Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Ja, det er jo ganske latterlig, det oser ikke akkurat selvtillit og trygghet fra Cisse om dagen. Får håpe det ikke ender med å koste oss 3 poeng i dag.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Synes ikke det var så ille, jeg. Vi er skandale de første ti minuttene, og det var vi vel mot Everton også. Det må vi gjerne gjøre noe med. Fra der og ut omgangen er vi veldig gode. Jeg satt faktisk og håpa at vi skulle gi straffa til Papiss når vi fikk den, og om han kølla scorer på den så tror jeg veldig mye hadde vært anderledes. Jeg gleder meg virkelig til Papiss får det første målet og begynner å bli sitt gamle jeg igjen.

Lenke til kommentar

Alan Pardew signs staggering new contract to manage Newcastle until 2020

 

Pardew, assistant John Carver, coach Steve Stone and goalkeeping coach Andy Woodman have all been given identical deals with chief scout Graham Carr having signed his own eight-year contract in June.

 

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/alan-pardew-signs-staggering-new-contract-to-manage-newcastle-until-2020-8182163.html

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Liker Alan Pardew, så ser han gjerne i managerstolen mange år til. I tillegg er jo fyren fantastisk engasjert, og jeg ler like mye hver gang Newcastle scorer, og han tar sin klassiske feiring! Herlig type. For øvrig glad over at Cisse endelig fikk et mål mot United i ligacupen. Tror det hjalp mye på selvtilliten. Synd brassesparket ikke gikk inn, det hadde vært toppen av kransekaka. Også fint å se Tiote tilbake!

 

Noen som vet hvordan det går med Krul?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

overskriften sier Norsk duo diskutert i Newcastle, men artiklen skriver kun om Jo Inge Berget. Kjenner egentlig ikke til han, ser nesten ikke på norsk fotball. Kan han tilføre Newcastle noe? Hadde vært artig med en nordmann som kunne spilt fast på Newcastle :)

 

EDIT: Og Liverpool vil ha Demba Ba, hehe. Skal lure på om vi kan få £35M for han å... hehe

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...