Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Coloccini er tilbake til dagens kamp. Ellers er fortsatt Cabaye, Taylor, Ben Arfra, Shola Ameobi, og Obertan ute med skader. Rimelig kjip skadesituasjon laget er inne i nå, men får bare gjøre det beste ut av det. Cabaye og Steven Taylor er ute i hele åtte uker.

 

Stoke på hjemmebane er alltid vrient, og med formen Newcastle er inne i nå så har jeg null forventninger til noe seier i dag. Jeg får heller bli positivt overrasket!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Godt med seier, ja. Endelig 3 poeng, føles som en evighet siden sist. Bigirimana vil jeg se oftere! Cisse er i en skygge av seg selv, mens Ba har igjen funnet målformen. Ufattelig at de ikke kan fungere sammen, og være gode samtidig. Er enten eller når det kommer til de to.

Lenke til kommentar

Alle spillere har dårlige perioder, og Cisse har jo bevist over flere år at han er en meget god spiller. 37 mål på 65 kamper for SC Freiburg, 11 mål på 22 kamper for Senegal og 15 mål på 27 kamper for Newcastle er ikke til å kimse av. Det sier jo en del om hvilket nivå han ligger på, spør du meg. I dag spilte han mye ute av posisjon, men jobbe jo skjorta av seg både defensivt og offensivt. Var også med på å bygge opp angrep. Han er ikke der man vil han skal være, men jeg satser på at det snart kommer.

 

Ellers var dette nok en svak kamp av Newcastle. Ikke ofte man er skuffa over spillet i en 3-0 kamp, men i dag er man det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Skal bli godt å få tilbake Cabaye og Ben Arfa snart...

 

Cabaye er visstnok ute til i rundt midten av januar. Skulle gjerne hatt han når i julerushet, men er ikke så mye man kan gjøre med skader enn å ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

13. februar, ja. Såpass. Sist jeg sjekket i forrige uke, var det snakk om 8 uker. Kjipt hvis det ender opp med såpass lang tid. Men som du skriver, så er det jo ingen fasit. Håper det går fortere enn forventet.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Ja, Marveaux var til tider veldig god i går. Satser på at han holder seg skadefri og får spilt en del denne sesongen. Tror han kan bli kjempegod om han bare greier og holde seg skadefri.

Anita var også ganske god. Han blir bare bedre og bedre, og det er jo positivt.

 

Samt at samspillet mellom Ba og Cisse så bedre ut enn på lenge. Langt i fra perfekt, men de funker ikke på topp sammen i det heletatt, så en må nesten spille på kanten, og da i en 4-3-3 formasjon. Glad over å se at Ba ber Cisse bli på topp når Cisse tror de skal bytter roller igjen, da, selv om Ba kunne scort hattrick og sånn. Men de må uansett lære seg å prate litt mer. Virker ikke helt fornøyde.

 

Og om det ikke blir minst 3 nye signeringer i Januar forstår jeg ingenting, og da tar jeg forbehold om at ingen stikker. Simpson og Williamson må ut. For noen latterlige "fotballspillere" de to der er.

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-105082

Blir ikke overrasket i alle fall.

 

De fem neste kampene for Newcastle:

 

15/12/12 = Newcastle - Manchester City

22/12/12 = Newcastle - QPR

26/12/12 = Manchester United - Newcastle

29/12/12 = Arsenal - Newcastle

02/01/13 = Newcastle - Everton

 

Det er 2 poeng ned til nedrykksstreken per dags dato. Jeg ser ikke noe annet enn at Newcastle blir å ligge i den sonen etter disse kampene. QPR er de eneste vi er kapable til å ta 3 poeng mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...