Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Pardew har gitt Papiss Cisse en frist på to kamper (QPR, og United) til å score mål, ellers risikerer han å blir droppet i kampen mot Arsenal, og den framtidige startelleveren. Et lite ultimatum der, altså.

 

Ellers er det mye snakk om Loic Remy fra Marseille om dagene. Olivier Bernard sier at landsmannen minner han om Thierry Henry. "He’s a Thierry Henry-type of player – quick, he can finish and he’s good in the air. He has frightening quality, and a lovely style of play, and if Demba Ba was to leave Newcastle I wouldn’t worry if Remy was his replacement. He’s just as good as Ba."

Lenke til kommentar

Jeg synes det høres ut som et helt idiotisk ultimatum. Om han skal gi Cisse et ultimatum burde jo Cisse også få spillee i sin foretrukkede posisjon, og da må Ba på benken i såfall.

 

Tiote - Jonas (Bigi)

Anita

Ben Arfa - Marve

Cisse

 

Forresten ganske håpløst om han gir Cisse et ultimatum, men ikke Jonas, som trossalt har vært Newcastle's dårligste spiller i år, sammen med Simpson og Williamson.

 

Er forresten ganske keen på Loïc Rémy, selv om jeg ikke tror han ville blitt en stor målscorer. Men jeg tror han ville skapt mye plass for andre spillere, og jeg er 100% sikker på at han ville funka mye, mye bedre med Cisse en hva Ba gjør. Ba og Cisse funker jo ikke godt som foten min passer nedi damas sko.

Cisse og Ba har vel ikke hatt en eneste god kamp sammen på topp, men en av de blir veldig god når den andre går ned på kanten.

Lenke til kommentar

Jeg er fult klar over hvor Ba spilte siste halvdel av forrige sesong, men jeg ser for meg at han kommer til å nekte å spille om han blir plasert på kanten. I tillegg tror jeg en kant med Marve og Ben Arfa ville fungert litt bedre enn med Ba.

 

Hvor mange assists hadde Ba til Cisse i fjor, og hvor mange kunne han hatt om han hadde sentra litt oftere? Har jo sett det samme i år, at han velger å prøve alt for mye alene, til tross for spillere i langt, langt, langt bedre posisjoner enn seg selv. Tror Ba prøver å selge seg selv ved å score så mye som mulig, i stedet for å hjelpe laget.

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Skuffende dag. Føler de fortjente 1 poeng på Old Trafford i dag, med iherdig innsats fra mannskapet som dessverre ikke holdt helt ut. Utrolig surt å miste det poenget 2 sekunder før ordinær tid. Evra sitt loffemål burde Krul ha tatt, men slik er nå det. Synes laget viste sin beste side hittil denne sesongen (ikke misforstå, det kan bli bedre), Marveaux var herlig å se på framover! Obertan og Cisse sitt mål var også høydepunktet for min del. Perfekt pasning, perfekt avslutning. Cisse har jobbet knallhardt de siste kampene, defensivt og offensivt. I dag fikk han sin belønning.

 

De hadde fortjent bedre.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Siste om Anita er at skaden muligens ikke er så alvorlig som det så ut til. Pardew tror han kan være tilbake i kampen mot Everton. Ellers er Jonas ute til midten av januar grunnet en operasjon i kneet. Williamson er også uaktuell mot Arsenal grunnet antall gule kort.

 

Med andre ord, ingen bedring når det kommer til tilgjengelig mannskap. Eneste Tiote som er tilbake til helgen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Pardew har snakket litt om spekulasjonene rundt Demba Ba, og angående klausulen i kontrakten. Pardew er positiv til at Ba forblir i klubben, og at han trives veldig godt i Newcastle, men hvis Ba velger å fortsette å spille for klubben etter januar, så skal klausulen bort fra kontrakten.

 

"At the time, the contract made sense for everybody but now it does not make sense. Therefore I think it will be resolved in this transfer window. [if not], in the summer I will cut our losses with Demba. We will enforce a move if he does not commit to the club."

 

Er enig med Pardew. Fortsetter Demba i klubben så må denne klausulen bort. Den skaper bare unødvendig bekymring og arbeid.

 

Pardew har også sagt han vil hente inn en ny midtstopper i januar, i tillegg til den mye omtalte Loic Remy hvis det går helt inn. Men likevel hvordan det ender med Remy, så skal to nye signeringer inn til Newcastle.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Forsvaret til Newcastle:

Santon = Stort talent, nå en helt middelmådig spiller som man evner noe stort i.

S. Taylor = God og gir alt for klubben, men er skadet hele tiden.

Colo = Stor spiller, men hjelper ikke når man må spille med følgende to drittspillere:

Willy = Helt utrolig dårlig, er ikke mer å si enn det.

Simpson = Dårligste spilleren i PL. Samt at han er en drittdårlig person i tillegg. Fuck off.

Perch og R. Taylor er greie spillere som backup, men begge passer best på midtbanen. Shane Ferguson er også et herlig talent, men han passer vel også best på midten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Enig. Det er helt utrolig hvor dårlig dette forsvaret er. Og fy faen hvor frustrerende det var å se hvor lett midtbanen ga fra seg ballen i dag, spesielt rettet mot Tiote. Helt elendig. Hvis ikke dette var nok til at trangsynte menn med makt i Newcastle klarer å se at bakrekken må byttes ut, så forstår ikke jeg noe.

 

Stemmer det for øvrig at Simpson ikke er blitt tilbudt ny kontrakt? Håper han kommer seg så langt unna Newcastle som overhodet mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...