Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Som Molde-fan og en som har sett så og si samtlige kamper Berget har spilt for oss kan jeg med hånda på hjertet si at han er ikke i nærheten av god nok for et lag i PL, og ihvertfall ikke et lag på Newcastles nivå. Min personlige mening er at han får alt for mye spilletid i Molde, han har skuffet meg veldig etter overgangen fra Godset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, allerede nevnt. King er jeg faktisk ikke negativ til. Liker det jeg har sett av han, men er skeptisk med tanke på at han ikke akkurat har blitt brukt mye i Man Utd.

Berget er jeg SELVFØLGELIG negativ til, som med absolutt alle andre tippeligaspillere.

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar

Ser at Cabaye sa nei til Spurs som erstatter for Modric. Bra fyr.

Ingen vits å dra fra en klubb hvor han er etablert, til en usikker fremtid i en klubb som endte kun en plassering over på tabellen.

Jepp, allerede nevnt. King er jeg faktisk ikke negativ til. Liker det jeg har sett av han, men er skeptisk med tanke på at han ikke akkurat har blitt brukt mye i Man Utd.

Berget er jeg SELVFØLGELIG negativ til, som med absolutt alle andre tippeligaspillere.

King ville vært et meget spennende kjøp.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

GIDD Å TROLL A!!!! FY FAEN ASS! Slutt!

Haha! Du gleder en sliten mann på en søndag med herjingen din, V-G. Holder på å dø av latter!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Skjønner ikke hvorfor det må et eller flere baklengsmål for at laget skal våkne opp. Etter 2-0 målet mot United og de første 20 minuttene passert, så hevet laget seg betraktelig (men ikke nok), likevel så irriterer det meg så inderlig at det alltid må et baklengsmål før de tar kampen seriøst. Og Harper var jo helt på bærtur. Og hvordan klarte ballen ikke å komme seg over streken? God redning av den pre-pubertale skjeggstubben til United.

Lenke til kommentar

Pardew har bommet med taktikken nesten til hver kamp denne sesongen, og Newcastle blir alltid overkjørt i starten av kampene. Gjerne en omgang og, før noe skjer. Det er alt for dårlig. Harper holder ikke nivået, enkelt og greit. Synd at både Krul og Elliot er skadet, men jeg ser for meg at Harper ville startet uansett om Elliot var spilleklar.

Elers synes jeg det er helt håpløst. Newcastle er JÆVLIG dårlig denne sesongen. Spiller for det meste drittfotball og.

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Gleder meg enorm til Krul er tilbake. Harper har hatt noen gode redninger her og der, men ellers er han altfor ofte ute av balanse. Markeringen i forsvaret i dag var jo helt horribelt, fatter ikke hvordan Jonas står å krangler med Tiote om å markere Evra, samtidig som han selv ikke var på noe mann. Ta jobben selv, din forbanna idiot!

Enig at det var en håpløs kamp.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Beste nyheten jeg har lest på lenge. Det var en skam å endre navnet til Sports Direct Arena. Velkommen tilbake, St. James' Park!

Virgin Money-avtalen varte ikke akkurat lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...