Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

BBC Newcastle ‏@bbcnewcastle

BBC Newcastle understands reports #nufc skipper Fabricio Coloccini has put in in a transfer request are UNTRUE and he will play at Norwich.

 

Edit:

Ben Smith ‏@BenSmithBBC

Fabricio Coloccini has not handed in a formal transfer request but he has asked to leave #NUFC in January.

 

 

Øh.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Regner med vi må vente til kampen mot Norwich før man får en avklaring på dette.

 

Cabaye er med i troppen i morgen, og Pardew klarte å lire av seg det mest patetiske en manager kan si: "The good news is we are taking Cabaye on the bus, which is like signing a new player".

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

I følge morgendagens aviser er det sykdom hos kona hans som gjør at de ønsker å flytte tilbake til Argentina.

 

Syke folk på Twitter som la ut rykter at Coloccini har vært utro med en langt yngre dame, og at det er derfor kona har reist tilbake til Argentina. Stakkars mann.

 

Er kona alvorlig syk så skal han få reise hjem.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

To elendige lag som møtes resulterer ikke akkurat i noe fyrverkeri. Williamson gjør ikke noe annet enn å måke ballen framover så ofte han kan, og presterer 90 % av gangene å legge den utenfor sidelinja. Det å ikke klare og holde ballen på gressmatta er jo helt uforståelig. Han er en bøtte med dritt. Cisse er jo helt usynlig, mangler arbeidsviljen til Demba Ba.

 

Nå kom i alle fall Cabaye inn. Håper han er 100 % klar, og at det ikke ender som Ben Arfa som ble stresset tilbake og skadet i to måneder til.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det er jeg klar over, men du ser likevel at det ikke er så mye vilje i dag hos Cisse. Står ofte stille, og generelt lite press. Nå sier ikke jeg at det bare er Cisse sin feil, og legger skylden på han. Selvfølgelig ikke. For han fikk svært få (ingen) gode baller fra sine medspillere, men poenget var at Demba Ba arbeidet mer på gressmatta, selv uten ball. Det jeg mente med å være usynlig. Jeg vet hva Cisse er god for, og selvfølgelig må andre spillere også bidra for at også Cisse skal få en god kamp. Samtlige på banen hadde en dårlig dag.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Spennende. Remy tror jeg er en spiller som blir å bidra veldig til laget, pluss at han fungerer i mange posisjoner. Dette overgangsvinduet overgår all forventninger, Pardew er i fyr og flammer!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Marseille president Vincent Labrune has confirmed a deal has been agreed with Newcastle United for Loic Remy and the striker has been given permission to discuss a move to St James' Park.

Remy has been a target for several Premier League clubs and Queens Park Rangers boss Harry Redknapp confirmed he had failed with a bid for the France international.

It now appears that the 26-year-old is on his way to Newcastle after an offer, reportedly in the region of €10million (£8.3m), was accepted by Marseille.

"We have an agreement with Newcastle for the transfer of Remy," Labrune is quoted by RMC. "Loic can negotiate with them."

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Vel vel, nå har QPR tatt et siste basketak og kommet seg inn i kampen om signeringen av Remy. Lee Ryder skriver på twitter at de er i møte med Remy's agenter for å prate, og kan friste med en god lønn.

 

Spent på om han går for pengene, eller de franske kompisene i Newcastle. Var det jeg stusset litt på i går, når Lee Ryder også skrev at Remy hadde landet i London, og ikke Newcastle.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, jeg er redd for det. Lønningen er jo som oftest hovedprioriteten til de fleste fotballspillere, og QPR kan helt klart slå Newcastle på målstreken når det kommer til penger. Spennende utvikling, men skuffende av Remy hvis han snur nå i siste liten, i og med at han faktisk var innstilt på å komme til Newcastle og skulle gjennomføre den medisinske testen i dag.

 

Får bare krysse fingrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...