Ano1234 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 sportsdirect.com@ St James' Park Stadium ???? Så dust navn. Håper fansen lykkes i å få en ny eier, og få tilbake det orginale navnet med lange tradisjoner. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Da ble det rett opp etter en sesong i championship da, regnet med det Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Rett og slett kjempeflott! Jeg allerede at jeg gleder meg til Premier League starter neste år igjen. Hadde dog ikke forventet dette før sesongen, men det gjør det bare enda bedre. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Herlig med Newcastle tilbake i det gode selskap! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jepp gleder meg til å se dem i PL i neste sesong. Sykt keen på å ta turen over å se en kamp på St James' Park. Men må nesten se ann økonomien. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Da er 1.plassen sikret også! Gjør godt med litt ekstra penger, i tillegg til at trofeskapet endelig kan åpnes igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Grattis med PL. Blir gøy å fikse på målforskjellen mot dere neste sesong! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Haha, ja det kan du tro. Selv med det mannskapet vi har nå hadde vi nok endt midt på tabellen i PL Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Da mått vi ha vært heldig med skader og form! Er langt ifra usannsynlig at vi kan rykke ned igjen om det ikke blir handlet inn gode forsterkninger, på steder vi er sårbare. Blir veldig spennende fremover nå, først med "silly season" så med ligastart. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Mener å ha lest at det skal hentes forsterkninger. Usikker på hvor da. Lenke til kommentar
joecole Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Både Kevin Nolan, Shola Ameobi, Joey Barton, Jose Enrique, Danny Guthrie, Alan Smith, Fabrizio Coloccini, Peter Løvendkrands og Ryan Taylor holder rimelig godt Premier League nivå etter min mening. Spørsmålet er om laget holder en hel sesong med skader osv. Om laget henter inn noen gode forsterkninger i førstelagspillere og back-ups blir det nok midt på tabellen for The Magpies! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Kevin Nolan ble jo kåret til 'Championship Player of the Year' også, så han holder ett ganske høyt nivå. En kompis mente det ble hentet inn en ny spiller, men han husket seff ikke hvem eller hvilken posisjon spilleren hadde. Tasset faktisk rundt på Roskilde i Newcastle drakten min noen ganger. Fikk noen positive kommentarer Lenke til kommentar
joecole Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Enig, Kevin Nolan bør for all del regnse som en nøkkelspiller. Både Richard Kingston fra Wigan og Joey O`Brien fra Bolton står begge uten kontrakt. Skal vi signere? Kingston viste seg som en nøkkelspiller for Ghana dette VM. Endret 10. juli 2010 av joecole Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Ser ingen grunn til at vi skal signere Kingson, selv om han har hatt et godt VM. Med Harper, Forster og ikke minst Krul så trenger vi ikke en ny keeper. Ellers er det James Perch som er nyinnhentet. Kommer fra Nottingham Forest og er først og fremst høyreback tror jeg. Blir spennende å se hva han står for. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Noen som vet hvor man kan finne terminlisten som .ics fil, altså en fil man laster ned og legger til kalenderen i Outlook? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Velkommen tilbake til EPL. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Jo takk, det er jo der vi hører hjemme Newcastle Newcastle har kastet seg inn i jakten på veteranstopperen Sol Campbell, som er Bosman-spiller etter oppholdet i Arsenal forrige sesong Lurer på hvordan det går. Han er jo Bosman spiller, så det er jo greit, men lurer på om han passer inn i troppen. Endret 20. juli 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Han blir 36 år gammel snart og har hatt sine bedre dager. Kommer han gratis? Ville heller satset på en yngre spiller men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå