Gjest medlem-105082 Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Er det ikke Demba Ba som er førstevalg når det kommer til straffer? Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Jupp, men det så ut som om han ville at Cisse skulle få seg et mål, og dermed satt Cisse den 28 meter over mål. Idiotisk og gjøre sånn ting når det kun står 1-0, og Cisse har null selvtillit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Ja, det er jo ganske latterlig, det oser ikke akkurat selvtillit og trygghet fra Cisse om dagen. Får håpe det ikke ender med å koste oss 3 poeng i dag. Endret 23. september 2012 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Jepp. Holt på for Norwich, og Obertan på for Cisse. Lukter ikke tre poeng akkurat nå. Blir ikke overrasket om det blir uavgjort her. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Da var det over. Føltes godt med en seier igjen, men jeg er bekymret tover det jeg ser. Meget svak kamp. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Synes ikke det var så ille, jeg. Vi er skandale de første ti minuttene, og det var vi vel mot Everton også. Det må vi gjerne gjøre noe med. Fra der og ut omgangen er vi veldig gode. Jeg satt faktisk og håpa at vi skulle gi straffa til Papiss når vi fikk den, og om han kølla scorer på den så tror jeg veldig mye hadde vært anderledes. Jeg gleder meg virkelig til Papiss får det første målet og begynner å bli sitt gamle jeg igjen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Alan Pardew signs staggering new contract to manage Newcastle until 2020 Pardew, assistant John Carver, coach Steve Stone and goalkeeping coach Andy Woodman have all been given identical deals with chief scout Graham Carr having signed his own eight-year contract in June. http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/alan-pardew-signs-staggering-new-contract-to-manage-newcastle-until-2020-8182163.html Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Digger det! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 The Football Front @ReviewFootball In 2020, Messi will be 33 years old. In 2020, Cristiano Ronaldo will be 35. In 2020,will Alan Pardew still be the manager of Newcastle? Hmm. Setter ting litt i perspektiv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Liker Alan Pardew, så ser han gjerne i managerstolen mange år til. I tillegg er jo fyren fantastisk engasjert, og jeg ler like mye hver gang Newcastle scorer, og han tar sin klassiske feiring! Herlig type. For øvrig glad over at Cisse endelig fikk et mål mot United i ligacupen. Tror det hjalp mye på selvtilliten. Synd brassesparket ikke gikk inn, det hadde vært toppen av kransekaka. Også fint å se Tiote tilbake! Noen som vet hvordan det går med Krul? Endret 28. september 2012 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Krul burde nok være tilbake igjen enten i morgen eller til neste helg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Godt å høre. Selv om Harper absolutt har gjort det bra mellom stengene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Elliot har gjort det meget bra i det siste og. Tar nok ikke lang tid før han er andrekeeper for fullt om han fortsetter sånn han har gjort nå. Cabaye er muligens ute i morgen, da. Tannverk visstnok. Blir lite kreativitet om han er ute, tror jeg. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Ute grunnet tannverk? Franskmenn altså... jaja, burde klare oss uten han mot Reading, syntes ikke han har vært helt på nivå med fjoråret. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Bortsett fra den fantastiske scoringen av Demba Ba, så har Newcastle spilt helt elendig så langt. Endret 29. september 2012 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Elendig er en underdrivelse. For et patetisk fotballag. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Det er både kjipt og flaut og måtte jukse til seg et poeng mot Reading, som forresten var mye, mye, mye, mye, mye, mye bedre enn Newcastle i absolutt alt det går ann å være bedre i. Pardew fremstår også som en tilbakestående klovn. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) overskriften sier Norsk duo diskutert i Newcastle, men artiklen skriver kun om Jo Inge Berget. Kjenner egentlig ikke til han, ser nesten ikke på norsk fotball. Kan han tilføre Newcastle noe? Hadde vært artig med en nordmann som kunne spilt fast på Newcastle EDIT: Og Liverpool vil ha Demba Ba, hehe. Skal lure på om vi kan få £35M for han å... hehe Endret 1. oktober 2012 av HulkHaugen Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Per dags dato er det absolutt ingen nordmenn jeg vil se i Newcastle. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Den andre nordmannen det var snakk om var Joshua King. Han har jeg troa på, men er litt enig med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå