Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Mulig jeg er altfor optimistisk når jeg sier 3 poeng, men det er den eneste kampen jeg har håp for. City, United og Everton er bare å glemme. Med mindre Arsenal skjerper seg, så tør jeg nesten håpe på poengdeling. Bare nesten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Siste om Ben Arfa er at han ikke tilbake før etter nyttår. 3-4 uker ute.

 

Ellers har jeg fått et inntrykk av at Pardew satser på å få tilbake skadde spillere i januar, og kanskje hente inn et par nye spillere. Sier kanskje, fordi jeg tror Pardew ser på friskemeldte spillere som nye signeringer.

 

"We may need to bring a player in." - Pardew

Lenke til kommentar

Trenger MINST tre nye førstelagsspillere, også må man i tillegg erstatte den/de som stikker, om det skjer. Helt krise om det ikke skjer, men etter sommerens store skuffelse har jeg ikke troa.

 

Newcastle-sjefen avlyser klubbens julefest

Pardew mener klubben må respektere supporterne og tenke på hva de har levert i år

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10048628

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Enig. Har nærmest ingen forhåpninger til januar, spesielt ikke etter Pardew's unnskyldning om at klubben ikke har like mye penger som topplagene. Greit nok det med pengene, men Lille ville ha rundt 7 millioner pund for Debuchy i sommer, og det er jo overkommelig for en slik spiller. Godt å se han forstår alvoret, men det må mer til enn å avlyse en julefest.

 

Demba Ba har visstnok fortsatt en klausul i kontrakten sin. “The truth of it is Demba has a clause in his contract and it is still hanging over us. We have tried to negotiate it away and we have not managed to do that as yet.” - http://www.chronicle...72703-32357255/

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Absolutt. Går jo mye rykter om Ba om dagen, og spesielt siden han fortsatt har en klausul i kontrakten, så blir det ikke lett å holde han i Newcastle. Men vi får se, mulig man er like heldig som i sommer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Klausulen ligger på £7m, og ja, det er latterlig lavt. Newcastle har prøvd å forhandle den bort fra kontrakten, men nå vet jeg ikke om det er Ba selv som vil ha den klausulen, eller om han har en vanskelig agent.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Newcastle har som Fresh Prince prøvd å kvitte seg med klausulen, men agenten hans er jo mongo beyond words, og Ba vet selv at han kan A) spille for et bedre lag, og B) tjene latterlig mye mer penger hos andre lag. Jeg tror agenten er det største problemet, men Ba bryr seg selvfølgelig ikke om Newcastle. Han er en leiesoldat, som de fleste andre på laget, og da er det andre ting som betyr noe.

 

Det er kjipt, men det er ingen som forventer at spillere som Ba, Cabaye, Ben Arfa og Tiote skal bli i Newcastle i lang tid fremover. De fleste forventer at de forsvinner ganske kjapt, da alle fint kan spille på langt bedre lag, og de kan spille på lag som spiller fotball, noe de fleste fotballspillere drømmer om.

Lenke til kommentar

Om den klausulen er der er det da rart at ingen hentet han i sommer.

Ba hadde en svak avslutning på sesongen i fjor, faktisk helt fra Cisse ble hentet inn. Nå er han heldigvis i form igjen, bare håper han blir en stund. Vil mye heller se Cisse bli byttet ut, og litt forsterkninger i forsvar, kanskje litt til på midtbanen også...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...