Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Ja, det kan du godt si. Redknapp har gjort et skikkelig ran her. Loic Remy har vært fokuset siden overgansgvinduet åpnet, og det kan bli katastrofalt hvis det skal måtte gå enda 2 uker med forhandlinger før det kommer noen inn. Dagen i dag har vært en gedigen skuffelse, fy faen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Pierre-Emerick Aubameyang som har vært plan B for Newcastle har uttalt at han vil fortsette ut sesongen i St. Etienne, og ønsker ikke å bytte klubb nå i januar. Ellers virker det som om Pardew er ute etter 23 år gamle Siem de Jong fra Ajax. Tror det kan bli et bedre kjøp. Husker han gjorde en god figur i Champions League.

 

Morsomt nok var Newcastle ute etter broren Luuk de Jong fra Twente i sommer.

Lenke til kommentar

AC Milan have launched a £10million bid to sign Newcastle goalkeeper Tim Krul.

 

The Dutchman, 24, is valued closer to £20m by his club, who will be reluctant to sell having let Demba Ba go to Chelsea and with talks planned today with wantaway captain Fabricio Coloccini. Young England keeper Jack Butland is a potential replacement if the deal develops, with his club Birmingham City desperate to sell to raise funds. Source: dailymail

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Aldri om Krul blir solgt for £10m, så der orker ikke jeg å bekymre meg i alle fall. Men det er jo en selvfølge at klubber er interessert i fyren, fantastisk keeper.

 

Nettavisen skriver for øvrig i en artikkel at Ajax-manageren regner med å selge Siem de Jong til sommeren. Så vet ikke hvor realistisk det er for Newcastle å hente han inn nå i januar.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ser ut som Steven Taylor er klar til i morgen mot Reading. Venter bare på at Pardew skal lire av seg det samme som han sa om Cabaye forrige helg.

 

"Having Steven Taylor on the bus is like a new signing."

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hvordan er skadesitiuasjonen nå? Er Ben Arfa med i morgen? år stort sett nyhetene mine her, så setter pris på alle postene av dere velinformerte her :) Og noen flere nyheter om Ba erstatter?

 

Kom forresten over en artikkel i går om at Ben Arfa vil prøve å komme seg videre (til PSG) om ikke ting tar seg opp sart. Forstod det som at han mente sommervinduet isåfall...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Stemmer det. Ben Arfa er ute til midten av februar. Ellers er det ikke noe store nyheter rundt Demba Ba's erstatter. Navn som har blitt nevnt utenom Loic Remy er bl.a. Pierre-Emerick Aubameyang og Siem de Jong. De har som jeg har forstått ikke ønske om å forlate sine klubber nå i januar, men til sommeren. Så det hjelper ikke Newcastle akkurat. Spesielt Aubameyang tror jeg blir i St. Etienne grunnet at de nettopp har kommet seg til finalen i den franske cup'en som spilles i februar, og han vil ikke svikte klubben der. Siem de Jong er også Liverpool ganske interessert i.

 

Ellers skal Pardew og styret fortsette samtale med Coloccini på mandag, i håp om at han blir i klubben.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Mark Douglas ‏@MsiDouglas

Confirmed: #nufc agree fee with Montpellier for Yanga-Mbwia. Potentially big coup! Personal terms/everything else to be done..

 

23 år gammel midtstopper, er for tiden kaptein i Montpellier. Lurer på hvor lang tid det tar før Harry Kidnap dukker opp?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...