv om jeg virkelig er for kontinuitet på managersiden. Så jo i fjor også at han sliter på det taktiske, men vi vant ekstremt mye på lagmoral og arbeidsvilje (noe som nok var igjen etter Nolan og Barton). Årets Newcastle er ikke som fjorårets i det hele tatt, og Pardew gjør inkompetente avgjørelser kamp etter kamp. Hadde laget tross alt spilt som i fjor hadde jeg lett blåst i det, så lenge du tar poengene du er ute etter driter jeg i om det er pga taktisk genialitet eller om du er utrolig god på å motivere spillerne så de gir alt, men denne sesongen ser vi ingenting av det. Newcastle har faktisk ikke hatt en eneste kamp hvor de har spilt bra i 90 minutter, kun kamper der man har spilt bra i deler, og det er virkelig ikke bra nok.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Yanga-Mbiwa skal visstnok komme til Newcastle i morgen, og bli presentert som Newcastle-spiller på tirsdag hvis alt går etter planen. Da advarer jeg alle til å ikke få opp noe håp før han holder drakta med navn og nummer på. Jeg håper for all del de flyr han direkte til Newcastle, og ikke lar han gå ut av flyet ved en eventuell mellomlanding i London. Harry Redknapp står sikkert på flyplassen å venter allerede.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg krysser fingrene i alle fall. Men blir ikke noe mindre nervøs etter å ha lest dette fra Daily Mirror:

 

Toon have already agreed a fee for versatile France defender – but they could lose him just like they lost Loic Remy to QPR! Arsene Wenger is weighing up a last minute move for Newcastle target Mapou Yanga-Mbiwa.

 

Wenger, hold deg unna!

Lenke til kommentar

Montpellier defender Mapou Yanga-Mbiwa to have medical on Monday ahead of €7.5m move to Newcastle. Set to sign a 4yr deal #BBC

 

Håper virkelig at ingenting skjer i siste liten som ødelegger dette.

 

Newcastle have emerged as favourites to sign Darren Bent this month having been backed into 9/4 favourites ahead of Fulham (11/4)

 

:omg:

Lenke til kommentar

Mbiwa-dealen er utsatt pga dårlig vær. Håper han ikke er på et hotell i London.

 

Newcastle fans were feeling pretty hard done by this week when top transfer target Loic Remy snubbed them to join QPR. But it’s now emerged that the Magpies paid for the Frenchman to stay in London the night before he signed for the Hoops.

 

Mike Ashley and co. splashed out for a hotel room and a trip to a West End show for Remy and his missus. He was then due to fly to Tyneside the following morning to complete his transfer. A small investment to smooth a multi-million pound signing, you might think.

 

Unfortunately, Remy overslept, missed his flight and ended up making the short journey to Loftus Road to move there instead, reports the Mirror.

 

David Crossan ‏@davidmcrossan

#LEquipe had #sissoko telling his entourage he might join #nufc this winter, has tfc meeting club weds but qpr today

 

Tror det ikke før jeg får se det. Ryktene skal ha det til at vi skal signere fem spillere nå før vinduet stenger, Mbiwa, Sissoko, en venstre back og to spisser.

Lenke til kommentar

Mbiwa er mest akutt, har du sett forsvaret til Newcastle? Takler ikke å se Williamson på banen et sekund til, den fyren er katastrofalt dårlig. Har trua på at Cisse vil finne formen igjen, men da må laget bakover på banen begynne å produsere bra innlegg, ikke bare la ovennevnte midtstopper pælme ballen så langt han kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...