Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Meh, har mistet all trua på flere signeringer. Ser ikke for meg at noen kommer inn, noe som fører til at spillere som Cabaye, Ben Arfa, Tiote osv. forlater Newcastle i Januar.

Kampen mot Chelsea var sykt patetisk. Kun Ben Arfa som så interessert ut i å ta med poeng hjem til Newcastle. Han var nok en gang Newcastle's beste au.

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Fikk hjertet i halsen når det tikket inn en melding fra en kompis om at Newcastle hadde godtatt et bud fra Arsenal for Cabaye. Er null interessert i rykter, og han fikk høre det rimelig godt når jeg hadde fått satt meg ned og sjekket det nærmere ut. Idiot!

Lenke til kommentar

Skuffa over Newcastle's overgangsvindu. Borte er Best og Guthrie, to spillere som bidro veldig mye i fjor, og to som et veldig gode å hai stallen siden begge holdt et bra nivå. Inn er Anita, som jeg har veldig, veldig stor tro på, samt noen unggutter i Amalfitano og Bigirimana som begge har sett veldig lovende ut i preseason og i EL. Bigirimana har sett ut som en litt uferdig og urutinert Tiote-kopi. Spiller sånn ca. helt likt, samt at de ser veldig like ut i tillegg.

Det som derimot er sykt skuffende er at det ikke har kommet inn en eneste forsvarer. Nå har de hatt seks måneder på seg å finne noen. Debuchy hadde vel vært Newcastle-spiller for 7mp, men Ashley ville ikke betale mer enn 6mp. Lukter en "Cisse-overgang" lang vei, og at han kommer i Januar.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det at vi ikke klarte å komme til enighet med Debuchy skuffer meg også utrolig mye. Hadde ufattelig lyst å se han i en Newcastle-trøye, og 7 millioner pund er da ikke allverdens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...