Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget godt kjøp av dere i så fall. Kunne tenkt meg å se Debuchy i Arsenal selv..

 

Når det kommer til Ba så vil det minste føre til at Cisse får spilt som midtspiss da (såfremt dere ikke kjøper en som er bedre), men vil heller at Ba blir i Newcastle enn at han ender opp i Chelsea for å si det slik, men aller helst så ser jeg at han ender opp i Arsenal hvis han skal forlate dere, men kjenner jeg Wenger rett så velger han heller en annen løsning enn den åpenbare løsningen som er Ba.

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Helt klart. Newcastle hadde nok tjent ufattelig mye mer på å hente han i sommer, men jeg prøver å finne noe å være positiv over i en ellers ganske deprimerende tid.

 

Hvis dette går i land, så kan også Simpson bli vanngutt på sidelinjen. Noe annet å fryde seg over!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Simpson har fått et brudd i foten og dermed ute med skade i 3-4 uker. Det har fått Pardew til å ønske seg en til forsvarsspiller i tillegg til Debuchy. Det er snakk om å legge inn et bud på PSG's midtstopper Mamaduo Sakho.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Pete Graves‏@PeteGravesSky

Demba Ba NOT likely to join Chelsea. Latest on #SSN #nufc

 

Pete Graves‏@PeteGravesSky

#cfc will have discovered what many knew already. The 7.5m buyout clause is merely the tip of the iceBArg. #nufc

 

George Caulkin ‏@CaulkinTheTimes

Ba isn't bargain he appears: £7.5m fee + agent fees + 80k weekly + 4yr deal (what he has asked from #Nufc) & unlikely to pass medical.

 

Joseph Barton ‏@Joey7Barton

Debuchy has signed for Newcastle. He was good for Lille when we played them. Very attacking. Be interesting to see how he goes... #Nufc

 

 

 

Så Ba blir (for nå), og Debuchy er klar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Newcastle United can confirm that Chelsea Football Club has made an official offer for Demba Ba which has triggered the release clause in the player's contract. - http://www.nufc.co.uk/articles/20130102/club-statement-demba-ba_2281670_3024928

 

Demba Ba er ikke med i troppen mot Everton dag. Cisse får vel endelig spille midtspiss igjen, så håper det blir et par mål der. Men tror det blir enveiskjøring for Everton uansett.

 

Peter Odemwingie? Skeptisk. Like gammel som Ameobi.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Godt å høre, selv om jeg ikke begynner å juble før jeg får sett et bilde av Debuchy med klubbdrakta.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

For de som er glade i litt statistikk, så har Pardew hittil en seierprosent på 37,5. Chris Hughton lå på 29,4 % i Premier League, altså ikke inkludert hans arbeid gjort i Championship. Kevin Keegan 28,57 %, Sam Allardyce 33,33 %, Glen Roeder 45,83 %, og godeste Graeme Souness 43,37 %.

 

Mike Ashley er ikke akkurat en tolmodig mann, men jeg tror Pardew blir sittende ganske lenge uavhengig av resultat (med mindre det blir nedrykk.) Det å bli tilbudt en 8 års kontrakt viser jo bare til at Alan Pardew er med i en langsiktig plan.

 

For øvrig angående kampen mot Everton, så stusset jeg veldig på hvorfor Ameobi startet som spiss, og ikke Cisse. Etter kampen sa Pardew at Cisse blir å starte fast som midtspiss heretter. Og det bør han faen gjøre også.

Lenke til kommentar

Beste kjøpet så langt dette vinduet. Tror nok han forsvinner for langt mer enn han kom for etterhvert :) Håper også for deres del at det nå endelig løser seg for Papis Cissé.

 

Han blir 28 til sommeren så tviler på at han kommer til å forsvinne for en forferdelig stor sum såfremt han ikke blir borte allerede til sommeren eller januar igjen, men uten tvil et meget godt kjøp atter en gang av Newcastle for småpenger.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

"Alan Pardew is still keen on adding a striker and centre-back to his ranks this month. Pardew held a transfer meeting with his board on Thursday but with the squad ravaged through injuries, nobody at the club is under any illusions that new blood is needed." - http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2013/01/05/newcastle-united-are-still-focused-on-loic-remy-72703-32548587/

 

Neivel.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...